Mehraba, Umarım beğenip yorum yapmayı unutmazsınız, bunlar benim için çok değerli, ilk bölümümüzle her kese sevgiler🎀
Kendimi kaypolmuş,çökmüş, ve çok yorğun hissediyordum. Sanki bir denize atlamıştım kocaman bir yükseklikten. Oysa ben ne yüzme biliyordum, nede denize aşıktım. Korkuyordum,tüm vücutum tir tir titrerken, bunlar ne zaman bitecek diye aklımın duvarları sanki kafamın içinde bir bir yıkılıyordu. Ben bir yok oluşun ortasındaydım, sanki ben bir boşluktaydım, sanki ben bir mahvoluştaydım, sanki ben bir enkazın altındaydım. Bağırsamda,çığlıklarım ilçelerde duyulsa da kimse yardım edemiyecekti, kimse gelmeyecekti. Ben yavaş yavaş mahvoluyordum, ben aklımı, kalbimi, vücutumu onlara teslim ediyordum. Ben yavaş yavaş her gün eriyordum. Ben ben olmaktan çıkıyordum, ben bize verilen görevlerin bir parçası oluyorudum git gide. Ve bu görevler sanki asla bitmeyecek gibiydi.
Bunu ne için, kim için yaptığımızı bile bilmeden her dediklerini yaptığımız bu adamlar sonda bize ne yapacaktı onu bile bilmiyordum, bilmiyorduk. Biz, Aral, Işıl, Aras,Kayra ve ben, Bade Dilek. İçine düştüğümüz durumun nasıl olduğunu bile bilemeden, çözemeden bizi sürekli komutlarla oyuncak kukla gibi yönlendiren bu kişiler. Onlar kimdi. Bizden ne istiyorlardı. Neden biz. Ne için.
Önce kendimi yalnız hissetmiştim, ama onlarla asla yalnız olmazdım. Onlar bir kişiyi daha kabul etmeye hazırdılar. Onlar beni kabul etmeye hazırdılar. Biz birlikte, bunların üstesinden gelicektik. Biz birlik olacaktık. Onlarında dedikleri gibi biz bu bize verilen görevleri başarıyla tamamlayacaktık.
Biz hep birlikte, 1032rr tüm dünyaya duyuracaktık.
Her kes kendi doğrusuyla, yanlışıyla burada olacaktı, bu dünyanın içinde, bizim dünyamızın içindeyse sadece biz olacaktık. Biz beşimiz. Biz çok güçlü olacaktık. Biz bir olacaktık. Biz birlik olacaktık.
Yavaş yavaş nasıl olduğunu, bunu ne için yaptığımızı çözecektik. Yavaş yavaş yok olmadan bu durumdan kurtaracaktık kendimizi. Çünkü biz hep birlikteyiz.
Bölümler daha uzun olacak bu bölümü başlanğıç ve fragman gibi yayımlamak istedim 🎀