Hřbitov za parkem

128 6 0
                                    

Jednoho  krásného dne jsem se vydala do města za svou nejlepší kamarádkou ,která ovšem nebyla doma . Tak jsem se šla projít do parku sama, bylo tam podivné ticho  a mně  se to moc  nezdálo , ale šla jsem  dál nebála jsem se , protože to  místo znám už dlouho . To místo mi pomáhalo zapomenout  na vše zlé i když to byl hřbitov . Na hřbitov za parkem  moc lidí nechodí , protože  se tam povídá že tam straší  , ale já  s mou kamarádkou a  se starší sestrou   tam chodíme a nebojíme se tak jak ostatní lidé . Ale dnes to bylo jiné i když sem procházela parkem  tak tam  bylo podivné ticho ,ale mně  to moc  neděsilo.Mě spíš děsilo to že sem tam něco nebo někoho slyšela  , nevracela jsem se  pokračovala jsem  dál a přibližovala jsem se k hřbitovu . Slyšela jsem  že se za mnou někdo  plíží  a když sem se otočila  tak jsem najednou zakopla  a spadla na zem . Za chvíli se na de mnou objevil  nějaký kluk , pomohl mi vstát a omluvil se že mně vystrašil . Potom se mi představil  a ptal  se  mě co dělám  na hřbitově  já mu odpověděla : " Chodím sem už dlouho a pomáhá mi to tu  zapomenout  na vše " .Pak jsem se zeptala  na to samé a on mi odpověděl  něco podobného , ale bylo moc divné že jsme se tu nikdy nepotkali  . Na chvíli  jsem se otočila abych si zavázala tkaničku pak když jsem se točil zpátky tak ta už nebyl . Bylo to podivné  a v tu chvíli vidím pomník s jeho jménem a rok 1999 - 2014 . Vyděsila jsem se a utekla .

Smrt na hřbitověKde žijí příběhy. Začni objevovat