Hati seorang gadis (6)

46 3 0
                                    


Kehidupan kolej berlalu dengan sekelip mata, dan selepas tamat pengajian, anda perlu memikirkan apa yang perlu dilakukan seterusnya. Tiba-tiba saya mendapat idea, lebih baik pergi graduation trip melihat dunia dulu, mungkin ada jalan yang lebih jelas.

Selepas saya memberitahu ibu bapa saya, mereka sangat menyokong dan membayar semua perbelanjaan perjalanan saya segera pergi ke dalam talian untuk melihat ke mana hendak pergi. Sebagai contoh, jika anda melihat tempat dengan pemandangan yang indah di laman web pelancongan, anda mengklik padanya dan menyemaknya Ternyata ia adalah sebuah bandar kecil di negara asing. Saya memutuskan untuk merancang jadual perjalanan dan melakukan perjalanan solo untuk melihat siapa dan apa yang akan saya hadapi.

Selepas penerbangan yang panjang, menaiki kereta api dengan bagasi saya, akhirnya saya tiba di bandar kecil ini. Sebaik sahaja kami tiba, kami melihat bangunan klasik dan merasakan bahawa kami telah menambah sedikit rasa budaya. Hotel ini berhampiran pusat bandar, jadi saya pergi ke pasar raya untuk membeli sesuatu untuk dimakan pada malam pertama dan kemudian kembali ke bilik hotel untuk berehat sebelum meneroka secara rasmi esok. Selepas tidur yang nyenyak, saya berasa kenyang, jadi saya makan roti dan keluar dengan santai di sepanjang hotel dan melihat sebuah kedai kopi dan mencari tempat duduk untuk duduk. Saya pergi mencari kedai kopi Duduk di suatu tempat. Selepas duduk, saya melihat sekeliling dan melihat tidak ramai pelanggan di kedai, tetapi empat orang warga emas sedang duduk di sebelah saya. Saya berfikir dalam hati: "Saya tidak begitu ditakdirkan kepada lelaki tua itu, saya minum kopi dan melihat telefon. Pada masa ini, salah seorang daripada empat orang tua di sebelah saya bertanya kepada saya: "Hello, adakah anda di sini untuk perjalanan?" mengajak saya duduk bersama mereka. Saya duduk bersama mereka tanpa teragak-agak selepas duduk, mereka memperkenalkan diri, salah seorang daripada mereka, Pakcik He, berkata, "Mahukah anda kami memperkenalkan anda kepada tempat-tempat menarik yang berdekatan?" dengan pemandangan yang indah saya akan pergi ke sana untuk menikmatinya nanti." Pada masa ini, seorang lagi pakcik Lin berkata: "Adakah anda mahu kami membawa anda ke sana?" Orang-orang di sini memang hangat, tetapi adakah teruk jika saya pergi ke tempat yang sunyi dengan orang yang tidak dikenali seperti ini?" Pakcik Dia berkata, "Jangan risau, apa yang boleh kami orang tua lakukan?" Saya juga mengetepikan kebimbangan saya. , saya bersetuju. Selepas minum kopi, dua orang tua dari parti itu beredar kerana mereka ada temu janji, dan saya dan Pakcik He masuk ke dalam kereta Pakcik Lin. Selepas beberapa ketika, Uncle Lin membawa kami ke tempat yang indah, saya sangat asyik menontonnya dan mengambil gambar di mana-mana. Uncle Lin dengan ramah berkata: "Adakah anda mahu saya mengambil gambar untuk anda?" Saya dengan cepat menjawab: "Baiklah, Uncle He, anda boleh mengambil gambar dengan saya." Pada payudara, Pakcik Dia tidak tersentak, mungkin dia tidak perasan. Saya tidak mengendahkan sama ada Uncle Dia perasan atau tidak dan terus merayau-rayau. Masa berlalu, dan dalam sekelip mata sudah pukul empat petang, Pakcik Lin berkata: "Jackelyn, sudah lewat. Adakah kamu akan tinggal atau kamu pergi bersama kami?" Memandangkan hari semakin larut, saya pergi bersama mereka apabila saya masuk ke dalam kereta, Pakcik Dia berkata, "Jackelyn, anda seorang lelaki muda yang sangat akrab dengan komputer, bukan?" Pakcik Dia berkata, "Komputer saya ialah komputer rumah saya, saya tidak tahu cara menggunakannya, bolehkah saya memberi makan kepada anda untuk berterima kasih kepada anda." . Sudah tentu saya boleh mengajar anda cara menggunakan komputer." Uncle Lin berkata, "Uncle He akhirnya boleh belajar komputer."

Kami terus berbual dan ketawa semasa saya memandu, dan tidak lama kemudian kami tiba di rumah Uncle He. Selepas masuk ke dalam rumah, Pakcik Dia menarik saya ke komputer, tidak sabar-sabar untuk saya mengajarnya cara melayari Internet dan cara menaip. Saya duduk bersandar pada Pakcik He, baju saya yang longgar samar-samar menampakkan belahan badan saya yang kecil itu. Saya menumpukan perhatian untuk mengajar Pakcik He cara menggunakan komputer, dan saya tidak sedar bahawa Pakcik Dia sedang mengintip payudara saya yang kecil melalui celahan. Aku mencubit payudaraku seolah-olah tiada apa yang berlaku menyebabkan Pakcik He menangis tersedu-sedu dengan tangisannya, dan melihat Pakcik He masih tertumpu pada dadaku, lantas aku segera menutupnya dengan tanganku. Pakcik Dia berkata dengan malu: "Maaf, saya tidak mempunyai seorang wanita yang datang dekat dengan saya selama bertahun-tahun. Saya tidak dapat menahan diri tetapi saya berkata dengan malu-malu: "Hmm..." Apabila kami hanya melihat komputer semula , Uncle Lin berkata, "Macam mana kelas komputer awak? Awak nak keluar makan malam dulu baru saya balik ke kelas?" jom keluar makan malam dulu."Selepas itu, kami bertiga pergi ke restoran berhampiran untuk makan makanan tempatan. Sambil menjamu selera, kami mengucapkan terima kasih kepada Uncle He dan Uncle Lin atas layanan mereka dan memberitahu bahawa kami akan mengajar Uncle He menggunakan komputer. .

Hati seorang gadis (1)Where stories live. Discover now