Mărturisiri

13 1 0
                                    

Uitând că în acea seară avea loc lupta cu Kyuubi, am chemat-o pe Helen la mine. Ce o fi fost în capul meu?! Acum nu mai pot da înapoi. În drum spre casă mă gândeam la cum aveam să îi povestesc că în corpul meu zace un monstru care dacă ar putea, ar omorî pe toata lumea. În plus trebuie să mă gândesc și cum ar trebui să mă lupt cu Kyuubi, mai ales că ultima dată era să îmi acapareze corpul. Dar tot ce știu este că va trebui să câstig lupta asta, nu pot lăsa ca Helen și toți ceilalți să pățească ceva. În drum spre casă, Helen mă privea îngrijorată văzțnd că eu eram prea îngândurat. La un moment dat, când mi-am dat seama că eram aproape de casă, mi-am schimbat înfățișarea, din una îngândurată, în una liniștitoare și am reușit să observ un mic zâmbet pe fața lui Helen.

-Am ajuns, am zis eu arătând spre casa din fața noastră.

-Wow, aici locuiești tu?! zice Helen plină de uimire.

-Da... Acum hai să intrăm.

În casă nu era nimeni, ca de obicei.  Am decis să îi fac un tur rapid al casei, dar la un moment dat aceasta s-a oprit în dreptul camerei mele. A intrat și a stat puțin uitându-se în jur. Am văzut-o că s-a dus la noptieră și a luat o poză în mână, iar după câteva secunde m-a întrebat:

-Cine sunt cei din poză?

-Parinții mei și cu mine, am zis eu cu jumătate de gură, când am văzut poza.

-Ei unde sunt?

Sunt...sunt morți.

-Cum adică sunt morți? Ce se petrece? Când ai de gând să îmi povestești, deja s-au adunat mai multe...

-Ok, să începem cu începutul. Probabil ai auzit de masacrul de acum 16 ani...cred ca a fost ridicat la scară mondială. Totul a început atunci. Mama a fost cea ce reprezenta "închisoarea" acelei bestii de care nimeni nu știa de unde a apărut. Dar când a fost să mă nasc, o organizație care a reușit să adune și celelalte opt bestii a venit să o ia și pe ultima, însă tata a reușit să o salveze pe mama, exact cănd sigiliul era aproape deschis, astfel, atunci cănd mama a născut, bestia a venit odata cu mine și așa eu am devenit gazda. 

-Deci tu chiar ești un monstru...De ce nu mi-ai spus de la început?!

-Pentru că am crezut că te vei speria și mă vei părăsi... Nu aș mai fi suportat încă o dată să pierd o persoană așa de importantă.

-Totuși, ai fi putut avea încredere în mine, poate că m-aș fi speriat puțin, dar nu te-aș fi părăsit niciodată. Dacă nu sunt prea insistentă, aș putea afla ce persoane ai mai pierdut?

-În primul rând mi-am pierdut părinții, dar am avut noroc cu fostul Hokage, îți voi povesti mai târziu și ce este acela un Hokage. Așa, apoi crescând am fost trimis la școală și în paralel și la Academia de Shinobi pentru că da, eu nu sunt un om obișnuit sau doar cușca lui Kyuubi, sunt și un shinobi.

-Ce e acela un shinobi ?

-Este o persoana ce posedă o putere interioară numită chakra, o putere spirituală ce îi permite utilizatorlui să schimbe natura puterii sale în diferite forme. Inițial au fost 5 forme de schimbare a naturii chakra, dar cu timpul un shinobii poate să dobândească un stil propriu sau se poate naște cu el, numindu-se kekey-genkai, cum ar fi puterile oculare ce îi dau utilizatorului o putere specială cum ar fi controlul unei persoane cum ar fi Sharinganul sau pentru a ajuta să vadă mișcările adversarului într-o luptă. Și cum spuneam, sunt 5 naturi chakra Vânt, Pământ, Foc, Fulger, Apă.

-Înteleg, dar în final ce sunt aceste bestii cu cozi?

-Sunt niște creaturi, mai bine zis niște părți ale unei creaturi și anume Juubi(Zece Cozi). La început Juubi a fost un pom, ce făcea odată la zece mii de anii un fruct ce era interzis ca să fie mâncat, dar totuși o prințesă nu a ascultat asta și a mâncat din fructul interzis, alegându-se după asta cu o putere incredibilă, fiind prima persoană cu chakra. Apoi aceasta a avut doi fii. Unul dintre ei a ajuns o legendă, în rândul vostru fiind numit Dumnezeu. Eremitul celor 6 Căi, cum este cunoscut pentru mine, sau mai bie zis Otsutzuki Hagoromo, pe numele său adevărat, a fost primul ce a adus ideea de Ninshuu, un fel mai primar al ninjutsului de azi. La rândul său si el a avut 2 fii, Idra si Ashura. Idra reprezenta puterea oculară si Ashura puterea corpului. Oricum, bestia cu zece cozi a fost furiosă că i s-a furat fructul și a decis să mergă după el. Eremitul a fost cel ce a văzut cât de periculos era să îl lase pe Juubi în viață și neputându-l omorî l-a împărțit în 9 bestii. Celelalte 8 bestii au fost prinse de un grup numit Akatsuki, ce vor să pună în practică un plan prin care să bage toata lumea într-un vis total. Iar în momentul ăsta eu sunt ultima speranță de scăpare a oa.....

Nu am mai apucat să termin de zis ce voiam, pentru că am simțit cum Kyuubi începea să forțeze cușca. Chiar dacă Helen se va speria a trebuit să intru în strea latentă pentru a mă putea lupta cu Kyuubi. Înăuntru, Kyuubi era destul de nervos.

-Sper că nu ai uitat de lupta noastră.... mi-a zis Kyuubi vizibil iritat.

-Normal că nu am uitat, nu puteam să uit de lupta pe care o voi câștiga.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 13, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Monstru sau ErouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum