Part-1

51 0 0
                                    

(ROOHI WAS STANDING WITH HER COLOURS ND PAINTING SOMETHING ON HER WALL HER ROOM WAS ALL MESSED UP HER MOM ENTER IN HER ROOM WITH A MAID)..
rooh/m-ruh hogya bas kro lunch krlo fresh hou jao thoda..
rooh-han bas yeh..1 minn..
(u were focus on ur work)..
rooh/m-kya yeh tumhe bhoot chadha hai har jgh painting krne ki..kamre ka haal dekho khudko dekho!!
(u smiled looking at ur painting nd went to ur mom).
rooh-ab btao meri painting kaise lgi!!
rooh/m-bht acha ab jaldi jakr fresh hou sab tumhra wait krre hai lunch pe.
rooh-krne dein..after all sbse choti hun.
roh/m- jaogi!
rooh-han han.
(she went inside the washroom maid cleaned the room roohi mom take out a simple kurti nd keep it on bed nd left from there,10 min later she come down nd joined evryone).
Nehal-toh fir roohi kahan tak pahuchii tumhri painting ?
yn-badee chachu it's completed.
sana-hein itni jldi puri wall paint kar daali!
yn-toh kya talent bht hai mere andr.
zainab-woh toh hai.
roohi/dad-yeh painting wagera chodo or kuch khao..kitni zyda patli hou gyi ho.
shadab ur brother-moti toh hai dad.
(she hit her brother on his back evryone laughed).
sana-toh fir ghumne ka plan kha ka hai ajj👀.
hadi-nai main nai jara ek he din milti hai chutti ki usme bhi tumlogo ko ghumana pdta hai.
rooh-bhai zainab bhabhi bhi chah rhin thi hmre saath jane ki ap toh jnte hai woh kitna kam jaati hai.
(hadi look at his wife).
hadi-thik hai toh chlte hai thodi outing bhi hou jayegi gharme toh bore hote h.
shadab-oyee hoye waqt jazbaat badal diye kya baat hai.
(ZAINAB ND HADI BLUSHED).
san-acha mai kya keh ri thi zaid bhai ko bhi le lete h nimra appi bhi khush hou jayengii zara.
nimr-sana!!
(EVRYONE LAUGH).
Nasir-acha hai tum sab ghum kar aao ham bade bhi time spend kr lenge ek dusre ke saath.
rooh-toh fir theek hai chlou phle shopping krenge,fir amusement Park jayenge,fir restraunt jayenge fir ice cream khayenge or..fir..
shadab-bas meri bhn..hame luta kar manogi.
rooh-rabia appi keh rii thiibmai toh nai mtlb..
(shadab look at her,she blushed).
rabi-roohi jhuth maine kab kahan tumhe.
sana-relax appi na bhi bologi toh shadab bhai ap par sab luta denge .
(SHE BLUSHED HARD).
najma-sana chup kro tum bht boltii houu.
rooh-jou bhi kaho hmre bhai log badee romantic hai hyee!
san-tumko bhi milegajldi!!
rooh-chup kro!!
(LIKE THAT EVRYONE EAT THEIR FOOD HAPPILY).
(TIME SKIPPED).
(ROOH SHOPPED A LOT WITH SANA THEY WERE BEST BUDDIES WHILE THE COUPLES ZAINAB HADI,SHADAB ND RABI,NIMRA ZAID WERE ROAMING AROUND THEM)..
rooh-sana yeh hat toh try kro.
(roohi made her wear the hat).
san-chii acha nai hai kuch aur try krte h.
(shadab select some dresses for rabi nd look forward for her approval).
rabi-hm pyari h.
(He smiledd).
san-mai kya kehti ruhh ham khi aur chlte hai yha toh romance hori h.
(rabi blushed nd hit her).
rooh-ahann..mera bacchaa  ko koi nai marega abhi iski maar khane ki umar nai hai.
san-ruhhh..i am one year older than u are a kid i am nott.
rooh-whatever chlo na kuch aur dekhte h.
(AFTER SHOPPING THEY ALL WENT TO SOME AMUSEMENT PARK ND ON THE WAY BACK THEY HAD DINNER ND RETURN BACK HOME).
rooh-oh..thak gyi.
(evryone sat down on the lounge).
shad-apko pta hai dad iss ruhh or sana ne loot liya mujhe ajj.
san-bas 50k ki toh shopping ki.
rooh-han or khana khilana toh farz thi apki.
(ruh dad laughed).
rooh/d-ruh..beta tum khud toh chli gyi apni billi ka khyl ayya ek baar bhi.
rooh-oh han han..meri billi kha h khana khaya usne.
nida-bas ab khyll mat kro..maine usse khana khila diya.
rooh-thank you badi chachi.
(she said nd went to her billi with sana nd rabi).
hadi-nasir chachu laraib kab aa rha h..uski college trip kab khtm hori h.
nasi- 1 hafte baad aarha hai..yeh ldka pta nai iska kya hoga ghumna firna bas yhi aata hai usse..kuch kaam krle toh mai khush hou jaun..
rooh/d-thik hou jayega abhi uski umar he kya h let him enjoy more.
nasir-hmm mai kya soch rha rabi or shadab ki engagement krde..nimra ki rukhsati ke saath..joh ek mhine baad h.
rooh/d-hmm par engagement kyu nikkah he kar dete hai.
nasi-mujhe koi prblm nai bas unse puch lete hai unhe koi prblm na hou toh.
sha-dad mujhe koi prblm nai.
(evryone smiled najma got up).
naj-toh mai rabi se bhi puch leti hun.
(SHE GOT HAPPY ND LEFT,AFTER SOMETIME SHE COME DOWN ND SAID YESS).
(In room).
san-mai bhtt saari shopping krungii merii bhnnn dulhan banegi.
rooh-meri bhabhibhye.
(rooh nd sana hugg each other happily while rabi just blushed).
nimr-yehlog pgl hou gye h.
(1 month passed happily with preparations nd everything laraib was also back but he was always buzy on his phone Haldi nd mehendi was already done it was time to dance roohi nd sana made evryone dance nd enjoy a lott  they were enjoying but was unaware what Strom was coming  to Destry their happiness her happiness).
(NEXT DAY).
larai-oye hoye ekdam hero lgre ho bro.
yn-bas bas nzar na lgayiye mere bhai ko!!
(shadab laugh).
rooh/m-chle neeche ab sab wait krre hai dulhan ko wait karana acha nai hotaa shadab.
sha-ji mumma.
(ALL WENT DOWNSTAIRS ROOHI WAS ABSOLUTELY  LOOKING BEAUTIFUL LIKE A DOLL PRETTYYY ONEE SHE HOLD HIS BROTHER ARM ND MADE HIM SAT BESIDE RABI SHE WAS COVERED IN A VEIL,FEW MINS LATER NIKKAH WAS DONE SHADAB KISSED RABI FOREHEAD ND EVRYONE HOOTED ROOHI FELT TEARS IN HER EYES LOOKING AT HER HAPPLY FAMILY).
(TIME SKIPPED).
(NIMRA RUKHSATI WAS DONE EVRYONE HAD THIER FOOD WITH THE NEWLY WEDDED COUPLE ND TALKED A LOT ROOHI MADE LOTS OF PICTURES WITH EVRYONE WHILE SANA WAS RUNNING BEHIND HER WITH ROOHI'S BILLI SOON FUNCTION GOT ENDED EVRYONE WENT BACK TO THEIR ROOM ROOHI REMOVE HER JEWELLERIES ND WENT DOWN TO FETCH WATER JUST THEN SHE SAW LARAIB GOING OUT).
rooh-laraib bhai where are You going.
larai-mai ek dost se milne jara hun aata hun jldi gharme kisiko btana nai.
rooh-par..
larai-plz na.
rooh-ok.
(he left she grab the bottle nd went upstairs her cat come to her she lift the billi in her arms).
rooh-come let's play with u.
(she started playing with her billi).
rooh-meow sab kuch kitna acha chal rha hai meri family kitni achi hai sab kitne ache hai mera but khyl rkhte hai zindagi mei mere sab kuch h..i am so luckyy haina?
(roohi kissed her billi nd hugged her while looking at the phto frame of her family).
(NEXT DAY).
(ROOHI WAKE UP WITH A THUD ON HER DOOR SHE GOT UP ND OPEN THE DOOR).
rooh-kya hua hai sana mujhe subh subh heart attack dena hai kya!!
san-laraib bhai ki murder hou gyi ruh.
rooh-kya kaise kha hai woh ab.
san-he is no more abhi dad ne bataya.
(sana started crying heavily roohi made her sat on the bed nd console her while tears started dripping from roohi's eyes too).
(TIME SKIPPED).
(IT WAS NIGHT SHE WAS FEELING UNEASY LOOKING AT EVRYONE WITH SAD FACE ND SAD EYES ALL WERE SITTING ON THE LOUNGE NAJMA WAS STILL CRYING ROOHI'S MOM WAS SITTING BESIDE HER WHILE SANA ND RABI WERE SITTING QUIETLY).
zainab-sana,rabi plz have something ..
shadab-ji..aplog bhi plz kuch kha lein nashta bhi nai kiya kisine.
nasir-acha hua marr gya!!!
(Evryone went quiet).
najma-app kaise baate krre hai mera baccha chla gya..
(nasir got up nd shout on najma roohi flinchedd).
nasi-tumhee kuchh nai ptaaa usne kya kiya hai!!!
(najma started crying rooh dad hold him nd take him out).
najm-kya kiya usne..laraib mujhe chodhh kar chla gya or yeh.
rooh/m-acha acha..plz..app roye mat laraib ko takleef hogi.
(shadab went to his room rabi come to him nd saw him looking outside).
rabi-laraib ne kya kiya hai shadab.
(he look at you).
rabi-abhi waqt nai hai ham phir kbhi baat krenge.
rabi-abhi btayiye mujhe.
(she keep looking at him while he avoided looking at her).
rabi-plz!!
sha-he actually raped a girl who was sister of a mafia..nd while returning back to home that mafiaa he killed him..
(rabi got shocked nd stumbled back,shadab hold her suddenly nasir started shouting shadab's name from downstairs shadab look outside from his balcony nd saw 10 black cars stopped near his house).
rabi-itni saari car kon aaya h?
sha-he is here listen tum room mei rhna mai roohi,sana or sabko bhej rha hun unhe yha se bhr jane nai dena thik h.
rabi-shadab par yeh..ab..
sha-plz merii jaan i will tell u everything .
(He said nd went downstairs).
rooh/d-roohi,sana,zainab beta app sab upar jao.
(He said in stern voice roohi heartt started beating she was trembling sana hold her hand nd took her upstairs to shadab's room,there roohi went to balcony nd saw 30 black suited mann were standing nd there in between a man in brown suit standing before she could look more sana pull the curtains).
rooh-rabi bhabhi yeh kya hora..
rabi-mujhe kuch nai ptaab plz baith jaou.
zain-han plz roohi.
(roohi sat down her hands were trembling while her body was shaking badly she was feeling like something was going to happen).
nasi-what are u doing here.
(RIYAZ REMOVE HIS BLACK GLASSES ND LOOK AT THEM).
ri-to kill u guyz.
najma-hmne kya kiya h.
ri-uss laraib ne kiya hai!!bulao usse
rooh/d-he is no more tum plz ab chle jao..
(riyaz laughedd like a devil).
ri-pta hai mujhe woh marr gyaa maine he maara hai!!
(najma came forward nd slapped riyaz his guards raise their guns towards her hadi hold najma's hand while she was looking at him)..
naj-how dare u kill my son.
(Riyaz hold his face nd look at her with blood shot eyes).
ri-nd how dare he rape my sisterr..
(HIS EYES WERE FILLED WITH TEARS WHILE HIS FACEE WAS LOOKING DANGEROUS NAJMA GOT SHOCKED ND STEPPED BACK ND LOOK AT NASIR WHO DID NOT SAID ANYTHING).
ri-now i will destroy each one of you remember my wordss..
(he showed his fingers).
sha-u killed him ab hmse kya chahte hou!!
ri-takleef dekhna chahta hun tumlogo ki aankhon mei jaise meri family suffer krri h..meri bhen.
shad-don't mess up RIYAZ ALY we are also suffering..
ri-u guyz messed up with a mafia !!nd i will make sure to make u guyz suffer!!!!
(He said).
(IN ROOM ROOHI WAS ROAMING HERE ND THERE JUST THEN SHE HEAR HER BILLI VOICE FROM OUTSIDE SHE OPEN THE DOOR ND SAW HER BILLI BEFORE ROOHI COULD GRAB HER SHE RAN DOWN,SHE WENT BEHIND HER).
san-roohii nai!!!
(SHE PICK HER FROM THE STAIRS).
rooh-tum meri baat kyu nai suntii meow!
(sana come from behind nd hold her hand,roohi look up nd her eyes met with the Oceanic blue eyes which was looking at her only a smirk appear on his face).
rooh/d-roohi go to ur room!!!
(Her dad shouted she got scared nd about to go, suddenly riyaz pointed his gun towards her hadi saw nd come to stop him but riyaz shoot his arms he fell down holding his armss zainab scream from the stairs nd come to him).
ri-NEVER COME ON MY WAY!!
(HE SAID LOOKING AT HIM THEN AGAIN HE LOOK AT ROOHI ND POINTED HIS GUN TOWARDS HER).
rooh/m-plz plz aisa mat kroo..meri beti ko mat maarna..usne kuch nai kiya.
(TEARS WERE ROLLING DOWN FROM ROOHI'S CHEEKS BUT SHE KEEP LOOKING AT RIYAZ,HE SHOOT HER SHE CLOSED HER EYES TIGHTLY BREATHING HEAVILY ,AFTER FEW MIN SHE OPEN HER EYES ND FOUND HERSELF ALIVE RIYAZ SMIRK).
san-ruh meow.
(Roohi look down towards her hand which was blooded her billi got dead nd fell down from her hands she look at him nd then at her meow).
ri-how can i kill my would be wife hmmm..
(ROOHI WAS STILL LOOKING AT HER MEOW,RIYAZ COME FORWARD ND TOOK STEPS TOWARDS HER ND HOLD HER HAND PULLING HERTOWARDS THE LOUNGE SHADAB TRY TO COME BUT HIS GUARDS WERE HOLDING HIM ND OTHER FAMILY MEMBERS WERE TOO).
sha-get ur hands off on her u!!
ri-LOWER UR VOICE DON'T U DARE TO RAISE IT INFRONT OF ME.
(He said with blood shot eyes).
rooh/d-plz leave roohi we will give whatever u wantt but nott her..
nasir-tumhe takleef deni hai hame toh dedoh par usse chod doh.
ri-yhii toh hai takleef app logo ki isse takleef dunga toh aplog bhi preshan rahoge.
nida-beta wohh chotiii haii...usse shadi nai kar skte tum aise mat kro.
ri-bada pyaar hai applogo ki family meinn sab ek ek karke bol rhe hain..achi baat hai..par shadi mai fir bhi karunga.
(ROOHI JERK OF HER HAND FROM HIS GRIP).
rooh-mai nai krungi tumse shadi smjh mein aayyii haii..chle jao yhan se kyun preshan krre houuu!!
(RIYAZ SMIRK ND SUDDENLY PULL HER,SHE BUMPED TO HIS CHEST).
ri-pareshan toh mai tumhe karungaa..or mai dekhta hun kaise nai krti hou mujhse shadi!!
(SHE TRY TO PUSH HIM BUT HE DID NOT LEAVE HER ND TIGHTEN HIS GRIP ON HER WAIST,SHE BURST DOWN INTO TEARS ND NODD IN NO).
ri-acha chlouu tum btao mai kya krunn tumse shadii karunn tum mere ghar khushii se aao ya fir mai kya karunn inn sab ko ek ek karke maar dunnn billi toh maar di,laraib ko bhi maar diya,iss hadi ki condition tumhre saamne hai..sochh kar btana mujhe kyunki mujhe darr nai hai kuch  bhi karne se phlee.
(ROOHI LOOK AT HER DAD WHOSE TEARS WERE DROPPING,SHADAB WAS LOOKING AT RIYAZ IN ANGER,SHE LOOK AT OTHERS MEMBERS OF THE FAMILY ND SAW THE GUNS ON THEIR HEAD).
ri-2 sec meii sabki jaan chli jayegi lekinn shadii mai tumse he krungaa yeh bhi pakkii hai.
(SHE LOOK AT HIM WHO WAS SMILING LIKE A DEVIL).
ri-chlo bhaiii waqtt nai hai mere paas aajao bas..
(HE STARTED DRAGGING HER,SHE WAS TRYING TO REMOVE HER HAND FROM HIS GRIP).
rooh-plz nai..plzz
sha-riyazzz don't..u..
rooh/m-wohh choti hai aisa mat kroo plz.
(RIYAZ MADE HER SAT ND HE SAT DOWN,QAAZI SAHAB ENTERED).
ri-ayiye sab dua kriyee roohi ki buri kismat ke liye!
rooh-mujhe nai krnii plz chod dohh.
ri-tum baithtiii houuu yahhh btaunnn!!
(HE SHOUTEDD SHE  CRIED HARD HE ORDERED HIS MEN HIS MEN NOD ND   SHOOT AT HER FATHER ROOHI SCREAMEDSHE LOOK AT HER DAD WHO WAS STANDING BREATHING HEAVILY THE BULLET TOUCHED THE WALL).
ri-ab sachhh meinn maar doh!!
rooh-nai nai plz..mai krti hun.
(ROOHI LOOK AT HIM WITH TEARFUL EYES,HE LOOK DOWN TO AVOID HER GAZE).
ri-qaazi ji start kriye.
rooh/m-atleast let me cover her head plz.
ri-ji aunty bilkul.
(ROOHI MOM MOVE  FORWARD ND COVER HER HEAD WITH THE DUPPATA QAAZI SAHAB STARTED EVRYONE WAS HAVING TEARS ,HER TEARS TURNED DRY WHEN QAAZI ASKED ROOHI SHE SAID QUBOOL HAI SHADAB ANGER VANISH).
(5 mins later).
(RIYAZ GOT UP HOLDING HER HANDS).
ri-welcome to hell dear wifeyy.
(HE SAID SMIRKING).
ri-fir ham chlte haii..apni amanat ko lekr ..thik hai ji.
rooh/m-roohi..
(HER MOM COME FORWARD BUT HIS GUARDS PUT THEIR GUNS ON HER HEAD ROOHI GOT SCARED ND LOOK DOWN).
ri-tension nai lou kisiko kuch nai hoga.
(HE SAID ND TAKE ROOHI OUT ND MADE HER SAT ON THE CAR ND THEN SAT BESIDE HER,SHE LOOK AT HER HOUSE LAST TIME ND DROVE AWAY,RIYAZ HOLD HER HAND ND PULL HER TO HIM,SHE FLINCHEDD TEARS DROPPED DOWN FROM HER EYES HE SMIRK).
ri-mearii neha jis haal mein hain na ussee bhi bura haal karunga mai tumhraa!!
(U CRIED SILENTLY BUT DID NOT SAID ANYTHING).
(TIME SKIPPED).
(2 HOUR PASSED RIYAZ HANG UP THE CALL HE WAS TALKING TO SOMEONE).
ri-drive fastt or kitna waqt!!
driv-sir bas 5 mins.
(RIYAZ NOD ND LOOK AT HER WHO WAS SLEEPING ON HIS SHOULDERS,HE LOOK AT HER FEATURES WHICH WAS SO BEAUTIFUL HER BIG LASHES, BEAUTIFUL LIPS,SMALL NOSE,THE SMELL OF HER SOMEWHERE ATTRACTING HIM BUT HE IGNORED ND REMEMBER ABOUT NEHA HIS HEART BROKE).
(5 MINS LATER CAR STOPPED IN A JERK ROOHI WAS ABOUT TO GET HIT RIYAZ HOLD HER SHE LOOK AT HIM BREATHING HEAVILY).
ri-don't worry tumhe kuch nai hoga jab tak mai na chahun.
(THEY BOTH COME OUT OF THE CAR HE DRAG HER INSIDE THE MANSION ND PUSH HER BEFORE SHE COULD FALL DOWN RM HOLD HER).
ri-WELCOME TO HELL!!
rm-who is shee riyaz.
ri-MY WIFE.
rm-are u out of ur mind..when did u get married..she looks younger.
ri-i think mumma u forget neha.
rm-i did not forget but u tell me why u marry?
ri-to givee her painn..laraib was her brother mumma who rape my neha!!
(Ri mumma felt tears in her eyes).
rooh-nai woh nai kar skte aisa bht ache the woh.
ri-achaa..woh bht ache the.

Stay tuneddd...
Alsooo lett mee know how's thee firstt partt!!!!
(I don't writee pov's butt i will soon startt writing it).
THANK YOU FOR READING.

Marriage for Vengeance [COMPLETED]Where stories live. Discover now