BITTER LOVE 4.DIO

1 0 0
                                    


/LORY'S P.O.V/


Ulazimo u kafić dok Jade teškim, sporim koracima hoda uz mene tražeći mjesto negdje u kutu gdje nas nitko neće slušati ili ometati. Pronalazimo stol i sjednemo jedna nasuprot druge. Vadim kutiju cigareta iz svoje torbe, privlačim pepeljaru bliže k sebi i čekam da se ona smjesti i krene pričati. Vidim ju kako guta knedlu i jedva podiže glavu kako bi me gledala u oči dok razgovaramo.


"Ne znam kako bih uopće i započela ovaj razgovor."-Kaže mi tiše. Oduvijek je imala problema sa otvaranjem kada su u pitanju neke stvari, situacije, ljudi ili na kraju krajeva traume koje vuče godinama iza sebe. Lagano joj dodirujem ruku i kažem: "Uredu je. Samo polako imamo vremena. Kada si spremna, samo kreni bez razmišljanja."-Kažem dok usput vadim cigaretu iz kutije. "Bila si u pravu. Ne osjećam se dobro od kada sam vidjela Dylana." To je to. Znala sam da je on u pitanju čim je toliko klonula. "Ali u čemu je točno stvar? Je li ti ga čudno vidjeti nakon toliko godina, pa ne znaš kako bi to prihvatila?"-Upitam ju dok palim svoju cigaretu i polako uvlačim dim u svoja pluća. "I to je jedan od razloga, ali postoji tu nešto dublje."-Pogledam u nju zbunjeno. "Kako to misliš?"-Upitam ju. "Lory, ti si svjesna onoliko koliko i ja da mi njega poznajemo praktički cijeli život i kako smo uvijek nas troje bili zajedno i družili se 24/7, ali ja kao ja, njega nisam gledala samo kao prijatelja. U mojim očima je on 4 godine bio osoba zbog koje ja nisam znala zaustaviti svoje ubrzane otkucaje srca i znojne dlanove. Imao je takav učinak na mene. I danas nakon što sam ga vidjela nakon 5 godina, sve se vratilo dok sam ja mislila kako me napokon to sve skupa pustilo." Gledala sam u nju šokirano. Moja mala Jade je imala teški crush na njega, a meni to nikada do sad nije priznala. Da li sam ja problem? Pa da nikada nisam imala pojma kako ta djevojka nema toliko povjerenja u nas i naše prijateljstvo? Nemoguće. Znamo se oduvijek i to ne može biti razlog. 


"Jade, zašto mi to nikada nisi rekla? Ili samo natuknula? Pa potrudila bih se da budete zajedno."-Kažem joj, a ona se lagano, pomalo očajnički osmjehne. "I da si znala i da si pokušala, to nikada ne bi uspjelo."-Kaže mi, a ja ostanem zbunjena.  "Kako to misliš J?"-Upitam ju. "On je oduvijek bio zaljubljen u tebe Lory. A ja sam mu bila samo rame za plakanje i obična frendica."  Padne mi pepeo s cigarete i srce mi umalo stane.

  U mene? Bio je zaljubljen u mene?

"Ma daj J, sada već lažeš." -Kažem i mahnem rukom dok gasim već davno izgorjelu cigaretu. Ona se ponovno nasmije i vidim kako joj se oči cakle. Na rubu suza je. "Da je bar tako, ali nije. Tebe je uvijek vidio onim očima kojima sam ja htjela da mene vidi. Ti si bila njegovo sve. Ti si bila cura njegovih snova. Zašto misliš da ti je nebrojeno mnogo puta rekao da zaslužuješ boljeg dok si mu danima plakala u naručju? Ne samo zato da te utješi kao dobar prijatelj, nego zato jer mu je stalo do tebe. I jer je u tebe bio zaljubljen preko ušiju. I samo zato njegova veza sa Jane nije opstala. Jer ona nije bila TI." 

Slušajući njene riječi, srce me sve jače i jače krenulo stezati. Nisam mogla vjerovati što sada čujem. I kako sve ovo nisam znala sve ove godine. "Znam da je sad sve ovo jako puno informacija i kako sve ovo dosta kasno čuješ, ali kad već želiš da ti kažem što mi je na duši sada to i čuješ. Uklapala si se u njegov svijet. Htio te kraj sebe na duge staze, a ne samo u prolazu kao što je to bila Jane." 

Znači i da sam znala da je zaljubljena u njega i pokušala ih spojiti, na kraju bi ona proizašla iz toga slomljenog srca. Povrijedila bih ju ja kao što bi ju i on da je sve ovo znao. "Jade nemaš pojma kako mi je žao što ovo čujem. Kako sam ja bila prepreka vašoj sreći i mogućoj ljubavnoj priči."-Kažem joj dok krećem prema njoj kako bih ju zagrlila. "Nisi ti bila problem. Mislim možda malo, ali nisi mogla na to utjecati kao što nisam mogla ni ja. Mi ne odlučujemo u koga ćemo se kada i zašto zaljubiti, nego to odlučuje naše srce. A njegovo srce je samo izabralo tebe. I to je u redu. To je njegova odluka i želja njegovog srca. Ja sam samo stajala sa strane i čekala dan kada će i mene možda htjeti i početi me gledati drugačije."  Srce mi se slomilo na komadiće. Da mi je samo vratiti vrijeme u nazad i popraviti sve ovo.

Zagrlila sam ju najjače što sam mogla. "U pravu si. Nije na nama da odlučujemo, ali baš mi je krivo što sam tek sada ovo saznala."-Kažem joj, a ona me plaho pogleda. "Nema veze. Ne možemo vratiti vrijeme samo zato jer se netko zaljubio u krivu osobu, ali drago mi je da bez obzira što nisi znala što se događa, ti bila i ostala tu. Uz mene." Slatko mi se nasmije i malo mi je lakše. 



BITTER LOVEOù les histoires vivent. Découvrez maintenant