part-7

5 0 0
                                    

ri-who made this?
rooh-me..
(He smiled).
ri-u love to paint.
rooh-hm.
ri-i will frame this all in my office if u don't mind..
(Roohi did not said anything,ri look at the heart onee)..
ri-amazing u are a great artist roohi the heartt onee iss a masterpiece..the knife in between piercing the heart.
rooh-like the way u pierced mine.
(HIS SMILE FADED ND HE LOOK AT HER).
ri-roohi..mujhsee tumhrii narazgii bardash nai hou rhii... DON'T DO THIS mai khudko tumhre liye badal rha hun.
rooh-it is easy for u bcz u havee a black hearttbut I don't.
(TEARS FILLED UP IN HER EYES,HE SIGHED ND CAME TO HER,ROOHI PUT HER HAND ON HIS CHEST PUSHING HIM AWAY).
rooh-ap plz mujhse dur rhiye.
ri-mai nai rhna chahta!
(He said in an irritated tone).
rooh-kyu kya hogya hai apko u were never likee thiss..wohh kiss bass galati se hui thi!!
(He keep looking at her roohi look at him).
ri-i startedd loving you roohi MAI KHUDKO TUMSE ALAG NAI KAR PAA RHAA..bass mere saath raho i never feltt thiss for anyone butt you!!
(RIYAZ HOLD HER SHOULDERS WITH TEARS IN HIS EYES HE SAID,SHE LOOK DOWN).
rooh-MUJHE NAI RHNA APKE SAATH APP ZABARDASTI MAT KRIYEE!!
ri-roohi..
rooh-i need divorce i can't live with you anymore.
(RIYAZ FELTT HISS HEARTT CRASHING WHEN HE HEARD THOSE WORDS SHE SHRUGG OFF HIS HAND ND STEPP BACKK).
ri-tumhee kabhi nai milega jabtk mai marr naa jaunn!!
(A tear slip down from her eyes she wipe it he left from there in anger,ri mother came inside).
(ROOHI SAT DOWN ND STARTED CRYING RI MOTHER SAT DOWN BESIDE HER).
(ANOTHER SIDE).
(Next day,roohi was in her room sitting silently servants were packing her stuffs,riyaz entered servants left from there with the suitcase).
rooh-mai kahan jarii hun!?
ri-u don't wantt to live with mee it's fine..i am sending u to ur family home..
(He said without looking at her,roohi felt tears in her eyes when she look at him).
rooh-divo..rce..
(HE FELTT HIMSELF DROWNING WHEN SHE SAID THOSE WORDS).
ri-tum mujhee chodhnaa chahti hou mai naii!!
(HE SAID ND LOOK AT HER,THEY BOTH KEEP LOOKING AT EACH OTHER NEHA CAME THERE).
neh-bhabhi ur brother nd dad are here.
(she said roohi look at her nd nod,neha left from there,roohi was about to go).
ri-JAB MERI YAAD AAYE TOH WAPS CHLI AANA.
(He said nd went inside his study room roohi wipe her tears nd went down there her brother nd dad smiled with tears looking at her she hugg them).
rooh/d-kaisee hou merii jan.
rooh-thik dad..
sha-what u guyz done to my sister was wrong..she will never come backk here..
(ri mom,faiz did not said anything).
rooh-bhai they did not do anything they took care of mee.. don't say anything to them.
(shadab went quiet roohi's dad thank his family,she went to ri mom nd hugg her).
rm-wapss na anna hou toh mat anaa but as a mother i want u to forgive him beta..
(she said slowly roohi heard it faiz smiledd looking at her).
rooh-thank you bhai.
fai-u will be missed tc.
(rooh smiled back nd went outside nd sat down in the car,she was feeling sadd somewhere don't know why,roohi look up towards the balcony nd saw him standing the flashback started recalling in her mind the way he took care of her,the moments she spend with him).
(TIME SKIP).
(RIYAZ WAS SITTING QUIETLY IN HIS ROOM SHE WAS GONE HE WAS LOOKING AT THOSE PAINTINGS MADE BY HER,HER EARINGS ND HAIR CLIPS WERE PLACED ON THE DRESSING TABLE HE KEEP LOOKING AT THEM).
ri-I WILL NOT LET U GO LIKEE THIS U WILL  HAVEE TO COMEE BACKK FOR MEE ROOHII !!
(HE SAID IT POSSESSIVELY ND LIGHTEN A CIGARETTE).
(Another side).
(roohi was sitting with all her family evryonee wass so happy looking at her after a long time her mom was hugging her).
san-we missed u roohi yawrr.
(roohi smiledd).
rooh-maine bhii app sbko miss kiya.
zai-tum hamse milne kyu nai aayi.
had-u don't know him..usne roohi ko mana kiya hoga i hatee himm!!
rooh/m-did he hurtt u roohi.
(Roohi did not said anything nd just nod).
rooh/d-ab tum whann kabhii nai jaogii..u will get divorce with him.
rooh-dad what he did to me was wrong par laraib bhai ne bhi galt kiya neha ke saath wohh bichari toh marr he jaati uskii halat bht khrb thi.
(Evryone felt bad for neha).
rooh-or apko pta hai..saari glti laraib bhai ki nai thi uss akash..ne riyaz se badla liyaa tha.
(ROOHI TOLD THEM ABOUTT AKASH ND EVERYTHING ).
had-wheree is akash now.
rooh-he got died Infront of mee when he try to threaten me..riyaz killed akash his father his family evryone.
(Evryone went silent ).
nid-ab toh roohi waps aa gyi hai sab thik ho rha hai ham achii baatee krte hainn.
nasi-han app shi keh rhin hai ajj roohi ke liye acha sa khana bnayiye or ham sab bht saari baate krenge..
san-yayy bhtt mazaa ayegaa.
(EVRYONE SMILEDD ROOHI FELTT HAPPY BUT INSIDE SHE WAS THINKING ABOUT HIM ONLY).
rab-roohi uk zainab bhabhi is pregn.
rooh-hann schii mtlb mai phuphii banungii kyaa!!
san-yes mai bhi.
rooh-congratulations bhai bhabhiii.
(hadii nd zainab smiledd).
rooh-rabi bhabhii what aboutt u?
(She blushedd).
rab-shuru hogyaa roohi tumhraa.
rooh-han toh.
roh/m-rooh u ok?
(she nodd).
rooh/m-go nd fresh up.
(She nod nd went to her room lock the door nd sat down on the bed looking at her roomnnd sighed,she remember about him).
rooh-i will not go backk!!mai apni family ke saath rahungii khushh ab koii prblm naii.
(She forcedd a smile).
(AT NIGHT).
(IT WAS 3 OF NIGHT ROOHI WAS SITTING WITH HER COUSINS,THEY WERE TALKING ND LAUGHING ROOHI WAS FEELING HAPPY).
rooh-kal na mai ap sbke liye chocolate cake bnaungi.
san-tum bnaogibu don't know anything.
rooh-mujhe bht kuch aata hai kal dekhna tum!!
rab-woh log tumse kaam karate the roohi.
rooh-nai bhabhi mom dad,faiz bhai neha sab bht ache hai wha pe.
(she said happily).
sha-mom dad kon?
(Roohi smile faded).
rooh-i mean uncle aunty they treat me..like their daughter.
(he nodded).
(Zainab come down nd handed roohi phn).
rooh-i missed my phn.
had-roohi beta tell me honestly riyazz hurted you did he threat you.
(Roohi look down tears welled up in her eyes).
rooh-ji bhai he did..par phirr maine bhi nai suni unki..or yhan chli ayyi..app toh jantee hai mai kitni strong hun.
(roohi smiled evryone smiled back).
rooh-nd i am sorry bhai aplogo ko itni takleef hui..dad bhi preshan hue mujhe bht bura lga.
zai-don't blame urself rooh ab sab thik hai forget everything now we all are here together happy..no one will hurtt us anymore.
(roohi nod with a smile).
rooh-mai restt krlun.
san-ajj mai tumhre saath soungi.
(she kissed ur cheeks roohi nodd).
(NEXT DAY).
(RIYAZ COME DOWN IN HIS FORMAL WEAR ND DIRECTLY WENT TO WORK WITHOUT GREETING ANYONE,THERE HE WAS TALKING TO HIS MEN).
ri-keep an eye on their actions if u guyz feel any danger coming to my wife justt kill the person or resolvee the matter i don't want anyonee to hurttt herr..any mistakes any carelessness u all better know me i will ripp of ur brainss nd crushh ur boness!!
(HIS MEN GOT SCAREDD ND NODDED THEN LEFT FROM THERE,HE RESTT HIS HEAD ON THE BACK SEAT OF CHAIR ND SMILEDD THINKING ABOUT HER)..
(4 dayss passed).
rooh/m-roohi u have to eat thiss aalo ke parathee betaa.
rooh/m-roohi u have to eat thiss aalo ke parathee betaa.
rooh-mumma maine 2 khali hai or nai.
rooh/m-aise kaise apni halat dekho..kitni weak hui wi hou.
rooh-finee par yeh akhiri hai mera.
(Evryone was smiling nd having their food).
rooh/d-ab lgta haii hmare ghar ki raunak wpss ayyi hai.
san-kyu na hamm ajj kahin bhr chlee ice cream khanee.
sha-thik hai chlte hai.
nasir-raat ko dinner fir bahar krenge done.
(EVRYONE HOOTEDD).
(AT NOON ROOHI GOT READY INTO A BEAUTIFUL CHIKANKARI SUIT WITH DUPPATA SHE CLUTCH HER HAIR ND APPLY LIPSTICK,SHE WAS LOOKING BEAUTIFUL LIKEE A DOLL,AFTER THAT SHE WENT DOWNSTAIRS).
rooh/m-rooh evryone is waiting for u in the car.
rooh-okh mumma.
(She went outside nd sat down in the car).
sha-toh phir chlte hai ice cream khanee.
(He started the carr).
san-rooh shopping.
(roohi laugh).
rooh-nai sirf ice cream..abhi.
san-fine.
(SANA WAS TALKING ABOUT ZAINAB BABY'S NAME WHAT TO KEEP EVRYONE WAS ARGUING ON THAT ROOHI LOOK OUTSIDE THE WINDOW ND SMILEE JUST THEN HE REMEMBER ABOUT RIYAZ HIS FACE MOMENTS OF THAT NIGHT STARTED FLASHING ON HER MIND WHEN THEY KISSED EACH OTHER ND SHE SLEPT IN HIS EMBRACE ROOHI COME OUT FROM HER TRANCE ND SAW FROM THE SIDE MIRROR OF THE CAR A BLACKK CAR WITH LOTS OF GUARDS WAS FOLLOWING THEIR CAR SHE THINK MAYBE HADI BHAI KEPT THEM FOR HER SAFETY FROM RIYAZ THIER CAR STOPPED INFRONT OF THE ICE CREAM PARLOUR ALL WENT INSIDE ND ORDERED THEIR FLAVOURED FLAVOUR,THOUGH IT WAS SUNDAY BUT ICE CREAM PARLOUR WAS EMPTY).
zai-hadi did u book this place for us.
had-nai zainab👀.
zai-then why the place is so empty their is uss only.
sha-bhabhi u are right sunday ko toh bht rush hota h..yhapr..
(ROOHI WAS JUST NOTICING EVERYTHING BUT SHE DID NOT SAID ANYTHING SHE LOOK AT THE ENTRANCE OF ICE CREAM SHOP ND SAW THE GUARDS STANDING).

STAY TUNED.
THANK YOU FOR READING 🙏🏻.

Marriage for Vengeance [COMPLETED]Where stories live. Discover now