06:45. Budilica zvoni, a ja nemam volje niti snage za ustati. Malena zraka sunca već je probijala u moju sobu, nježno me milujući po licu. Zadnji dani faksa čine mi se kao samoubojstvo. Vrućine su postale nepodošljive kao i ljudi koje viđam. Ne trebam ih znati, samo njihova pojava je frustrirajuća u ovo doba godine. Ustajem iz kreveta teškim koracima jedva čekajući da se ponovno vratim u krevet. Takav je dan, mjesec i godina. Teška i samo se želim odmoriti.
Ušla sam u kupaonicu kako bih se umila i oprala zube. Danas neću ništa stavljati na lice osim SPF-a jer mislim da će mi se lice otopiti pod ovim suncem. Dok stavljam kremu na lice, mobitel mi vibrira na perilici rublja. Nisam niti znala da sam ga uzela sa sobom. Uzimam mobitel i vidim poruku od Lory.
"Kod tebe sam za 5!" Sranje. Ja se još nisam namazala do kraja, a ona već dolazi. Brzo razmazujem ostatak kreme po licu i trčećim korakom odlazim do ormara. Sada niti nemam previše vremena za razmišljanje što obući. Uzimam iz ormara običnu bijelu majicu i svijetlo plave kratke hlače na koje stavljam svoje vjerne crne starke. Laganim poskocima stavljam starke na sebe dok brzo tražim gumicu za kosu kako bih ju svezala da mi se ne lijepi za svježe namazano lice. Našla sam gumicu koja me čekala na perilici pokraj mobitela i brzim pokretima ruke vežem rep. Izletim van iz kupaonice, uzimam ruksak sa stolice i krećem prema izlazu iz stana.
YOU ARE READING
BITTER LOVE
Romance"Imao je smaragdno zelene oči u koje sam mogla zuriti satima..."