1Sabahın 11'inde bölüm yazıyorum uyumak yerine yıldıza basmayı unutmayın
BARKIN ATEŞ KARA 🍁
Birkaç dakika sonra herkes kapıya bakmaya başladı .
O tarafa baktığımda iki kadın geliyordu. Biri Lacivert elbise biri de siyah elbise giymişti. Lacivert elbiseli kız etrafa korkmuş bakışlar atıyordu, diğeri ise sert bakışlar atarak ilerliyordu.
Onun bakışlarını gördükten sonra herkes tekrar önüne döndü ben hariç. Siyah elbiseli kız daha büyük görünüyordu ve hafif te olsa benziyorlardı.
Bir süre sonra yavaş yavaş toplantı odasına geçmeye başladık. O da yanındaki kıza ve adama baktı. Adama birseyler dedikten sonra toplantı odasına ilerlemeye başladı. Biraz sonra ben de toplantı odasına girdim ve konuşmaya başladılar.
Toplantı bitti ve kız herkesten önce kalkıp gitti. Toplantıda sürekli göz göze gelmiştik ve bir şey fark etmiştim. Gözleri çok güzeldi. Hayır Barkın kendine gel. Ben de çıktım. O kız durmuş bir diğer kıza ve adama bakıyor, bir de başka tarafa bakıyordu. Sonra hızlı bir şekilde ilerlemeye başladı ve çantadan silah çıkardı.
O sırada diğer kıza bağırıp koşmaya başladı ve önüne geçip baktığı tarafa silahı tuttu ve üç tane silah sesi geldi. Bir taraftan kurşun gelip onun karnına isabet etti. Ateş ettiği tarafa baktığımda bir kadın da yere yığıldı. Ayakta durmaya çalışıyordu ve yanına gelen adamdan destek aldı.
Son kez korumalara bir şeyler diyip adamdan ayrıldı ve bir anda yere düştü.
Bana baktıktan sonra gözlerini kapattı. Hemen kucağıma aldım, ve adamlara bağırdım yanındaki kız abla diye bağırıp ağlıyordu ve adam onu tutuyordu.
MEYRA BOZAN
Gözlerimi açmak için çabaladım en sonunda gözlerimi açmayı başarmıştım.
Yavaşça doğrulmaya çalıştım ama karnımda hissettiğim acı ile bağırarak geri düştüm. Ellerimi karnıma attım. Sargı vardı gözlerimi sargıya çevirdiğimde sargının ful kan olduğunu gördüm. Hissettiğim acı ile küfür etmeye başladım.
"Beni vuran orospu çocuğunun ecdatsız piçinin kodumun pezevenk türü anasını siktiğimin salağı" diye saymaya devam ettim.
Sonradan odama giren kardeşim, onur ve toplantı da gördüğüm adamı gördüm
Alya ve o adam şaşkın şekilde bakarken onur gülmemek için kendini sıkıyordu."ONUR!!"
Onur bütün odayı kaplayan bir kahkaha patlattı. Alya da dayanamayıp gülmeye başladı bir tek o adam gülmedi.
"Ben Barkın Ateş Kara. Yeraltı dünyasının mafya lideri "
Şaşırsam da bunu belli etmeyip kafa salladım. Bur süre sonra yapmam gereken işler geldi.
" Evet ben şimdi elimi yüzümü yıkamak için banyoya gidiyorum ve bu sürede siz de aşağı iniyorsunuz. Ateş bey tanıştığıma memnun oldum ben Meyra Bozan "
O da benim hiçbir kafa salladım ve odadan çıktı. Ardından onur ve Alya çıktı.
Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ardından giyinme odama gidip kıyafet seçtim.
Rahat olmak istiyordum. Makyaj masama oturdum, makyaj yapmayacaktım sadece saçımı tarayıp siki bir at kuyruğu yaptıktan sonra odadan çıkıp aşağı indim.
Ateş bey yoktu ve bu daha da rahatlamama yardımcı oldu. Biraz oturduktan sonra kalkıp onura işaret verdim ve çalışma odama gittik.
Aradan ne kadar geçti bilmiyorum ve inanılmaz bir ağrı ile baş etmeye çalışıyordum. Hem boynum ağrıyordu hem de yaram acıyordu.
Daha fazla dayanamadım ve çalışma odamdan çıktım. Tam odama girecekken alya'yı merak ettim ve onun odasına gittim.
Odaya girdiğimde yatağında uyurken buldum. Sessiz bir şekilde yanına gittim ve saçlarından öptüm.
Neler yaşamıştık küçükken. Ona tek başıma bakmak kolay olmamıştı. Bu dünyaya fazla iyiydi... Onca şeye rağmen onu büyütmeyi başarmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meyra
FantasyYeraltı dünyasının liderlerinden biri olan ve birçok kişinin korkulu rüyası Meyra Bozan ve Yeraltı dünyasının hükümdarı Barkın Ateş Kara. İkisi davet edildiği balo da tanışırsa ve Meyra'nın hayattaki tek değer verdiği kişi kaçırılırsa. Onunla pla...