bilinmeyen numara: engellemek ha?
hande dudaklarının arasındaki sigarayı söndürüp ayaklandı ve siyah deri ceketine daha çok sarıldı. anlayamıyor ve anlam veremiyordu. saliha'yı kazanmak için ne yapabilirdi? 2 yıldır ona olan yaklaşımı asla arkadaş yönünde değildi. bunu simge ve kardeşi elif bile anlamış fakat saliha anlamamıştı. gözünün önündeki kadını görmezden geliyordu adeta. hande sinir küpüydü. saliha'ya öfkeli değildi. kendine öfkeliydi. takım arkadaşına aşık olarak profesyonelliği bir kenara bırakmıştı. üstelik yakın arkadaşına aşık olmak da bu öfkelenmenin bir parçası oluyordu. yine de hande elini kalbine koyduğunda, saliha'yı hissettiği için gülümsüyordu.
aşk hem öfkelenmek hem mutluluk duymaktı ve bu bir delilikti. hande zaten, delinin ta kendisiydi. yolda yürürken telefonunun çalması ile durdu ve telefonunu cebinden çıkardı. saliha ismini görünce şaşırmıştı ancak bunu sesine yansıtmamayı umarak telefonu açıp kulağına götürmüştü. "efendim saliha?"
"hande bu saatte rahatsız ediyorum kusura bakma ama galiba benim gerçekten bir sapığım var. ya üstelik seninle yakın olmamı sorun yapan bir deli! engelledim onu ama az önce başka bir numaradan engellemek ha gibi bir mesaj attı. delireceğim artık ben!"
hande dudaklarındaki alaylı gülümsemenin oluşmasını engelleyemedi."dava edersin saliha." diye mırıldanmıştı.
"of, onu yapmak içimden gelmiyor. doğum günümü çok güzel kutladı ve galiba içten seviyor. ama sapık da olma ihtimali var. bilmiyorum işte... dertleşebilir miyiz?"
"müsait değilim." hande soğuk sesiyle cevap verince saliha afallamıştı. ilk defa hande tarafından reddedilmişti. hande hayır diyebilmeyi bilen biriydi. ancak saliha'ya karşı böyle bir girişimi olmamıştı. saliha utandığını ve kırıldığını hissederken yine mırıltı ile konuşmuştu.
"pekala kusura bakma, iyi geceler." diyip aramayı sonlandırmıştı.bilinmeyen numara:
iyi geceler saliha.
(görüldü.)*
saliha antrenman yaparken hande ile aralarına giren soğukluğun farkındaydı. takımdakiler de farkında olduğu için onlara birkaç kez sormuşlar ancak cevap alamamışlardı. "saliha, su getirebilir misin?" tijana'nın sesi ile kendine gelmişti saliha. yeri izlemeyi bırakıp başını salladı ve suların olduğu yere koştu. hande'nin de orada olmasını görmezden gelmeye çalışarak 2 tane su şişesi kaptı. "günaydın." hande'nin sesiyle başını ona doğru çevirdi.
"günaydın hande." bu kez de onun sesi soğuk çıkmıştı. ortamı gerip, buz kesecek kadar soğuk.
antrenman bitince saliha duşunu almış, soyunma odasında elif'i bekliyordu. telefonuna gelen mesaj ile ofladı ve kimden geldiğini bildiği için meraksız bir şekilde açtı mesajı.
bilinmeyen numara:
bugün apayrı bir güzel olmuşsun.saliha:
teşekkürler.
nereden görüyorsun beni demeyeceğim, artık anladım.
takımdan birisin.bilinmeyen numara:
farkına varacağını biliyordum.
kim olduğumu bulabilecek misin?saliha:
zor olmayacak.saliha telefonunu cebine atıp kapıda dikilen hande'yi fark etti. "yine mi gizli hayranın?" hande ima ile telefonu gösterince gülümsedi. "evet."
"kim olduğunu bulabildin mi?" saliha iç çekip başını iki yana salladı. "onu merak ediyorum hande. ne kadar ona sinir olsamda birinin beni bu denli sevmesi hoşuma gidiyor. ve takımdan biri olduğunu anladım sadece."
"o zaman doğum günündeki eğlencemizin kaydını izle. tüm takım orada." saliha, bu parlak fikirle gözlerini büyütüp hande'ye sarıldı. "sen bir dahisin!"
"ve dün kabaydım. özür dilerim." dedi hande,konuyu değiştirerek. saliha hızlıca toparlanıp onun yanağını öptü. "sorun değil, şu an affettirdin kendini. gidip kaydı izleyeceğim ve tepkilerden anlayacağım. yani umarım. elif'e söylersin çıktığımı. onu bekleyemeyeceğim!" saliha heyecanlı bir şekilde koştururken hande arkasından gülümseyerek bakmıştı ona.
saliha evine gelir gelmez kaydı açmış, izliyordu ekranı. herkese tek tek sarılmıştı ve burada hiçbir detay görememişti. sıra hande'ye geldiğinde kaşlarını çatıp izledi sarılmalarını. hande diğerlerinin aksine başını onun boynuna gömmüş, saçlarını koklamış ve gülümsemişti. saliha bunun bir tesadüf olduğunu düşünerek kaydı izlemeye devam etti. pasta yiyen arkadaşlarından onu izleyen tek bir kişi vardı. hande baladın. her dakikada kendini belli ediyordu tavırları ile. saliha yutkunup kaydı kapattı ve titreyen ellerini dizine bastırıp sakinleşmeye çalıştı. kalbi yerinden çıkarcasına atıyordu. hande ile anılarını düşündü tek tek. maç esnasında haak'a yaptığı blok sonrası onun kucağına atlaması geldi gözünün önüne. sabahları birlikte kahvelerini almaları. hasta olduğunda hande'nin onun ateşini alnını öperek ölçmesi. birlikte gülmeleri, birlikte ağlamaları...
bilinmeyen numara olarak kaydettiği hande'ye mesaj attı.saliha:
seni buldum.
7 numara.
(görüldü.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hande x saliha || bilinmeyen numara
ChickLitsana çok yakınım ve bir o kadar da uzak.