Nisam se mogla pomaknuti srce mi je lupalo svom snagom i imala sam osjećaj da će mi iskočiti iz prsnog koša. To je Harry Styles jedan jedini muškarac na koji je uništio svu ljubav u meni, nikada nisam vjerovala ljudima čak ni svojim roditeljima. Nikada nisam pokazivala osjećaje. Bila sam bezobrazna,hladna i buntovna. Nisam se vezala za stvari i osobe. Moj jedini cilj u životu je bio pobjeći daleko od zlih, odvratnih i lažljivih ljudi. Žudila sam za samoćom i slobodom svim svojim duhom i srcem. Mrzila sam plakati. To je stvar koja mi je bila ispod časti. Izbjegavala sam izdaje i povrede. Nisam dala da me išta slomi. Bila sam sama svoja najbolja prijateljica. Odbijala sam muškarce. Sve dok nisam upoznala njega.
-Flashback-
" Hej! Kamo žurite? " Čula sam glas pijanih budala iza nas ,odlučim ih ignorirati i požuriti dalje."Netko nam nije raspoložen?" Nastavili su nam dobacivati. Vanessa se uplašila i čvršće me uhvatila za ruku. Aria je srećom ostala kod kuće.
Nisu odustajali, počeli su trčati za nama. Nisu mi sad uz toliko problema bile potrebne i te pijane svinje.
"Ljubavi, stani. Možemo se super provesti." Ljigavac kovrčave kose i zelenih očiju me povukao za ruku.
"Ne diraj me! " Glasno sam ga upozorila. Drugi lik je mirno stajao i mislim da je napušen ili je na nečemu.
"Volim drske, znači da si dobra u krevetu." Odvratno se nasmijao.
"Nikad nećeš saznati. " Odbrusila sam mu i u sebi bila zadovoljna. Vanessa je također samo šutjela. Vidim po izrazu lica da je jako uplašena.
"Odmah možemo isprobati." Odvratio je. Približila sam mu se i snažno ga udarila u međunožje. Previjao se od boli, a ja sam uhvatila Vanessu za ruku i počele smo trčati kroz hladnu ulicu.
"Naću ću te i kazniti te." Samo sam se nasmijala na njegov pespomoćni glas,ali ni u najgorim snovima nisam mislila da će se njegova prijetnja ostvariti.
-End of flashback -
Nepomično sam stajala i piljila u njega. Nije se nimalo promijenio. Ljepši je nego ikad. Sve što sam u tom trenutku željela je pobjeći,ali ne bojim se.Sjela sam za stol i ponašala se kao da ga ne poznajem.
"Ovo je naša kćer Rosie." Roditelji su u isti glas rekli. Pružila sam im ruku, a Harry je prihvatio moju igru.
"Imate lijepu kćer, gospodine." Lažno se nasmiješio Harry. Mrzim ga toliko da ne mogu disati! Zašto se sad on pojavio? Želim da nestane.
Cijelu večer roditelji su razgovarali o poslu,a kovrčavi i ja smo razmjenjivali poglede. Mislim da je vrijeme da odem.
"Bilo mi je lijepo, ali sad me ispričajte. Spava mi se." Digla sam se od stola i krenula u svoju sobu.
"Oprostite trebao bih toalet. Može li mi Rosie pokazati gdje je? " Sad je još gospodin?! Ugh kako me nervira.
"Da,svakako. " Uz lažan osmijeh sam mu odvratila.
Krenuo je za mnom i hodali smo u tišini.
"Evo tu, obavi što trebaš." Bez imalo osjećaja, ravnodušno sam mu rekla i pokušala sam biti uvjerljiva.
Ništa nije rekao samo me uhvatio za ruku i povukao kroz vrata. Zatvorio ih je i zaključao. Nabio me na hladne pločice. Nisam se mogla pomaknuti. Nije mi jasno što želi.
"Dobro znaš što ja trebam." Rekao je i bez dozvole spojio naše usne.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oprostite na čekanju nakupile su mi se obaveze, ali evo ipak je tu. Ostavite vote/komentar. Volim vas
YOU ARE READING
Fix a heart
RomanceBaby, I just ran out of band-aids I don't even know where to start 'Cause you can bandage the damage You never really can fix a heart.