ARIF DAN RAIN BERCIUM DENGAN PENUH NAFSU...RAIN PUN MEMBUKA BAJU ARIF SATU PERSATU...RAIN MULA MENCIUM LEHER ARIF...ARIF HANYA MEMBIARKAN NYA... MEREKA BERDUA MENIKMATI PERKARA TERSEBUT...
KEMUDIAN RAIN MULA MEMBUKA BAJU NYA SENDIRI SATU PERSATU... SEHINGGA LAH MEREKA BERDUA TIDAK BERPAKAIAN...
RAIN MENCIUM SELURUH BADAN ARIF... BEBERAPA MENIT KEMUDIAN RAIN MULA MEMASUKKAN BATANG NYE KE DALAM LUBANG ARIF... PADA AWALNYA ARIF TERASA SAKIT LAMA2 JADI BIASA...
MAKLUM LAH LAST ARIF BUAT HUBUNGAN INTIM DENGAN RAIN 2 TAHUN LEPAS...TIME UMUR ARIF 20 TAHUN AND RAIN UMUR 17 TAHUN SEBELUM IBU BAPA KEPADA RAIN MAHU MENJODOHKAN RAIN DENGAN KAWAN MASA KECIL NYA RAIN...
Arif: argh!...
Rain: shut...
MEREKA BERDUA MELAKUKAN HUBUNGAN TERSEBUT SEHINGGA LAH BENDA TUH KELUAR... LEPAS JE MEREKA LAKUKAN BENDA TUH MEREKA BERDUA PUN MANDI UNTUK MENGHILANGKAN BAU TERSEBUT...
LEPAS JE MANDI ARIF TERUS PAKAI BAJU NYA KEMBALI...
Rain: laju2 nak gi mana?
Arif: ah...sebok je lah kau...kau ni kan kalau nak lepaskan nafsu jangan dekat aku boleh x?!
Rain: lah..bukan kau pun nak juga ke? Mungkin diri kau tapi tubuh kau nak..
Arif: erk...Ish apahal kau ni...
Rain: Xde apahal...
Arif: ah sudah lah...aku malas layan orang macam kau ni... Kau tahu kan umur kita beza...
Rain: umur? Aku baru 20 tahun kau setakat 23 tahun jarak 3 tahun je...ingat umur sekadar angka..
Arif: ugh... lepastu...apa yang kau nak
Rain: aku nak kita comeback...
Arif: never...
Rain: why?...aku masih cintakan kau..
Arif: tapi aku tak cinta kan kau...
Rain: kau pasti?
ARIF HANYA TIDAK TAHU APA YANG HARUS DIA LAKUKAN NEXTNYA...DIA FIKIR BAIK DIA BLA SEBELUM SI RAIN TANYA BANYAK SOALAN YANG MEMBUATKAN DIA RASA TAK NYAMAN...
Arif: baik kau pakai baju kau...mulai dari sekarang aku taknak TGOK muka kau pun...
ARIF PUN UNTUK SAMBUNG KERJA NYA...MANAKALA RAIN YANG HATI NYA SEDIKIT HANCUR PUN TERUS MEMAKAI KEMBALI BAJU NYA MENGELAP RAMBUTNYA YANG BASAH UNTUK MENGELAK DARI SYAK MEREKA...
RAIN PUN PERGI MENUJU KE ARAH RUANG TADI...
Rain: hello...??
Daniel: lama gila kau gi tandas ..
Ez: TAH nye...
Rain: eh sorry aku berak tadi...Sebb tuah lama...
Ez:oh...ok...
Daniel: aik kau SORG je ke? Mana Arif
Rain: oh dia tadi pergi dulu Sebb ada kerja...
Daniel: oh...
Rain: aik diorg DH tido...
Daniel: biasalah...diorg kalau dah TGOK Cite hantu 2 or 3 Kali nnt diorg akan tido...
Rain: oh...
Ez: hmmm...aku ngantuk lah... DH lah aku nak masuk bilik...
Daniel: eh...kejut kan lah DORG dulu Ish korg ni...
Rain: ok...
DIORG BER TIGA PUN KEJUT LAH MEREKA SEMUA YANG TERTIDUR KAT SITU...LEPAS JE DIORG KEJUTKAN MEREKA PUN MASUK LAH BILIK UNTUK TIDO...
YOU ARE READING
CAN WE GET BACK? [BL] [18+]
Teen FictionWARNING⚠️ CERITA INI MENGANDUNGI 18+(SEX) Cerita ini merupakan sambungan dari cerita 'DORM MATES' Cerita ini mengisahkan seorang lelaki yang bernama Daniel yang menyukai seorang lelaki (gay) yang bernama Zeno pada waktu umur 9 tahun... pada satu ha...