Arkadaşlar yorum yapın lütfen <3
O an Napacağımı şaşırdım . Ilk tepkim tokat oldu. Yine yaptı? Eğer devam ederse kalbimi sökecek.. Her neyse özür diledim ve kaldırdım Zaynı sonra Harry oturdu ve kızgın kızgın Zayna baktı. Ve Şunları söyledi , " Hey selena, bunun gibi bir piçi öptüğün için ağlamalısın..." Ben gitmek istedim . İşler daha garip olacaktı. Sonra çıkarken yerde "I love Kiss" yazan tişörtü gördüm ve kesin zaynın diyip odadan çıktım.
Zaynın ağzından
Harry Selena gidince bana bağırdı. Neden aşık olmadığın bi kızı öpüyorsun? Neden onu etkiliyorsun? Onun suçu ne ha söylesene seni Bitch ! Dedi. Ama benim gerçekten ne hissettiğimi sormadı. Ben Selenaya aşık oldum belkide? Neden böyle yapıyor ki... Evet bir pisliğim . O oda Arkadaşı denilen kızı bile kestim ve halim ortada. Bundan sonra yapmamaya kesin karar verdim ama selena başka. O mükemmel. Onun benim olması gerekli. Ona aşık olmasam bile! Ama aşıkta olabilirim.. Her neyse bende Harry'e baktım ve gözümü kaçırıp yatağıma uzandım. Gözümü kapadığımda onun o korkak bakışları beliriyor ve gülüyordum. Korkak çünkü masum.. Hani bana Eşit değil. Masumluk abidesi. Rüyamda görmek dilekleriyle uyudum...
Selena'nın ağzından
Hey bu pislik oda arkadaşım beni odaya almıyor. Odaklanması için yanlız olması Lazımmış. Yoga yapıyorda. Allah'ım ben neden bu kadar şanssızım. Ne yapabilirim ki. Derken önümden Niall geçti. Bana baktı ve ne yapıyorsun dedi. Ben durumu anlatınca bir kahkaha kopardı ve rahatsız olmassam onların Odasında kalmamı söyledi. Liam yokmuş. Yatak boşmuş. Kabul ettim ama içim rahat değil. O kadar erkek sonuçta fakat , koridorda uyuyacak halim yoktu. Yanımda zaynın olduğu bi yatak var ve böyle uyumak çok müthiş...
Yorum please her ne kadar az olsanızda ahsgshsh.