Hati seorang gadis (4)

52 1 0
                                    

Selepas tidur di rumah ketua kampung, saya dikejutkan dengan bunyi burung di luar tingkap Ketua kampung di sebelah saya hilang perlahan-lahan saya bangun dan membuka pintu rumah teh untuk saya setiap hari.Saya berkata dengan gembira, "Terima kasih, ketua kampung itu kelihatan bertindak balas lagi apabila dia melihat kamisol dan bloomers saya lagi. Apabila saya duduk menikmati makanan ringan, ketua kampung terus merenung celahan saya: "Ketua Kampung, kamu sudah sembuh, saya akan pulang ke rumah: "Tidak, kamu berjanji untuk menjaga saya selama tiga hari." , Hari ini baru hari kedua." Saya menggigit bibir dan berkata dengan penuh muslihat: "Ketua kampung ingin menahan saya di dalam bilik dan bersetubuh dengan saya selama tiga hari?" ketua kampung memeluk saya dan mencium saya, berpusing-pusing lidah mereka antara satu sama lain selepas ciuman basah, dia berkata, "ketua kampung, jangan sabar. saya akan layan awak selepas saya kenyang."Loceng pintu berbunyi dan ketua kampung memanggil saya melihat dua orang tua berdiri di luar pintu. Kedua-dua orang tua itu sangat ingin tahu apabila mereka melihat seorang gadis berpakaian kurus mahu menghantar mereka pergi, tetapi dua orang tua itu sudah masuk ke dalam rumah. Ketua kampung memperkenalkan: "Mereka adalah rakan catur saya, Lao He dan Lao Zhao Selepas saya menyambut mereka dengan hormat, saya terus makan makanan ringan." Memandangkan Uncle He dan Uncle Zhao berdiri, apabila mereka memandang ke bawah ke arah saya yang sedang duduk, mereka dapat melihat belahan kecil saya dan air liur mereka hampir mengalir keluar. Ketua kampung menarik mereka ke tepi, dan mereka bertiga berbisik, bagaimana ketua kampung menghantar Pakcik He dan Pakcik Zhao tetapi enggan pergi, yang menyebabkan ketua kampung marah, dan pada masa ini mereka datang untuk menghalangnya daripada menikmati tubuh seorang gadis seperti saya. Selepas saya kenyang, saya berjalan ke arah mereka, memegang tangan kanan ketua kampung dengan kedua-dua tangan, dan menarik payudara saya supaya Uncle He dan Uncle Zhao dapat melihat mereka berdua terpegun apabila melihat adegan ini. Saya berkata, "Ketua kampung, tolong simpankan untuk Pakcik He dan Pakcik Zhao. Kaki awak tak elok. Saya tolong awak pergi tandas dulu."Selepas saya dan ketua kampung sampai ke tandas, kami berkata, "Mereka kelihatan seperti mahu makan saya. Bagaimana kalau Jackelyn melayan kamu dan kamu mempunyai tiga orang tua berkata, "Baiklah, kamu mula bertanya kepada saya untuk melakukannya sekarang. "Datuk." Saya berkata sambil tersenyum, "Atuk, Jackelyn, datang dan bantu batang anda selepas kembali ke ruang tamu, Pakcik He dan Pakcik Zhao duduk di sofa, dan saya membawa kampung itu." ketua untuk duduk di sofa. Saya berkata, "Atuk, Pakcik He, dan Pakcik Zhao, Jackelyn akan melayan kamu hari ini." Pakcik Zhao berkata: "Kamu panggil ketua kampung datuk, dan kamu juga boleh panggil saya Atuk Zhao, cucu kesayangan Pakcik Dia juga berkata dengan cemas: "Jackelyn, sila panggil saya bapa baptis juga! Datang dan berikan cium bapa baptis kamu." Apabila saya berjalan ke arah bapa baptis saya, puting yang menjulang pada kami betul-betul berhampiran mulut bapa baptis saya dan menggosok payudara dengan sebelah tangan Datuk Zhao juga menghulurkan tangannya untuk bergerak di sekeliling badan saya tidak peduli untuk memberi perhatian kepada mereka, berdiri di belakang saya, menoleh ke belakang dan menciumnya dengan basah. Saya dipermainkan oleh tiga lelaki tua pada masa yang sama, dan saya benar-benar lupa apa itu rasa malu saya semakin saya memahami keanehan saya, semakin saya suka lelaki pertengahan umur dan orang tua.Tangan datuk Zhao mula meneroka bahagian dalam bloomers kali ini saya memakai seluar dalam, jadi saya tidak boleh bermain dengan faraj saya secara langsung. Air liur bapa baptis saya sudah membasahi baju saya, dan payudara saya semua dipenuhi dengan air liur Selepas pakcik ketua kampung melepaskan mulut saya, dia menanggalkan baju saya dalam satu gerakan, dan bapa baptis saya segera menanggalkan seluar saya. Tiba-tiba, saya berbogel di hadapan tiga orang tua itu, saya sangat teruja sehingga air mani saya mula mengalir keluar. keras. Saya sangat dirangsang sehingga saya mengerang berulang kali. Datuk Zhao kemudian mengambil alih untuk bermain dengan payudara kecil saya. Dia suka menghisap payudara sambil memusingkan lidahnya pada puting susu sambil mereka menggerakkan tangan mereka ke atas dan ke bawah, saya mengerang: "Hmm... Mmm... Ya.. . Saya tidak boleh melakukannya..." Datuk ketua kampung mencium lembut jed saya kembali ke punggung saya. Kami bertiga bermain sesama sendiri sehingga kaki kami lemah, lalu kami berjalan ke bilik tidur ketua kampung bersama-sama saya berbogel di atas katil, menunggu nafsu tiga orang tua itu. Mereka bertiga membelai saya pada masa yang sama, dan seluruh badan mereka disentuh oleh mereka. Batang datuk ketua kampung adalah yang paling besar Dia membentangkan kaki saya dan memasukkannya ke dalam faraj saya sekali gus. Apabila godfather melihat bahawa tiada ruang untuk batang, dia menggunakan tangan saya untuk menggunakan batang pertama dan menggosok payudara dengan kedua-dua belah tangan. Mereka bertiga bertukar-tukar posisi dari semasa ke semasa, dan saya telah disetubuhi oleh mereka bertiga secara bergilir-gilir.Faraj saya tidak dapat menampungnya lagi dan ia sangat menyakitkan. Datuk ketua kampung berkata: "Jackelyn, baik dan telan semua air mani dari semua datuk satu demi satu saya dengan patuh menelan semua air mani, dan mereka bertiga juga memuji saya kerana menjadi cucu yang begitu baik."Selepas hubungan seks yang sengit, datuk ketua kampung menghantar Datuk Zhao dan bapa baptisnya pergi, meninggalkan saya berbogel untuk berehat di atas katil.

"Selepas hubungan seks yang sengit, datuk ketua kampung menghantar Datuk Zhao dan bapa baptisnya pergi, meninggalkan saya berbogel untuk berehat di atas katil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Hati seorang gadis (1)Where stories live. Discover now