MERABA OKUYUCULARIM MEDYADAKI FOTOĞRAF ÇOK KOMIKTI KOYDUM.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bu gün hiç uyumadan olanları düşündüm. Hani ben., ben ilk öpücüğümün bir yabancı Tarafından Olmasını istemiyordum. Aslında ben .. Öpücükte istemiyordum. Neden yaptıki bunu!! Neyse beni müdür hanım bekliyormuş. Baybayyy.
ZAYNİN AĞZINDAN
Bugün kalkar kalkmaz müdireye gittim. Malum... Peşimde bi kız var ve o kız bana aşık! Tam bir psikopat . Müdireye bildirmek için gittim. Odada gördüğüm kız. Onu öptüğüm gün güzelliğini farkedememiştim ama müdireyle Konuşurken arada o hafif önde dişleriyle bir Gülüyor ki.. Ne kadar tatlı. Çok mükemmel bi kız, onu çok sevdim. Ileri girerken, öhhöömm müsaitmisiniz? Dedim. Adını bilmediğim güzellik bana baktı ve bu sefer kaşları çatıktı. Müdireye durumu anlatmadan odadan çıkan Güzelliğe yetişmeye çalıştım. Onunla aramızı yakın tutmam gerekiyor. Ihımm , bir sorunmu var ? Bu kız mükemmel... Bana baktı ve bi tokat Attı. Nedenini bile anlatmadın pislik. Beni neden öptün? Ben tanımadığım kişiler Tarafından öpülmek istemiyorum. Uyuyamadım senin yüzünden!!!
Ona bişey demeden duvara ittim ve kıstırdım. Kollarım Yüzünden hareket edemiyordu. Ben bunu yaparken nasıl olduğunu bile bilmiyordum. Ama akışına bıraktım. Seni sokakta gördüm ve çok güzeldin. Canım öpmek istedi işte.. Hadi ama , hadi! Dedi. Benim oda arkadaşımla bir bağlantın olduğunu biliyorum dedi. Şok oldum. Kaçtığım kız eğer şimdi Bu güzelliği benimle böyle görse onu öldürürdü! Dedim ya piskopat. Sonra ona olanları anlattım. Bana korku dolu gözlerle baktı. Ama bunları yaparken hala yakındık. Biliyordum ucunda çok büyük riskler vardı ama ondan kendimi alamadım . O çok harika çok çekici.. Adını sordum. Selena ! Benim adım bu. Dedi. Peki selena dedim ve beni itti.
SELENANIN AĞZINDAN
Hey oda neydi öyle çok .. Çok değişik bi duyguydu. Yoksa ben aşıkmı oluyorum? Bu arada odadaki kız çok korkutucu.içeri girdiğimde korku filmi izliyordu. Yumurta sarısı içerek. Yanına gidemedim. Dışarı çıktım ve bir çocuk gördüm. Adı harry bana dediki , seni ilkkez görüyorum .. Bende , oda arkadasım olmasaydı belkide göremeyecektin. Harry Güldü seni anladım. Bizim odaya gel bi kaç dakika istersen. Dedi. Sapıkmısın?.. Dedim. Güldü ve hayır sadece iyilik yapıyordum. Dedi. Tamam dedim ve onunla birlikte gittim. Yan odada 3 arkadaşı kalıyormuş. Onlarda aynı odadaydı. Ve zayn... Evet oda oradaydı. Neden bilmem ama görünce midemde kelebekler uçuştu. Durumu anlattık ve harry mutfağa gitti. Zayn Yanıma oturdu. Meraba Selly! Selly mi! Oda ne? Bu lakabı sevdim. 😀😀 Dedim ki ,
-Hey bak Sak'ın !
-Ne Sak'ın?
-Yani bana asılma diyecektim.
-Çok komiksin. Neden sana asılıyım ki? Sen ... Mükemmelsin! Dedi Kısık ses ve donuk bakışlarla..
-ne ! Ne saçmalıyorsun sen? Dudaklarıma yapıştı. İçeri harry girdi ve kendimi çektim. Zayn gülüyordu ama harry pek mutlu bakmıyordu....