Hati seorang gadis (5)

39 2 0
                                    



Apabila saya pulang ke kampung lama saya pada hujung minggu, bapa saudara saya sebenarnya meninggalkan saya dan pulang ke kampung halamannya. Saya sedang mengerjakan tesis tamat pengajian sendirian di rumah, dan sudah pukul sepuluh malam barulah saya berasa lapar. Aku menyarung selipar dan bergegas ke kedai makanan ringan di pintu masuk kampung untuk mencuba nasib Apabila aku menghampiri pintu masuk kampung, aku melihat lampu kedai kudapan itu masih menyala, jadi aku berlari lebih laju. Apabila kami tiba di bar snek, bos mendongak dan berkata, "Sudah tutup.." Dia mendongak dan melihat saya tercungap-cungap dan berkata, "Ah...itu Jackelyn. Apa sahaja yang anda mahu makan, pakcik akan memasaknya. untuk awak." " Dia meletakkan matanya pada dadaku yang terus naik turun sambil bernafas dengan laju. Tai Wu terlupa untuk meninggalkan pintu tadi, tetapi dia tidak perasan yang dia keluar semula dengan memakai tank top dan seluar pendek. Saya berkata, "Pakcik, saya ingin semangkuk mee telur, terima kasih selepas bos mendengarnya, dia pergi ke dapur untuk menyediakan." Pada waktu petang, penduduk kampung lama telah pulang, dan jalanan lengang, saya terfikir, saya sibuk sepanjang hari, jadi saya juga boleh mencari pakcik untuk meniduri saya tepi kedai snek, bos memandang saya dengan penuh nafsu saya akan melayannya sebagai manfaat kepada anda kali ini. Selepas bos memasaknya, saya pergi ke kaunter dan membawanya ke meja Pada masa ini, saya sengaja membongkok separuh jalan untuk mengambil mangkuk mee, dan bos dapat melihat keseluruhan sepasang payudara kecil. garis leher rompi saya. Semasa saya sedang makan mee, bos duduk di hadapan saya dan bertanya, "Kenapa Jackelyn datang makan mee malam-malam begini saya berkata, "Saya sibuk sepanjang hari dan lupa tentang waktu makan. Saya seorang sahaja di rumah, jadi saya bergegas pergi untuk mencuba nasib saya, jika anda masih terbuka, bos." Apabila bos mendengar bahawa saya seorang sahaja di rumah, dia tersenyum dan berkata, "Jackelyn mahu makan mee tutup kedai, boleh datang rumah saya dan saya masakkan untuk awak." Cepat-cepat saya menghabiskan mee. Melihat bos tidak mengambil sebarang tindakan, saya berpura-pura memanjangkan pinggang dan menongkat dada untuk membuat puting saya lebih. menonjol. Baru sahaja saya meregangkan badan, bos berjalan ke belakang saya dan menggosok payudara kecil saya dari belakang dengan kedua-dua tangan Serangan secara tiba-tiba membuatkan saya secara naluri menjerit, "Ya dan cuba menghalangnya dengan tangan saya, tetapi bos menggosok saya sangat keras, dan saya tidak dapat menahan sama sekali. Oleh kerana saya tidak memakai seluar dalam, bos menggosok saya dengan sangat selesa dan saya mengerang keseronokan: "Hmm...em...em...ah...boss, awak teruk sangat...tolong lepaskan.. ." Bos berkata: "Jackelyn sangat menggoda Man, pakcik tidak tahan lagi..."

Semakin kuat saya menjerit, semakin teruja bos dan semakin kuat dia mengusap payudara saya. Bos berkata: "Jackelyn, jangan risau, tiada siapa yang akan lalu pada masa ini, dia mula mencium leher merah jambu saya diusik oleh bos dan terus mengerang pada masa ini, tetapi saya tidak berani untuk menjadi terlalu kuat supaya tidak menyedarkan jiran berdekatan. Apabila bos melihat saya tidak melawan, dia menarik saya masuk ke dalam kedai Dia duduk di atas katil tempat dia biasanya berehat dan berkata, "Jackelyn, duduk sebentar. Pakcik tutup kedai dulu untuk mengelak. diganggu." Saya duduk di birai katil. , tidak sabar untuk dibujuk oleh bos. Selepas bos menutup kedai dengan sangat mahir, dia segera berjalan untuk duduk di sebelah saya, memegang bahu saya dengan kedua-dua tangan dan berkata, "Jackelyn, sebenarnya, pakcik telah memberi perhatian kepada kamu setiap hari semasa kamu di sekolah menengah. Dia melihat kamu memakai sepasang pakaian itu setiap hari." Skirt seragam sekolah yang sangat pendek itu berlalu, dan saya terpesona dengannya. "Saya berkata, "Pakcik, kamu sangat basah, dan orang memberi perhatian kepada orang semasa kamu di sekolah menengah. ." Bos berkata, "Ia kerana awak terlalu menawan." Selepas bos berkata. , dia memeluk saya dan mencium saya secara rawak. Dahi, hidung, muka, telinga dan mulut saya semua dicium oleh bos, dan kemudian dia mencium saya basah. Semasa bos mencium saya dengan basah, dia mula menanggalkan vest kecil saya Apabila dia melihat payudara saya yang kecil, dia menggosoknya dengan tangannya dan menciumnya dengan mulutnya Saya gigit, kemahiran bos cukup bagus, dan saya menikmati keseronokan ombak demi gelombang. Selepas beberapa ketika, bos menanggalkan seluarnya, mengeluarkan batang besarnya, memegang tangan saya dan mula menjinakkan saya secara pasif oleh bos, yang meletakkan kepala saya dekat batang besar dan meminta saya menjilat batangnya dengan. lidah saya selepas menjilat batang, menjilat glans dan akhirnya skrotum. Selepas menjilat, saya memasukkan batang ke dalam mulut saya dan menggunakan mulut saya untuk menjilat batang saya sehingga dia menutup mata dan meletakkan tangannya di atas kepala saya untuk menghalang saya daripada berhenti. Bos tiba-tiba berkata, "Rasanya sangat selesa. Hanya berhenti sebentar. Jika anda memegang saya dalam mulut anda lagi, anda akan meragutnya dan tersenyum depan dia mula cium peha dan kemudian pussy. Kemahiran mulut bos sangat bagus, dan saya sangat menantikan bagaimana bos akan menggunakan mulutnya untuk bermain dengan puki saya. Hembusan bos membuat saya klimaks berulang kali Cairan itu memancut terus ke muka bos, dan sebahagiannya diminum olehnya sendirian membuat saya yang telah mengalami banyak pertempuran, terbaring lemah di atas katil. . Belum sempat saya sembuh, bos sudah melebarkan kaki saya dan hendak memasukkan ayam besar itu, tetapi dia terus menggosok batang besarnya di hadapan pintu faraj dan berkata: "Jackelyn, awak tahu? Pakcik, saya sudah mahu meniduri awak untuk masa yang lama, dan kini saya akhirnya mempunyai impian." Ia menjadi kenyataan." Saya telah dikacau sehingga saya mengerang dan berkata: "Ya... Ya... Ya... Mmm... Pakcik, saya sedang kacau oleh kamu sekarang... Um... Saya boleh lakukan apa sahaja yang saya mahu... saya boleh buat apa sahaja yang saya mahu... ⋯⋯" Apabila bos mendengar apa yang saya katakan, dia menolak dengan kuat dan lebih kuat. Dia terus mengubah pergerakannya. Dia menarik saya, memeluk saya erat dengan kedua-dua belah tangannya, dan menggerakkan saya ke atas dan ke bawah sambil menujah. Ia membuatkan saya menjerit kesakitan: "Ya ⋯⋯Saya tidak boleh, saya mencapai klimaks lagi⋯⋯" Air keluar semula, dan cadarnya basah. Apabila saya disetubuhi separuh mati, bos saya membalikkan saya, naik ke atas katil dan menembusi saya semula. Ini bagus, saya tidak perlu bekerja keras untuk menyokong badan saya, saya hanya boleh membiarkan bos saya menujah dan menikmati keseronokan menujah. Selepas satu pusingan tujahan yang gila, bos itu terpancut ke muka saya dengan puas hati saya menjilat batangnya.

Selepas waktu rehat, saya berkata: "Hari sudah lewat, saya perlu pulang ke rumah." buruk dan mahu membuli orang lain ⋯⋯" Bos diilhamkan oleh kerenah saya, dan memeluk saya semula dan mencium saya dengan basah, seperti ciuman selamat tinggal. Bos melepaskan saya selepas dia cukup mencium saya Selepas saya mengemas pakaian saya, saya pulang ke rumah.

 Bos melepaskan saya selepas dia cukup mencium saya Selepas saya mengemas pakaian saya, saya pulang ke rumah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Hati seorang gadis (1)Where stories live. Discover now