Selepas berpindah ke asrama pelajar, setiap hari saya berbincang dengan rakan-rakan sekelas dan memasak dengan rakan-rakan saya, tetapi saya juga berasa sedikit sunyi apabila saya kembali ke bilik tidur setiap malam. Haha~
Sekolah akan memulakan cuti pertengahan minggu depan, memberi saya cuti selama tiga minggu supaya saya boleh kembali ke Uncle He, dan saya sudah merindui ayam Uncle He. Telefon berdering, dan ID pemanggil adalah daripada ayah saya. Dia berkata, "Adakah anda berehat selama beberapa minggu semasa pertengahan penggal saya berkata, "Ya, apa masalahnya?" ketua terjatuh di rumah minggu lalu dan sedang memulihkan diri di rumah "Bolehkah kamu menjaganya untuk saya selama beberapa hari dan berkata, "Kenapa kamu mahu saya menjaganya?" , "Pakcik Dia cakap awak pandai jaga orang tua, saya fikir sendiri, "Pakcik Dia. Alamak lelaki tu, pastu saya sudi suap dia dengan mulut lepas ni, baru dia mengejek saya." . Saya akan membuatkan awak berasa lebih baik apabila saya kembali!" Saya berjanji kepada ayah saya dan menutup telefon. Saya segera menelefon Pakcik He: "Pakcik He, terima kasih kerana memberi saya pekerjaan yang baik ini Pakcik He berkata, "Saya melihat bahawa anda menjaga Pakcik Li dengan baik sekali, jadi saya mengesyorkan supaya anda menjaga ketua kampung!" ." Saya marah. Dia berkata, "Anda akan berasa lebih baik selepas saya kembali!" dan kemudian meletakkan talian.
Selepas saya pulang, saya mengemas bagasi saya dan pergi ke rumah Pakcik He untuk memberitahunya, "Saya kembali. Adakah anda akan mengikut saya ke rumah ketua kampung, Pakcik Dia sangat gembira melihat saya dan mengangkat saya dan mencium saya?" saya. Selepas beberapa minit berkucupan lidah, saya berkata, "Saya belum mengira kerja yang baik yang anda berikan kepada saya, selepas berkata demikian, saya menggosok skrotumnya dengan sebelah tangan, menyebabkan dia kesakitan. Pakcik Dia memohon belas kasihan dan berkata, "Saya minta maaf, saya hanya akan menjaga ketua kampung dengan kamu."
Sampai sahaja di depan pintu rumah ketua kampung, ketua kampung datang membuka pintu. Saya berasa pelik dalam hati saya tidakkah ketua kampung itu jatuh? Mengapa anda membuka pintu dengan cepat? Ketua kampung menoleh untuk melihat siapa yang berada di situ, dan membuka pintu apabila dia melihat Pakcik He dan seorang gadis muda. Saya melihat ketua kampung memegang kaki kiri dan memegang rotan. Selepas kami masuk ke rumah ketua kampung, dia meminta kami duduk dan berkata, "Maaf mengganggu jiran-jiran saya, "Ketua Kampung, kamu terlalu berbudi bahasa. Kamu menyumbang kepada kampung setiap tahun, jadi kami harus menjaga kamu untuk beberapa hari." "Sebaik sahaja Pakcik Dia tiba, dia berkata, "Kamu tolong ketua kampung mandi dulu, dan saya akan keluar membeli makanan sekarang." , dan Pakcik Dia menyambung, "Ketua kampung tidak ada orang untuk menjaganya, dan dia tidak mandi selama dua hari. "Tidak hairanlah ada bau masam sebaik sahaja saya memasuki ruang tamu. Pakcik Dia dan saya membuat muka dan kemudian membantu ketua kampung ke bilik air Ketua kampung dan Pakcik Li berumur lebih kurang, jadi saya membantunya duduk di bilik air dan membantunya menanggalkan pakaiannya malu sama sekali, dan seolah-olah menantikannya. Tidak lama kemudian saya menanggalkan pakaian ketua kampung, dan batangnya terserlah di hadapan saya, membuatkan jantung saya berdegup kencang. Tetapi saya tetap dengan rasional membuka sedikit kaki yang berbalut itu untuk mengelak daripada basah oleh air, dan saya bersedia membantunya mencucinya. Ketua kampung tiba-tiba berkata, "Kalau kamu mandikan saya dengan pakaian kamu, mereka akan basah. Tanggalkan sebelum dicuci, betullah kata ketua kampung itu, jadi saya tersipu-sipu dan menanggalkan baju dan seluar saya." Seluar dalam memakai. Melihat saya menanggalkan pakaian saya dengan penuh tarikan, batang saya menjadi lebih kuat. Sebelum saya keluar hari ini, saya tidak pernah menyangka perkara ini berlaku malah saya memakai seluar dalam berwarna merah jambu kegemaran saya, dengan harapan ketua kampung tidak menyangka saya sengaja memikatnya. Ketika saya sedang membantu ketua kampung mencuci tangan, dia bercerita tentang hal ehwal kampung saya mendengar cerita orang tua itu dan asyik membasuh ayam ketua kampung itu tanpa disedarinya. Ketua kampung tersenyum dan berkata, "Adakah batang ketua kampung itu tidak mengapa?" Selesai mandi, ketika saya sedang membantu ketua kampung menyarungkan seluarnya, dia sengaja memukul muka saya dengan batangnya dan berkata dengan genit, "Maafkan saya dalam hati saya memang sengaja dibuatnya." .
YOU ARE READING
Hati seorang gadis (1)
FantasyCerita tentang permulaan musim panas yang panas.Nama saya Jackelyn. Saya seorang pelajar perempuan. Saya berumur 21 tahun pada tahun ini. Ibu bapa saya bekerja awal dan pulang lewat sepanjang hari masa. Berhubung dengan kampung lama, tidak ramai gol...