bab 13

151 10 0
                                    

Esok malam nya pun tiba...semua dah berkumpul di depan rumah Ara...

Rain: mana dok dia ni...

Ez: tuah...

Tak lama tuah Ara pun buka lah pintu nya...

Ara: hai korg sorry lah lambat buka tadi aku buzy kemas2...

Noah: xpe relex lah...

Ara: DH lah masuk lah...

Diorg pun masuk lah ke dalam...skip lepas je sambut tuah diorg pun mula lah party diorg tug...

Noah: happy birthday

Xin: happy birthday juga

Daniel: happy birthday Ara..hmm

Ara: thanks korg Sebb dtg...

Mereka: sama2...

Yang lain pun party kecuali Zeno dan member dia yang asyik perhatikan gerak Gerik si minah tuah...

Zeno: Ish minah ni ada juga aku goreng...

Noah: relex...

Ara: btw korg aku ada surprise... Jap tau...

Kemudian Ara pun mengheret seorang wanita menawan dan cantik yang merupakan adik kembarnya dan juga seseorang yang Noah impiankan dan juga seseorang yang telah jatuh hati kepada Ezra...peha cinta segi tiga tugang langgang...

Ara: ni lah Nia...

Nia: eh hai....

Xin: ui... pujaan sape ni
(menyakat Noah)

Noah: Ish diam lah kau...

Zue: peh smart do...

Nia: uh...semua dah kenal aku kan?

Mereka: dah!...

Nia: haha...

Noah: Nia... happy birthday...

Nia: thanks Noah...

Nia pun tak sengaja terpandang ke arah Ezra yang merupakan pujaan hati nya... Nia pun terus mendekati Ezra...

Nia: hai? (Senyum manis)

Ez: erk hai...

Nia: uhm awak ok?

Ez: o...ok KNP ye?

Nia: Xde cuma... happy dapat jumpa lagi lepas 3 atau 5 tahun tak jumpa... Btw awak sihat?

Ez: sihat...awak?

Nia: sihat juga..

Ez: uhm happy birthday untuk kau semoga panjang umur bahagia selalu..

Nia: thanks...btw kau masih single...

Ez: ha? Single? Uh...asal pulak ni?

Nia: Xde gurau je...

Diorg pun borak lah kosong... Tanpa mereka sadari Noah dari tadi asyik perhatikan gerak Gerik si diorang berdua dari tadi... Noah geram lah juga dan iri tapi dia sedaya upaya untuk mengabaikan hal itu dan dia cuba fokus untuk mendapat kan hati pujaan nya Nia...

Dekat satu jam lah diorang parti...

Ara: uhm Niel kau nak air apa2 tak aku boleh buatkan...

Daniel: uh air Oren?

Ara: okay jap tau...

Daniel: ok...

Ara pun pergi lah ke dapur...Zeno yang baru keluar dari tandas pun X sengaja ternampak si Ara ni letak sesuatu kat dalam air tersebut... Lepas je Ara letak and pergi...zeno yang pada awalnya X amik kesah tetiba tertarik untuk mengetahui apa yang Ara letak? Ternya itu adalah ubat tido yang akan Ara berikan pada Daniel... Anywhere Zeno pun nampak lah dan terus menuju ke arah Daniel...

Ara: nah...

Sampai je zeno...

Zeno: woi jangan minum !!

Daniel yang hairan dengan kehadiran Zeno+ jngn minum pun tertanya...

Daniel: asal?

Zeno: Ish aku kata jangan ye jangan...

Ara: kau ni KNP Zen... Jealous sangat sampai tak kasik ke?

Zeno: Ish kau ni kann...

Daniel: jealous?

Ara: ada lah rahsia...

Daniel yang hampir sahaja minum air yang di beri Ara tersebut Zeno terus merampas cawan yang di pegang Daniel tersebut dan meletakkan nya di atas meja dan menarik Daniel ke tempat yang sunyi seperti kawasan tangga...

Daniel: oi...kau ni dah knp

Zeno: engkau yg KNP

Daniel: aik?

Zeno: aku dah kata kan jangan minum yg kau degil ni KNP!!!

Daniel: asal plak...ada something ke?

Zeno yang geram pun tunjukan apa yang di letakkan oleh Ara dan minuman tersebut...

Daniel: uh...ubat tido...buat apa?

Zeno: apa yang syak...dia sangaja nak buat kau NGN dia kena tangkap...

Daniel: oh...so... pertanyaannya sekarang knp caring sangat ni... Melebih...alay..

Zeno: kau ni kan...kau faham tak... Aku sayang kan kau aku cinta kan kau tapi...kau...ugh...k fine aku... Aku minta maaf apa yang aku buat dulu... Tapi jujur lah dia yg cuba buat hubungan kita hancur tapi...

Tak sempat Zeno nak terangkan semua tetiba Daniel mencium Zeno... Dalam beberapa saat Daniel pun lepas kan ciuman tersebut...

Daniel: aku tau cuma aku malas...

Zeno: hmm...

Daniel: aku tetap cinta kan kau...

Daniel pun terus mencium Zeno tetapi kali ini ciuman tersebut menjadi ghairah... Mereka berciuman dan memasuki salah satu bilik yang telah di sediakan oleh Ara untuk diorg semua bermalam di situ tapi lain pulak...

Mereka tetap bercium sambil membuka satu persatu baju dan seluar yang mereka berdua pakai... Daniel memegang pinggang Zeno sambil meraba-raba pinggang Zeno dan punggung nya...

Kemudian Daniel memasukkan jarinya ke dalam lubang Zeno... Dari satu jari dan ke 3 jari... Desahan  Zeno tidak kharuan... Selepas itu Daniel mula mencium seluruh tubuh badan Zeno...nafsu mereka semakin kuat...

Selepas aksi permulaan tamat... Daniel membaringkan tubuh Zeno dan mula memasukkan batangnya ke dalam lubang Zeno tanpa kondom... Daniel mula menggerakkan tubuh nya dan membuat benda itu keluar masuk dari lubang Zeno...

Arhh~

Semakin laju pergerakan Daniel sehingga air mani Zeno terkeluar dahulu sebelum Daniel... mereka berdua melakukan aksi nya sehingga lah mereka berdua puas dari nafsuny

...

Di esok pagi harinya...di sebabkan malam tadi Daniel dan Zeno melakukan hubungan seks diorang pun tertidur lah sama2 and yes diorg bogel Xde pakai apa2 pun lepas je diorg lepaskan nafsu diorg terus tidur...penat katanya...eeee

Mana kala yang lain tidur kat sofa senang je ruang tamu... Ara pulak tidur lah dalam biliknya btw dia X tahu pun yg Daniel dan Zeno melakukan hubungan intim Sebb KNP si Ara Naik lift lah dia bukan nya rajin pun naik tangga... biasalah rumah banglo 4 tingkat...bilik tempat Daniel Zeno lakukan tuah kat tingkat 2 si Ara pulak tingkat 3...beza so relex Xde kantoi janji rahsia...

...

<K lah sampai situ dulu...Xde idea nak next ayat apa so ni baru 900 patah perkataan... sikit lah tuah...nnnt aku update part 14...so bye see you next day or week or tomorrow!!!! Eh tapi aku tak pernah jumpa korg... Ah lantak lah... >

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CAN WE GET BACK? [BL] [18+]Where stories live. Discover now