²

131 26 2
                                    

bilinmeyen numara:
ne yaptın bana bilmiyorum ama yine delirttin beni.
kapının tam önüne bıraktım kutuyu, oradan alırsın.
sürpriz.

saliha mesajları okuduktan sonra meraklı bir şekilde kapıyı açtı ve kutuyu aldı. kutunun rengi maviydi. saliha, mavi rengini severdi. kutuyu heyecanını dizginlemeye çalışarak açtı ve içine baktı. içinde kendisine ait her türden bir fotoğraf vardı. gül kurularını eliyle ittirip not kağıdını aldı ve okudu.

"tarihe bakmaktan yorulmuştum bir hafta boyunca ve sonunda beklediğim gün geldi. saliha şahin doğdu. benim güzeller güzelim, yaşama sebebimin doğduğu gün. iyiki benimlesin, iyiki varsın. seni çok fazla seviyorum. tahmin edebileceğinden çok daha ötesi. siyah beyaz hayatıma renkler kattığın için, seni çok seviyorum saliha şahin. yeni yaşında hep gül, hep mutlu ol. ve bunları benimle yap istiyorum. nice yaşlara prenses."

saliha kendisine gösterilen değer karşısında saygı duymuştu. her kimse gerçekten onu seviyor olmalıydı. saf ve temiz duygular ile.

bilinmeyen numara:
iyiki doğdun saliha.

saliha:
teşekkür ederim.
bu hediye bana çok fazla.

bilinmeyen numara:
notun altına bak.

saliha kaşlarını çatıp gül kurularını ittirdi yeniden. küçük kırmızı kutuyu eline alıp açtı ve yüzüğe baktı. nefesinin kesildiğini hissetmişti.

bilinmeyen numara:
korkma evlilik teklif etmiyorum.
önce yurt dışı vatandaşlığı almalıyız, burada evlenemeyiz.
sadece taktıkça beni hatırla istedim.

saliha yüzüğü incelerken mesajı okumuştu bir yandan. kelebekli bir yüzüktü ve bir kanadı kırık gibi duruyordu. saliha mesajı okuduktan sonra bir kez daha şok yaşamıştı. gizli hayranının kadın olmasını beklemiyordu.

bilinmeyen numara:
kırık kanadımı hep sen onardın.

saliha gülümseyip yüzüğü parmağına taktı ve kutuyu yatağına bıraktı. sevilmek ona iyi hissettirmişti. her ne kadar o kişiyi başta gözü tutmasa da birinin onu sevmesi, ona değer vermesi saliha'yı mutlu etmişti.

*

saliha, eczacıbaşı ailesiyle birlikte doğum gününü kutlamak için ellerini birleştirmiş kapalı gözleri yüzünden elif'in onu yürütmesine izin vermişti. "elif dikkat et, bacağını çarpmasın." hande'nin sesiyle gülümsemişti ve elif, saliha'yı daha dikkatli yürütmüştü.

göz bandı açılır açılmaz konfetiler patlamıştı. iyiki doğdun saliha bağırışlarına kıkırdayıp dolu gözlerini elinin tersi ile sildi. ilk önce elif'e ve daha sonrasında takım arkadaşlarına sarıldı. geride duran hande en sona kaldığında onun kolları arasına girdi.
"iyiki doğdun saliha." demesiyle gülümsedi saliha. "teşekkürler hande."

"hadi pasta!" elif bu ortamı bağırarak dağıttığında herkes gülmüştü. pasta kesilmiş, üstüne yenilmişti. fotoğraflar da çekildikten sonra oyuncular dağılmıştı. saliha yatağına girdiğinde telefonuna gelen bildirimle tekrar doğruldu.

bilinmeyen numara:
7 numara.
niye sana çok yakın?

saliha:
arkadaşım.
hesap mı soruyorsun?

bilinmeyen numara:
başka bir derdi varsa uzak dursun senden.

saliha:
saçmalık.

*bu kullanıcıyı engellediniz.*

hande x saliha || bilinmeyen numaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin