»»----> ✧ <----««
Yatağımın önündeki camdan yüzüme vuran güneş ile uyandım. Ama keşke uyanmasaydım, hala uykum vardı. Anneannem kapıya öyle bir vurdu ki kapı kırılacak sanarsınız. Beni uyandırmaya çalılıyordu, demek ki beni uyandıran tek şey güneş değildi.
Anneanne;(Y/n) uyan gızım!
(Y/n);Geliyorum anneanne!
Yatağımdan hızkıca kalktım ama onunla birlikte başıma bir ağrı girmesi bir oldu.
(Y/n);offf! Lanet D vitamini eksekliği.
Dolabıma gittim ve birkaç kıyafet aldım. Gri bir eşofman ve üzerine de beyaz bir t-shirt giydim, pijamamıda de dolabımda ki eski yerine yerleştirdim, odamda çıktığım gibi lavaboya gittim ve dişimi fırçaladım, tabiki her zaman yaptığım gibi sevdiğim şarkılardan bririni mırıldanıyordum.
(Y/n);Love me like you do, love love, love me like you do...
Anneannem sofrayı kurarken ona yardım etmek için mutfağa gidip tezgaha koyduğu kahvaltılık dolu tepsiyi alıp içeriye yemek masasına götürdüm. Salona girince dedemin sert bakışlarını üzerimde hissetmem bir oldu. Ellerim biraz titredi ama tepsiyi masaya koymayı başarabildim.
Bu adam hep böyleydi nedense benden nefret ediyordu, bütün kuzenlerime tontiş dede yüzünü gösterirken bana sadece iğrençlik ile bakıyordu. Bunun sebebinin ona yük olmam olduğunu düşünüyordum.
Hayat hikayem biraz karışık ve acınası olduğu doğrudur ama bunları hatırlatıp kafamı bozmak istemiyorum. Dedemin ağır bakışları ile sofrayı zar zor kurdum, benim için gerçekten korkunç bir tipti. Anneannem geldi ve sofraya oturduk, kahvaltımızı yaptık anneannem ve dedem biraz köydeki tarlaya gitmek ve avokado ağaçlaçlarını sulamak gerektiği hakkında konuştular. Bununla birlikte bu gün tarlaya gideceklerini anladım ve sesimi çıkarmadım. Gergin bir şekilde yemeğimi yedim olduğunca hanımefendi gibi davranmaya çalışıyordum, masada dedemin yanında oturuyordum ve bana yandan o korkunç bakışlarını gönderiyordu. Ailemin yanında hareketlerime hep dikkat etmem gerekirdi biraz sözcüğünden daha katıydılar. Benim için uzun süren gergin anlarsan sonra sofrayı kaldırdık ben bulaşıkları yıkadım ve mutfak balkonun kenarındaki "aşkın gözyaşı" çiçeklerimi sulamaya gittim bu çiçeğin hikayesi çok güzeldi ve ayrıca bakımıda kolaydı. Ben çiçeklerimi daha yeni almıştım küçük saksıdaydılar ama büyüdüklerinde yeni saksıya aktaracaktım. Saksının diplerinde bir sürü küçük filiz görünce mutlu oldum, yavaştan büyüyorlardı.
Balkonda çıkıp salona gidince kimseyi göremedim ve anneannem ile dedemin tarlaya gittiklerin anladım. Beni çağırmamışlardı çünkü ben tarlaya pek gitmezdim, aslında daha doğrusu onlarla pek bir yere gitmezdim.
Bunu fırsat bildim ve hazırlanıp Alanya'da en sevdiğim yer olan kaleye çıkmaya karar verdim. Kalenin altında insanların yüzdüğü küçük bir yerde vardı yüzme yeri değildi aslında sahil kadar büyük de değildi ama suyu temiz ve güzeldi, bazı düşüncesiz insanlar poşet yada cips paketi atmasaydı daha iyi olacaktı tabiki!
Odama gittim ve zaten içinde eşyalarımın bulunduğu çantayı, telefonumu aldım kulaklığımı da unutmadım tabiki hava biraz serindi bu yüzden eşofmanım ile takım olan gri cekedimide ayakkabılığın askısında aldım ve üzerine geçirdim, evin anahtarını da televizyon ünitesinde aldım ve evden çıktım, kapıyı kitlediğim ayağıma beyaz ayakkabılarımı geçirdim anahtarımı çantama attım ve binadan çıkıp iskeleye doğru yürümeye başladım.
Bu sırada kulaklığımdan şarkı açmayı ihmal etmedim. "Fire on fire" şarkısını son ses açtım ve kitaplar hakkında düşünmeye başladım. Ve tabiki benden bekeleneceği gibi bende bir kitap düşkünüyümdür. İlk okuma alışkanlığım "Yüzüklerin Efendisi" kitaplarından geliyor o kitaba resmen aşığım , bayılıyorum o kitaba, keşke Gandalf beni alsada "Orta Dünya'ya" götürse diye düşünürdüm çocukluğumdan beri hatta onu bir kaç kez rüyamda bile gördüğüm olmuştu hatta çocukken onun beni yetiştirdiğine yemin edebilirdim. Her üzgün olduğumda, doğum günümde, karne aldığımda Kısacası hayatımın önemli ve bana dokunaklı noktalarında beni hep rüyalarımda ziyaret ederdi. Bunun tabiki üstün hayal gücümün bir ürünü olduğunu biliyordum ama yinede bana çok şey öğretti ve gerçek olmasa bile aile sevgisi hissettirdi artık hayal gücüm ne kadar genişse.Bana abartıyor diyebilirsiniz ama gerçekten öyleydi. "Orta Dünya'da" olsam nasıl olurdu diye düşünürken ben kalenin altındakı yere varmıştım bile. Ama kulaklığı çıkarınca bir gariplik olduğunu fark ettim çünkü tarafta nerdeyse yok denecek kadar az kişi vardı halbuki bu İlçe turizm İlçesi herzaman insanı dolu olurdu ayrıca ben daha evdeyken güneşli ve derin hava hafif kasvetli bir hâl almıştı sokaklarda insan az olunca etrafta çok ses yoktu bende bugün belki bir olay vardır yada hava kötüleştiği için çıkmadıklarına kendimi inandırmaya çalıştım, yinede bu ilçede bu tür şeyler imkansız sayılırdı. Ama aldırış etmedim çünkü ben böyle sessiz sakin ortamları daha çok severdim kalenin altındaki yere gittim ve suyun biraz yakınındaki kayalığa oturdum hava kasvetli olsa bile ben nedensiz bir şekilde her zamankinden daha mutlu ve enerjik hissediyordum. Kulaklığımdaki sesi daha da yükselttim ve dalgaların kayalıklara çarpma şeklini izledim.
Ayaklarımı kendime çektim ve gözlerimi kapattım 'tamam işte, bu sonunda huzur' diye düşünürken bir şey oldu.
Her kimse salağın biri bir hışımla kulaklığımı kulağımdan çekti. Ben korku ve sinirle arkamı dönüp ayağa kalktım.
(Y/n);Ne yaptığınızı sanıyorsunuz! Tanımadığın insanlara öylece yaklaşılır mı-
Dedim tek nefeste ama arkama bakmamla sesimi kesmem bir oldu çünkü arkamda kimse yoktu ama kulaklığımda yoktu. Bu neydi şimdi? Korkmuş muydum? Tabikide korkmuştum! Kalbim çok hızlı atıyordu. Arkamda ne kulaklığımdan nede birisinden bir iz vardı. Hızla kayalıklardan indim, ayakta dururken yavaşça etrafa bir göz atmaya başladım. Kalbim gerçekten hızlı atıyordu tam huzuru bulduğumu düşünürken neydi bu şimdi? Neden böyle olmuştu nasıl olmuştu, umarım delirmiyordum.
Ben bunları düşünürken kafamın içinde bir ses duydum bu yaşlı bir adamın sesiydi
çok garip bir şekilde tanıdıktıda ama nerden olduğunu çıkaramadım.Ses;Korkma çocuğum delirmiyorsun.
Evet! Bu ses nereden tanıdık geliyor şimdi çözdüm bu Gandalf'ın sesiydi.
(Y/n);Gandalf ? Ama nasıl olur... Bu-bu bir çeşit rüyamı?
Gandalf;Hayır rüya değil ama beni iyi dinle sakın korkma-
Heyecanlı ama korkmuş bir şekilde lafını böldüm.
(Y/n);A-ama bu imkansız!
Gandalf;hiçbir şey imkansız değildir çocuğum. Şimdi beni iyi dinle bugün büyük ihtimalle başın normalden daha fazla ağrıyordu...
Sabah başımın ağrıması geldi aklıma ama onun vitaminsizliğim yüzünden olduğunu sanmıştım.
Gandalf;Ve şimdi daha şiddetli ağrıyacak ama sakın korkma bayıkacaksın ve Orta Dünya'da uyanacaksın. Biliyorum şuanda delirdiğini sanıyorsun ama öyle değil çocuğum.Oluyor... Kendini koru.
Ve sonra başımda şiddetli bir ağrı hissetmem bir oldu. İki elimle kafamı tuttum ani gelen ağrıyla sendeledim ayakta durmaya çalıştım. Ama başım o kadar kötü ağrıyordu ki burnumdan bir sıvının aktığını hissettim, yardım için çığlık atmaya çalıştım ama o ağrı şiddetini arttırdı ve... Gözlerimin karardığını, yere düştüğümü, ağrının ise yavaşça ortadan kaybolduğunu ve kafamın içini terk ettiğini hissettim.
Sonrası ise karanlık...🍃LÜTFEN OKUYUN🍃
•┈┈┈••✦ ♡ ✦••┈┈┈•
*yazardan*
•┈┈┈••✦ ♡ ✦••┈┈┈•
💚Arkadaşlar umarım kitabımı beğenmişsinizdir, eğer silmediysem önceki kitabım korkunçtu noktalama işareti bile kullanmamıştım ve aşşşşşırı cringe ti. Lütfen aldırış etmeyin SLDMDNDMDM.
Ben böyle istediğim tadta hayran kurgu bulamafığın için kendim yazmaya karar verdim. Eğer sizde benim gibi Yüzüklerin efendisi ve Legolas hayranıysanız bu kitap tam sizlik diğebilirim onun dışında arladaşlarınızdan böyle kitaplar arayan falan varsa lütfen benim kitabımı gösterirmisiniz? En son watty türkiye için kapatıldıktan sonra zaten çoğu kişi girmiyor bu uygulamaya bende VPN ile yazıyorum.Ve diğer bölümde karakterimizin bilgilendirme bölümü, karakter tanıtımı yapacağım, eğer aklınızda soru işareti kaldıysa lütfen söyleyin.
Kitap okunursa ve hesabımı kaybetmezsem hikayeyi bitirmeye kararlıyım. Hatam varsa merak ettiğiniz bir şey varsa kibar bir dille mesaj atabilirsiniz. Ve lütfen yorumlarda başka kitapların reklamını yapmayım.Başka bir hayran kurgu isteği gelirse yapacağım sormanız yeterli benim için uygunsa yaparım.
Sizi seviyorum
İmkansıza İnananlara... 💚•┈┈┈••✦ ♡ ✦••┈┈┈•