Zpět na hřbitově

115 7 0
                                    

Za pár dní jsem se vrátila ,protože jsem si vzpomněla že jsem tam někde nechala mikin. Když sem hledala mikinu tak  se objevil přede mnou a držel mou  mikinu  v ruce . Já sem se ho bála  a  on na mě promluvil že mi to vysvětlí .Za chvíli  jsme se posadily k jeho pomníku a on mi začal vyprávět co se stalo . Já jsem se ze začátku bála za chvíli ten strach přecházel až mi zazvonil  mobil a volala mi sestra  že má pro mě novinu . Jak jsme si dovolali tak  zase zmizel a nechal tam jen ležet mikinu  se vzkazem : " Jsi fajn  holka " vzkaz byl napsaný krví i má mikina byla celá od krve a já se hodně vyděsila  vedle na zemi ležel ten chlapec  měl  podřezané žíle   a napsal ještě jeden vzkaz : "miloval jsem , nenáviděl jsem ,zemřel jsem . Jak  jsem se vzpamatovala tak jsem zavolala sestře která  hned přiběhla  společně jsme zavolaly policii . V mém snu  se mi zjevil  chlapec  a já se nemohla   probudit bolestí jsem  křičela než za mnou  přiběhla sestra . Ptala se co se stalo já ji to všechno řekla za nedlouho jsme si všimli že  mám ruce od krve a toto se stalo další tři noci . Radši jsem  přestala chodit na hřbitov  a držela jsem se dál měla jsem velký strach  . Poslední noc se mi zjevil a řekl : " Miloval jsem  tě ,  vídal jsem tě ,pozoroval jsem tě a  ztratil jsem tě ". Já si vzpomněla  že jsem ho znala chodily jsme spolu  jeden rok a potom jsme se rozešli  , když jsem se odstěhovala . Ráno jsem vstala a viděla jsem postel od krve , myslela jsem že se mi to jen zdá , ale pak jsem se podívala na ruku měla jsem ji celou pořezanou  od té osudové chvíle jsem měla  strach někam jít sama .

Smrt na hřbitověKde žijí příběhy. Začni objevovat