part-2

14 0 0
                                    

(HE CLENCHED HIS JAW ND HOLD HER HAND ND DRAG ROOHI TO AN UNKNOWN ROOM SHE WAS PLEADING ND CRYING,THERE SHE GOT SHOCKED TO SEE A GIRL LYING ON THE STRECHER WITH DRIPS HER BODY WAS COVERED WITH WHITE SHEET THERE WERE BRUISES ALL OVER HER FACE  OXYGEN MASK WAS ON HER FACE ROOHI GOT SHOCK TO SEE HER RI MOM COME INSIDE SHE STARTED CRYING ROOHI KEEP LOOKING AT HER).
ri-look at her she is my sister he ruined her.
(RIYAZ JERKED HER ND HOLD HER SHOULDERS TIGHTLY SHE HISSED IN PAIN).
ri-nd now i will ruin ur life..he hurted my sister i will hurttt hers.
(u started crying ).
rm-riyaz let her go..there is no point hurting her.
ri-mujhe sukoon nai aara hai mummaa mujhse bardash nai hora hai.
(ri mom started crying riyaz look at roohi with blood shed eyes she got scaredfaiz come inside).
fai-we should come out doctors are going to start treating neha.
(FAIZ LOOK AT ROOHI RIYAZ DRAGG HER OUT ND TAKE HER TO HIS ROOM).
fai-mumma who is she?
rm-she is laraib sister roohi ur brother married her.
faiz-what why?!
rm-he want to torture her.
fai-mumma yeh glt hai laraib ne glti ki hai roohi ne nai..we should stop him.
rm-we cannot u know ur brother very well..
(Faiz got angry).
(ANOTHER SIDE).
rooh-app plz mujhe jane dijiye maine kuch nai kiya meri koi glti nai hai..plz.
(riyaz come near her nd hold her from hairs she hissed nd started crying).
rooh-mujhe..dard hori..hai..riyaz.
ri-nehaaa ko bhi horiii hai!
(HE SHOUTED).
ri-uskoo jitna dard hoga utna he mai tumhe dunga yeh shadii mainee tumhe takleef dene ke liyee ki h mujhse koii umeed matt rkhnaa.
(RIYAZ PUSH ROOHI ON THE BED SHE GOT SCARED HE HOVER ON HER,SHE CRAWLED BACK).
rooh-don't do this plz let me go..i can't plz.
(HE DUGG HIS FACE ON THE CROOK OF HER NECK ND STARTED BITING,SHE WAS PUSHING ND SCREAMING BUT HE WAS NOT LETTING HER GO SUDDENLY HE SLAMMED HIS LIPS ON HER ROOHI WAS VERY WELLAWARE THAT SHE WAS GETTING FORCED HE HOLD HER HAND ND BITE HER LIPSS HARSHLYSHE REMOVE HER HAND FROM HIS GRIP ND SLAPPED HIS FACE WHICHH ENRAGED HIM BUT HE DID NOT STOPP ND TORE HER KURTI TEARS FALL DOWN FROM HER EYES SHE WAS SCREAMING ND SHOUTING HER HAND FELL DOWN NEAR THE WATER JUG WHICH WAS KEPT ON THE BED SIDE TABLE,THE JUG FELL DOWN WITH A THUD ROOHI GIVE UP ND LET HIM DO WHAT HE WAS DOING HE WAS ABOUT TO FORCE HER INTO SOMETHING MORE..JUST THEN HIS DOOR STARTED BANGING FAIZ WAS SHOUTING ON RIYAZ BEHIND THE DOOR RIYAZ GOT PISSED OFF ND STEPP OUT FROM THE BED WITHOUT LOOKING AT HER,HE OPENED THE DOOR ND SAW FAIZ STANDING ANGRILY HE COME INSIDE ND SAW ROOHI CONDITION SHE WAS UNCONSIOUS LYING HER DRESS WAS  HALF TORED ND HER BRA WAS CLEARLY VISIBLE FAIZ COVERED HER WITH A BLANKET RIYAZ WENT OUT LIGHTENING A CIGARETTE HIS BROTHER COME FROM BEHIND).
faiz-what are u doing bhai this is not done!
ri-she is my wife i can do anything!!
faiz-u are forcing her indirectly u are repeating the same thing which laraib did to neha.
(RIYAZ ANGER RAISED ND HE HOLD THE COLLAR OF HIS YOUNGER BROTHER,FAIZ JERK HIS HAND).
faiz-U WERE TRYING TO RAPE HE ..THE DIFFERENCE IS THAT U MARRIED HER FOR VENGEANCE why are u doinng this.
ri-i am not answerable to u..
faiz-ik u are feeling sad nd angry joh bhi hmari neha ke saath hua par yeh roohi ko takleef deke Kya hoga.
(ri mom come there,faiz tell her everything).
ri/m-riyaz I can't believe..i never taught u this...she is quite younger..woh marr jayegi.
ri-toh marr jayee..mai usse iss ghar mein sajane ke liye nai laya hun!!
fai- ap pgl hogye hou kyaa!
ri-apni beti ki parwah nai hori par uss ldki ki horii haii waahh good parents .
rm-riy..
ri-mujhe koi fark nai pdta usse takleef dene meii uskii shakll se mujhe nafrat hai mai usse uskii family kisi ko nai chodunga markk my words!!
(HE SAID ND LEFT).
rm-i told u he will not listen mai kya krunn ab meri nehaa..wha pe..kisko smjhaun.
(FAIZ HUG HIS MOM ND TRY TO CONSOLE HER).
fai-mumma go nd check her she went unconscious.
(His mother nod nd left).
(TIME SKIPPED).
NEXT DAY
(ROOHI OPEN HER EYES ND FOUND HERSELF IN THE SAME ROOM SHE LOOK AT HERSELF HER CLOTHES WERE CHANGED FRUITS ND JUICES WERE KEPT ON THE SIDE TABLE SHE GOT UP FROM THE BED ND SHE FEEL A SUDDEN PAIN ON HER BACK, HAND ND NECK,RI MOM CAME ND MADE HER SAT DOWN).
rooh-aunty ur son he try to...
r/m-i know.. don't worry he will not touch u from next time.
(SHE CRIED HARD).
rooh-plz let me go mumma dad meri family wha preshan hori hogi..mujhe nai rhna yhaann.
ri/m-roohi understand ab tum riyaz ki wife hou or uski marzi ke bina kahin nai jaa skti ho..or tumhre bhai ne joh kiya h uske baad toh bilkul nai.
rooh-mujhe darr lgta hai unke saath woh bht bure hain!!meri toh koi glti bhi nai hai aplog mujhe jane dijiye na.
ri/m-galtii tumlogo ki hai tumlogo ki wjh se meri neha ka yeh haal hai ajj,uski bhi kya glti thi...
(SHE SHOUTED ROOHI GOT SCARED ND KEEP LOOKING AT HER WITH TEARS).
ri/m-usne kya bigada tha laraib ka joh usne meri beti ke saath yeh kiya.. tumlogo ki dhyaan na dene ki wjh se yeh sab hua hai ab riyaz nai chodega kisiko(ri mom left from there).
(roohi started crying hiding her face hiccuping badly).
(After 2 mins ri mom come back nd hand her a diary).
ri/m-read this neha loves to write.
(ROOHI STARTED READING
                      NEHA'S DIARY
I AM GOING TO COLLEGE YAYY BHTT MZAA AYEGAA SBKE SAATH..ACHE ACHE DOST BNAUNGI MASTI KRUNGI PAR EK PROBLEM HAI RIYAZ BHAI YEH APNE WOHH KAALE KAPDO WALE GUARDS BHEJ DENGE ITNE POSSESSIVE KYU HAII PAR KOII NAII HE LOVES MEE ND I LOVE HIM TOO THANK YOU RIYAZ BHAI FOR TAKING CARE OF ME...
.
(UPDATE NO.2).
2 SAAL GUZAR GYEE COLLEGE PDHTEE PDHTE PDHAII MEI ITNAA KHOYIII KE DIARY LIKHNA TAK BHUL GYII BASS KYA KREINN ZINDAGI,MUJHE MAZA TOH BHT ZYDA ARRAA HAI COLLEGE MEII SENIORS BHI ACHE HAI BAS EK ACHA NAI WOH LARAIB HAR WAQT PICHE GHUMTA HAI AJEEB SI BAATE KARTA HAI KABHI KABHI MERA HAATH BHI PAKAD LETA HAI OR KUCH LADKO KE SAATH MERE CLASS BHI AA JATA HAI MUJHE BILKUL ACHA NAI LGTA SOCH RHIN HUN FAIZ BHAI KO KEHDUN RIYAZ BHAI KO KAHUNGI TOH WOHH USSE JAAN SE HE MAAR DENGE YEH GALAT HOU JAYEGA THODAA OR MAI KISI KI JAAN LENA NAI CHAHTI.
.
(UPDATE NUMBER 3).
GUESSS WHAT MERI COLLEGE HAME TRIP PAR LEKR JAARI HAI OR MAI BHI JAARIII HUN YAYYA DAD OR MOM KO MANANA ASAN THA PAR MERE BHAI THODE SE POSSESSIVE HAI PAR MAINE UN DONO KO MUSHKIL SE MNA HE LIYA SHUKRR PAR AGAIN MERE SAATH WOH KAALE SUITT MEI GUARDS JAARE HAI WOH BHI 3 AJEEB LAGEGA PAR KUCH NAI KAR SKTI MAI AFTERALL I BELONG FROM A MAFIA FAMILY UGHHH...SOMETIMES MERA DIL KARTA HAI MAI KHII DUR CHLI JAUN PAR NAII I LOVE MY FAMILY.
(UPDATE NO 4)
I AM BACK FROM TRIP YESS MAZA TOH MUJHE BHTT AYAA PAR..MERE SAATH KUCH AISA HUA JOH MAI BHUL NAI SKTI MAINE SHI KIYA YA GALAT MUJHE NAI PTA PAR WOHH HADHH SE BADH RHA THA LARAIB TRIED TO KISS ME HE TRIED TO CROSS HIS LINES WHEN I WAS IN MY TENT I DID NOT LIKE IT SO I SLAPPED HIM HARD HE WAS LOOKING SO ANGRY ND HE LEFT FROM THERE AB MUJHE SMJH NAI AARA WOH KYA KAREGA MERE SE DUR RAHEGA AB YA FIR WAPS MUJHE PARESHAN KREGA BHT DAR LAG RHA HAI BHAI KO KAISE BTAUN INN SAB KE BAARE MEII IT'S OHKK NEHAA MEARI JAAN RELAX TU KISI MAFIA SE KAM HAI KYA OR TERI 4 DOST HAI JOH TUJHE KUCH NAI HONE DENGIII RELAX HOKR COLLEGE JAUNGI KAL KUCH NAI HOGA HMMM.
.
(UPDATE NO.5).
SAB KUCH SHI CHAL RHA HAI LARAIB NAHI AARHA HAI COLLEGE MAINE SUNA USKE COUSIN KI SHADI HAI SHUKRR AB MAI SUKOON SE REH SKTI HUN SAB KUCH TRACK PE HAI MAI BHT KHUSH HUN FINALLY!!
.
(UPDATE NO6).
HE IS GIVING ME THREATSS MAI APNE CLASS KHTM KRKE AARI THI PAR WOH MUJHE ALAG ROOM MEI LE GYA ND HE TRIED TO FORCE HIMSELF ON ME HE TOUCHEDD ME BADLYY USNEE KHA HAI WOHH MUJHSE THAPPAD KA BADLA LEGA MAI WHAA SE MUSHKIL SE GHAR AAYI FAIZ BHAI KO BTANE KI KOSHISH KI PAR ACHANAK SE GUEST AA GYE OR MAINE KUCH NAI KAHA MUJHE KAL COLLEGE NAI JANA HAI IDK WHAT HE WILL DO MAI MUSKAN KE SAATH RAHUNGI TOH SAB THIK RHEGA YAH TOH SIR KO KEH DUNGII

Marriage for Vengeance [COMPLETED]Where stories live. Discover now