0. Εισαγωγή ⚔

44 11 5
                                    

Σημείωμα πριν ξεκινήσεις να διαβάζεις: Αγαπητέ αναγνώστη, για να έκανες ταπ σε αυτό εδώ το εξώφυλλο τότε μάλλον έχεις προετοιμαστεί να γευτείς κάτι από μεσαίωνα, σκότος, μαγεία, μάχες με σπαθιά, ίσως-ίσως μάχη Όρκου εναντίον Ήθους, όπως επίσης κι ένα πέπλο ρομάντζου που γυροφέρνεται μέσα σ' όλα αυτά. Επειδή τρέφω πολλή αγάπη γι' αυτό το εργάκι εάν δεν είσαι έτοιμος να απορροφηθείς κι εσύ στο συνονθύλευμα που μόλις περιέγραψα, τότε θα ήθελα να επιστρέψεις μια άλλη στιγμή. Όταν θα αισθάνεσαι αρκετά ευάλωτος μπροστά στις λέξεις για να εκλάβεις επιτυχημένα τις εικόνες και τα συναισθήματα που προσπαθώ να περάσω ή όσα παραπλήσια (ή και όχι) πράγματα εσύ πλάσεις με το υπέροχα μοναδικό μυαλό σου.

~Sorceress Anna

~~~~~~~~~~~~~~~

Ο πιστός ακόλουθος Σερ Βίλχελμ έδωσε Όρκο να φυλά τη Ζωγράφο. Κρατούσε στα χέρια το κλειδί που θα απελευθέρωνε τις αγανακτισμένες ψυχές των κατοίκων του σάπιου Πίνακα, από την κόλαση να δημιουργούνταν τα θεμέλια ενός επόμενου παραδείσου. Περίπου. Έπρεπε κάποιος να τον πείσει να προδώσει τη Λαίδη του, τη Λαίδη Φριντ, ώστε να λήξει το μαρτύριο και να επέλθει η αναγέννηση. Ακριβώς όπως συμβαίνει κατά τη φυσική ροή της ζωής ενός φοίνικα όταν τα χρονικά όρια στενεύουν και φτάνει η ώρα να καεί. Έπρεπε η Στάχτη για πρώτη φορά στη ζωή της να τελέσει καθήκοντα ήρωα κι αν χρειαζόταν... να σκοτώσει και τον ιππότη.

Όμως μια κρύα νύχτα θα βρισκόταν λίγο πιο κοντά στον εχθρό απ' όσο σχεδίαζε και με μια αυθόρμητη πράξη θα άλλαζε εντελώς η τροπή της δικής τους ιστορίας.

~~~~~~~~~~~~~~~

Τα μεγαλύτερα ψεύδη υφαίνονται πάντα με τις ομορφότερες λέξεις...

"Έχω μελετήσει το είδος σου όπως κανείς άλλος, το 'χω δει να ξετυλίγεται, ξανά και ξανά. Κάθε δραπέτης πρέπει να πιαστεί, να μην γνωρίσει το τέλος που προορίστηκε για 'κείνον. Κάθε μυστικό να αποκαλυφθεί. Τέτοια είναι η έπαρση του αυτοαποκαλούμενου αναζητητή της αλήθειας. Αλλά στο τέλος... ξεχειλώνεις το στομάχι για χάρη μιας απαράδεκτης λύτρωσης που βαφτίζεις πρέπον και δικαιοσύνη. Για χάρη της αγωνίας που θα φέρεις στον εαυτό σου..."▪️

[...]

"Π-πριν λίγες ώρες... συνάντησα έναν. Τον έψαξα πολύ μέχρι να τον βρω, ο μοναδικός σε θέση να μιλήσει, γιατί οι υπόλοιποι υπέκειντο σε μια κατάσταση μόνιμου ξερατού κι ας είχαν τρυπημένα στομάχια... Κολλημένοι... σε ένα μακρόσυρτο αντανακλαστικό, οι αμυγδαλές γυρισμένες έξω από το στόμα, δηλητήριο αντί για αίμα. Είμαι σίγουρη πως έχετε δει κι εσείς το σκηνικό. Πολλές φορές. Ξέρετε... τι μου ζήτησε;"🔸

Όρκος εναντίον Ήθους (Dark Souls III)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora