Bölümü yazcam diye öldüm de dirildim..
Bilgi: Lunaparkta 2 gun sonra gittiler. Ve Edgar Janet konusunu açmadı
Bilgi: Hikaye çok saçmadır.
Edgar: Fang yapma şöyle..
Fang: Napıyormuşum?
Edgar: Beni görmezden geliyorsun!
Fang: Off, nalaka? Sadece "Cheaster'cığın" ile daha çok vakit geçirmeni istedim. Hani tanıştığın en iyi kişi ya?
Edgar: ... Onla aramda birşey olduğunu düşünüyorsun, ama öyle birşey yok! Ya bilmiyor musun sen sevdiğimi ne bu tripler?
Fang: Yok trip falan sallama be!
Edgar: Yaw He he belli ediyorsun baya.
Fang: Hadi Edgar çocuk ağaç oldu.
Edgar: Banane amına koyayım, ben senle aramı düzeltene kadar burdan ayrılmayacağım!
Fang: Yaa of git şurdan.
Edgar: Sende gel!
Fang: Napıyım ben dönme dolapta ya?
Edgar: Yanımda durursun!?
Fang: Gerek yok!
Edgar: Yaa, demek yanımda durmak istemiyorsun...
Fang: Bak çok yanlış anlıyorsun.
Edgar: Anladım ben Fang, seni rahatsız ettim, özür dilerim.Yıldızlı Lunaparkta'ydılar, Edgar ve Fang ise her zamanki gibi tartışıyorlardı. Fang hızla Edgar bileğini tuttu.
Fang: Off.. Tamam, biraz kıskanıyorum işte.. Lütfen gitme ya
Edgar: Oooo beyefendi, siz benle konuşur muydunuz?
Fang: Edgar, ben yapiyom sen yapma Allah aşkına ya!
Edgar: Aman be Fang, geliyor musun gelmiyor musun sen?
Fang: Gelicem
Edgar: İyi!Edgar onu çekiştirerek Cheaster'ın yanına gitti. Sonunda sıra onlara geldiğinde bindiler.
Edgar: Bundan sonra Hızlı Trene bilelim
Cheaster: Bana uyar!Edgar Fang'dan cevap beklemiştim ama o susuyor, telefonuyla ilgileniyordu. İç çekerek ayağa kalktı ve pencereden dışarıyı izlemeye başladı, sonra omuzunda Cheaster'ın elini hissetti.
Cheaster: Sıkma canını.
Edgar: Napıyım ya.. Artık beni sevmiyormuş gibi hissediyorum, o kadar soğuk davranıyor ki...
Cheaster: Seni anlıyorum, benim bir sevgilim olsa şuan elini belime koyup beni sevdiğini söylemesini isterdim açıkçası..
Edgar: Off.. İnanılmaz. Senle arkadaş olduğumuzdan beri garip garip triplere giriyor
Cheaster: Hiç arkadaşı olmamış sanırım beyefendinin. Sen ona böyle davransan ne yapar acaba?
Edgar: İstesem yaparım, ama istemiyorum.
Cheaster: Eh tabi, sen onun gibi değilsin ki. Sen mükemmelsin..
Edgar: Cheaster, Lütfen.
Cheaster: Ya tamam, dost olarak söyledim.
Edgar: Biliyorum, ama Fang duyarsa yanlış anlar ki büyük ihtimal duyuyor hepsini.Edgar iç çekti ve kafasını Cheaster'ın omzuna yasladı.
Edgar: Arkadaşım olduğun için saol Ches..
Cheatser: Asıl sen sağol Eddy!Yüzünde kucuk bir gülümseme oluşmuştu Edgar'ın, ama sonra o gülücük te düştü..
Fang bu aralar gerçekten ilgisiz davranıyordu. Nedeni neydi peki? Cheaster yüzünden miydi hepsi? Başka nedenleri de olabilir miydi? Belki olabilirdi. Fang'ın karşısına geçti, eliyle kafasını kaldırdı ve dudaklarına küçük bir buse kondurdu.Edgar: Sevgilim.. Bunların hepsi Cheatser yüzünden mi?
Fangın yüzü garip bir bakış almıştı. Edgar bu bakışı hiç sevmemişti. Artık sevgi dolu olan gözlerde gram sevgi bulunmuyordu. Yani Edgar'a öyle geliyordu.
Edgar: Sen bilirsin Fang, ama ben artık senin bu saçma tavırlarını çekmeyeceğim.
Dönmedolap durmuştu. Edgar hızla ordan indi ve arkasına bile bakmadan yürüdü gitti. Fang arkasından baka kalmıştı.
Cheaster: Yaptığını beğendin mi?
Fang: Karışma.
Cheatser: Hah, karışırım. Arkadaşım değil mi? Bezdi lan çocuk kaç gündür saçma sapan tripler cektiriyorsun!
Fang: Ya of sanane ya?
Cheaster: Ulan 22 yaşında herifsin, koca adam olmuşsun ama hala çocuk gibi davranıyorsun.Cheaster da bunu dedikten sonra Edgar'ın arkasından gitti. Fang da kalkması gerektiği için kalktı ve evine doğru adımladı. Aklında Edgar vardı. Ulan neden böyle davranıyordu bu çocuğa? Onu sorguluyordu. Ama daha önemlisi, Edgar trip mi atıyordu yoksa ayrılmışlar mıydı?
EVET KISA OLDU, BIRKAC BOLUM DAHA BOYLE DEVAM EDECEK SONRA UZATACAM BOLUMLERIII
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Benim Olsun, Lütfen..♡ | Fangar - Fadgar
RomanceMahalle kavgasında tanışan iki düşman, en azından Edgar'a göre.