SELEPAS JE DIORG JLN SATU BANGUNAN DIORANG PUN DUDUK UNTUK BEREHAT SEBENTAR...
Rain: penat nya...
Ez: sama...
Daniel: hmm..
Rain: fuh... Niel... aku tanya lah...
Daniel: apa...
Rain: uhm...boleh tak kau cita pasal kawan2 kau time kat kolej lama
Daniel: uhm boleh asal kau nk tau...
Rain: saje...mana tahu aku boleh ke kawan NGN diorg...
Daniel: oh...K..
Ez: ha...cite lah cepat and bagi lah tahu nama diorang...
Daniel: ok...kat kolej VT aku ada 6 orang kawan dan 4 lagi dia kolej lain...macam mana aku dapat lagi 4 orang tuah Sebb adik kawan aku yang kat VT...kawan aku yg kat kolej VT iaitu Zin Mike Mira Nazi Latif dan Ren...nama kawan aku yang kat kolej lain...4 orang ni perempuan lah... Nama Aryn Mika Eliz dan Ika...K kawan aku yg Zin dan Mike dua2 lelaki diorg pulak couple...kawan aku yg Latif and Ren diorg ni lelaki diorg pun couple... manakala Mira dan Nazi ni pulak berlainan jantina so diorang ni pun couple...kalau lagi 4 org pulak...Aryn dia mempunyai 2 jantina so dia ni lebih kepada perempuan sikit dia ni pulak ada gf iaitu Mika... Mika ni pulak abang dia ialah Mike dan kakak sedara nya Mira so di kira Mike dan Mira ni sedara lah...Ika dan Eliz iaitu kawan baik kepada Mika dan Aryn... diorg juga pasangan lesbian...so dalam geng kitorg cuma aku lah yang single...
Rain: ohw gituw...hmm...
Ez: so dalam geng korg banyak yang belok lah...kalau kau?
Daniel: aku pun belok...
Rain: dalam geng kau tuh ada 1 pasangan yang straight...bapak lah...
Daniel: hahahaha biasalah...uhm tapi kan boleh tak aku tanya sesuatu...
Rain: apa?
Daniel: boleh tak korg bagi tahu tentang Zeno...Zeno Affan?
Rain: Napa kau nak tahu...
Ez: haah...mana Ada student yang kesah pasal dia tuah kenapa kau nak tahu sangat...
Daniel: ala bole lah...
Rain: K...Uhm...Zeno ni sebernya dia playboy
DANIEL HANYA MAMPU DIAM SAHAJA...
Daniel: oh...dia playboy gila lelaki atau gila perempuan...
Ez: dia gila perempuan and...ramai lah perempuan yang jadi mangsa...btw dia ni dah ada gf dah tapi gf die kat negara lain...dia belajar luar negara...nama gf dia Aina...btw Aina ngn Zeno ni dah couple dari umur 14 tahun...
HATI DANIEL SANGAT LAH SAKIT DAN TERLUKA KERANA SESEORANG YANG DIA CINTA TELAH PUN BERPUNYA...
Rain: dia ni pulak gila seks... ramai perempuan dah jadi mangsa dia...ada lah juga yang hamil...
Ez: walaupun dia dah buat perempuan tuah hamil bukan dia tanggung jawab pun lepas tu dia bagi duit tuah berjuta-juta mat untuk jangan bagi tahu orang...
Daniel: ohw...faham...
PERASAAN DANIEL BERCAMPUR ADUK ANTARA SEDIH LUKA MARAH...ENTAH LAH KENAPA NASIB NYA BEGITU PADAH...
Daniel: uhm korg aku pergi tandas dulu...
Rain: okkkkk...
Ez: hm yelah kau tahu kan tandas kat mana...
Daniel: haah...so aku gi dulu...
DANIEL PUN PERGI MENUJU KE TANDAS....MASA DALAN TANDAS...DIA BERADA DI DEPAN CERMIN BERSAMAAN SINGKI... DANIEL SEDIKIT MENGELUARKAN AIR MATA KERANA HATI NYA BEGITU SAKIT BILA DIA DENGAR PERKATAAN YANG DI KELUARKAN OLEH RAIN DAN EZ...
PADA SAAT YANG SAMA...ZENO KELUAR DARI SALAH SATU TANDAS DAN PERGI KE SINGKI...JARAK DIA NGN DANIEL 1 SINGKI SAHAJA...
TIME TUH DANIEL TAK SADAR PUN...DIE HANYA TERMENUNG SAMBIL MEMIKIRKAN HAL TADI... SEDANGKAN ZENO...LEPAS SAJA DIA BASUH TANGAN DIA PANDANG LAH KE ARAH DANIEL YANG TERMENUNG TANPA MENYADARI APA YANG BERLAKU...ZENO MELIHAT MUKA DANIEL DI CERMIN...
hati Zeno: asal muka dia mirip seseorang...tapi siapa?
(Kata nya dalam hati)ZENO HANYA TAK TAHU NAK BERKATA APA KERANA DIA MELIHAT MUKA DANIEL SEPERTI SESEORANG YANG DIA KENAL DAN ZENO MENYADARI ORANG YANG TERMENUNG ITU MENGELUARKAN AIR MATA SEPERTI SESEORANG YANG BARU SAHAJA PUTUS CINTA...
Zeno: oi... kalau baru putus cinta tak payah lah nak sedih sangat macam perempuan....kau lelaki jantan lah sikit...sikit2 nngis...
DANIEL BANGUN DARI TERMENUNG NYA...DAN MENYADARI YANG DIA MENGELUARKAN AIR MATA NYA DAN DANIEL PUN MENGELAP AIR MATANYA...DAN SAMBIL COVER MUKANYA...
Zeno: nama kau sape...
Daniel: Niel...
Zeno: oh...nama macam sampah je...hahaha eh kau student baru ke? Aku tgok pakaian kau bukan student lama je...(Dengan nada sombong)
Daniel: ye...
Zeno: student baru macam kau sesuai untuk di buli...Ish dah lah malas aku nak layan orang yang putus cinta lepas tuah sikit2 nngis sikit2 nngis tak jantan ....(Nada yang garang...)
Daniel: eh kau ni memang sombong ek?...(Sambil pandang ke arah Zeno...)
ZENO SEMAKIN TERKEJUT DENGAN MUKA DANIEL... KENAPA MUKA DIA SAMA DENGAN SESEORANG YANG PALING DEKAT DENGAN DIA DAN PALING DIA SAYANG TAPI DI SEBBKN SATU MASALAH MEREKA BERPECAH
TETAPI ZENO TETAP ACT COOL BIAR TIADA YANG CURIGA...
Zeno: biarlah...kau masalah apa? ...
Daniel: tak lah..just aku cakap kan kau ni Xde hati perut ke...ha?? Bodoh ke? Sial sangat kau ni...(Dengan nada yang garang kerana geram dengan tindakan seseorang itu)
Zeno: (terkejut dengan balasan seseorang itu) oi...kau jaga sikit mulut kau...kau tuah baru je masuk sini nak berlagak sangat...kau ingat kau tuah sesuai ke lawan ha? Kau jngn sampai aku buli kau sampai pindah alam...kau cabar aku siap kau...
Daniel: ohw...aku cabar ey...sorry lah kau kalau xnak cari masalah bole tak hormat sikit...
Zeno: hormat? Buat apa setan baik aku jahanam kan kau...kau ingat kau lelaki tak boleh aku apa apakan ha?!
Daniel: apa?!... Ha?!... Kau sedar lah diri kau tuah pendek aku rasa tinggi kau 177 je...
Zeno: Macam mana kau tahu...
Daniel: just teka je bodoh!
Zeno: habis kau ingat kau tuah tinggi sangat ke?!!...
Daniel: tinggi aku 187 knpa?...
Zeno: erk...
Daniel: Napa...asal diam?
Zeno: suka hati aku lah...kau ni buat aku kesal lah...
Daniel: oh buat kau kesal...sekali aku sepak muka kau berdarah...
Zeno: ugh kau ni kan!!!!
Daniel: apa?!! Nak gaduh meh sini...
Zeno: kau memang takleh buat aku relex lah memang nak kecam je muka kau dengan gergaji...
Daniel: ohw...gituw...meh sini gaduh...gaduh!!!!
Zeno: ugh...jaga kau ...
DIORG PUN GADUH...1 MINIT DIORG GADUH...ADA LAH 2 ORANG CG YANG MASUK DALAM TANDAS TERSEBUT SEBB DAPAT ADUAN ADA ORANG GADUH DALA. TANDAS TERSEBUT....
<SEE YOU NEXT CHAPTER...>
YOU ARE READING
CAN WE GET BACK? [BL] [18+]
Teen FictionWARNING⚠️ CERITA INI MENGANDUNGI 18+(SEX) Cerita ini merupakan sambungan dari cerita 'DORM MATES' Cerita ini mengisahkan seorang lelaki yang bernama Daniel yang menyukai seorang lelaki (gay) yang bernama Zeno pada waktu umur 9 tahun... pada satu ha...