Olm ebenin biyerine-
Neyse iki bölümü birleştirdim aksi takdirde çok kısa olacaktı. Bebiklerim bunu 2 bölüm olarak dusununn (Lan YByi yazcam diye 5 ayrı senaryo düşündüm şükür birini secebildim :D)
...
Colette: Ama Emz onu sevmiyor..
Fang: Bu kadarmı?
Colette: Hayır. Emz Poco'yu seviyor. Poco ve Emz bir süre önce kavga etti ve ayrıldılar. Emz de onu kullanarak Poco'yu kıskandırmayı ve ikisinin kavga etmesini sağlamayı planlıyor. Eğer öyle birsey olursa Edgar kazanır ve Poco güzel dayak yer. Poco'nun ailesine aşırı korumacı, bunu öğrenirler ve Edgar'in evine giderler. Ailesi de kavgaya karışır ve Edgar nanay.
Fang: Öylemi? Bana pek inandırıcı gelmedi.
Colette: Niye?
Fang: yüz ifaden yalan söylüyor Colette. Bak ben sizin planı anladım. Melodie'yi bilerek yolladınız. Emz ve Edgar sevgili olmadı, hersey beni kıskandırmak için.Colette'nin gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Sonra bağırdı.
Colette: lan Edgar çocuk dedektif çıktı gel buraya
Edgar: rolü düzgün oynasan olacaktı iş Colette.Melodie yüzüne şaplak atmıştı. Colette de kalktı ve melodie'nin kulağına birsey fısıldadı, sonra gittiler.
Edgar ile yalnız kalmıştık. Kollarımı açtım ve sarılmasını bekledim. Geldi sarıldı, tatlım benim ya..Fang: Özür dilerim bebeğim.
Edgar: Bende.. Em Fang, eve gecelimmi? Çok yoruldum da..
Fang: tamam bebeğim, hemencicik gidelim.Küçük bir kahkaha attı ve eve geçtik.
... zaman atlaması
Lola...
?:Edgar!!
.... 10 yıl önce
Teyzemle dışarı çıkmıştık, annemler evdeydi. En sevdiğim oyuncagim ayıcık wiko ile oynuyordum. Parktaydik, dondurmacı geçiyordu, dondurma aldık. Ben çikolatalı ve sade, o çilekli ve çikolatalı almıştı. yürüyorduk, sokağa çıktığımızı fark etmemiştim. Araba geçiyormuş, bende yola atladım. Araba son sürat bana dogru geliyordu. O an kendimi yerde buldum ve bir kaza sesi, teyzem beni ittirip kendi canını feda etmişti. O zamandan beri annem ve babamdan, hatta bibiden bile yemediğim dayak kalmadı..
... şimdiki zaman
Ben bunu düşünürken, Fang kitap okuyordu. Gülümsedim ve yanına gittim. Dudaklarına küçük bir buse kondurdup geri çekildim, o da gülümsedi. İçimden geçirdim.. "Umarım hep böyle olabiliriz.."
... zaman atlaması
Fang: Tamam sen öyle diyorsan öyle olsun, ee napak?
Edgar: Ne bilem
Fang: Olm gel okula gotirim seni be kaç gündür gitmedin kalcan
Edgar: Pffft sıkıcı.
Fang: Edd!
Edgar: Tamam tamam.Fang Edgar'ı işten almıştı, birlikte okuluna yürüyorlardı.
Fang: Edgar aklıma birşey geldi.. sormaya korkuyorum ama..
Edgar: Evet?
Fang: Hani ilk tanıştığımız zaman senle VS atmıştık, orda bana "hayır acımıyor, alışkınım demiştin.-"
Edgar: Ah anladım. Şey... uzun hikaye aslında ama kısaca, ben küçükken yanlışlıkla arabanın birinin önüne atladım, ölmiyim diye teyzem Lola beni ittirdi ama araba ona çarptı, buda ailemi aşırı kızdırdı tabi bana bayilmiyorlardı zaten anam babam bana... işte bunlar bana yapmadıklarını bırakmadılar ondan dolayı. Anlamışsındır herhaldee, ee benim de bir sorum var!
Fang: Anladım, sorun ne?
Edgar: Bonnie'yi kaçırdığım gün iblise döndüğümde ne yaşandı.
Fang: AAAAAA- SEYYY Ed-- Aslında orda seviştik bizz:D
Edgar: Oha harbiden mi- yolun ortasında?!
Fang: Evet!!! Ama mukemmeldi ayayayay hatırladıkça mutlu oluyorummmm
Edgar: ......... Yuhamina neyse... okula geldiğimize göre görüşürüz askimm
Fang: Bayss bebegumm💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Benim Olsun, Lütfen..♡ | Fangar - Fadgar
RomanceMahalle kavgasında tanışan iki düşman, en azından Edgar'a göre.