part-5

10 0 0
                                    

(SHE WAS NOT READY TO ACCEPT HIS WORDS,SHE WAS NOT READY TO ACCEPT THAT RIYAZZ ALY THE MAFIA WHO MARRIED HER TO TAKE REVENGE IS IN LOVE WITH HER).
rooh-bhai ham koi or baat krei.
fai-ok how are u kya kahan doc ne..koi serious baat?
(He talk to roohi about her health,riyaz talk to his men nd within 5 mins he was 2 step away from his room just then he heard faiz saying).
fai-i've never seen bhai taking care of someone like thiss bhabhi..he was always into work, killing people.
rooh-aisa kuch nai hai bhai maine kahan na bas kuch waqt ka khyl hai mai thik hou jaungi toh phir sab.
fai-i don't think so..
(Riyaz did not react nd enter the room faiz stopped nd smile,riyaz look at roohi who did not look at him faiz left from there).
ri-dawai li?
rooh-apne he toh di thi.
(He nod).
(She lay down on the bed nd close her eyes riyaz sat down on the couch nd keep looking at her).
(Time skip).
(IT WAS AFTERNOON RIYAZ WAS WORKING FROM HOME BCZ HE CANCELLED ALL HIS IMP MEETINGS,MEET UP WITH NEW INVESTERS, DEALING WITH MR KHANNA HE CANCELLED ALL JUST FOR HER JUST TO STAY WITH HER
BCZ SHE WAS UNWELL THIS WASN'T THE FIRST TIME SHE WAS UNWELL BUT THIS WAS THE FIRST TIME WHEN WAS TAKING CARE OF HER,ROOHI WOKE UP ND SAT DOWN ON THE BEDD FEELING A LITTLE PAIN ON HER BACK,RIYAZ LOOK AT ROOHI SHE WENT TO WASHROOM AFTER 10 MINS WHEN SHE COME BACK SHE SAW A TRAY FILLED WITH FOOD KEPT ON THE BED MEDICINE'S WAS PLACED ON THE SIDE TABLE SHE LOOK AT HIM WHO WAS WORKING ON HIS LAPTOP SHE SAT DOWN ON THE BED ND TOOK A FEW BITES OF QORMA WITH CHAPPATI BUT THEN FELT UNEASY,RIYAZ LOOK AT HER).
ri-poora khana hai tumhe fir medicine bhi leni h!
(She did not said anything riyaz put his laptop aside).
rooh-ap aisa kyu krre hai!?
ri-kya kiya maine?
rooh-mujhe ek baar maar kyu nai dete ache bure banne ka natak kyu krre hai!
(roohi shouted on him tears rolled down from her cheeks she wipes it nd look down).
rooh-mujhse nai hota bardash..aurr mai aise nai reh skti kal apne mujhpr itna gussa kiya or ajj yeh sab kyu??kis liyee..zakhmm bhi denge or dawai bhi lagayenge kyu!?
ri-tum kya chahti hou mai acha rahun tumhre saath yah bura?
(He said looking at her).
rooh-MAI CHAHTI HUNN APP MUJHE CHOD DIJIYE!!
(SHE SAID LOOKING AT HIM HE FELT BAD SOMEWHERE).
ri-OR MAI TUMHE KBHI NAI CHODUNGA!!
(They both keep looking at each other for few mins but she look down,riyaz come to her).
ri-ab isse khao.
(He said softly looking at u).
rooh-nai khana mujhe.
ri-kyu?
rooh-mera dil nai krra.
ri-TOH APKA DIL KAB KREGA?
(roohi keep looking at him when he smiled nd lean a little close to her she was not able to believe it was him the devil who tortures her in back days roohi move her head back nd look down).
rooh-kabhi nai..
(She said ri nod nd left from there,she look outside the window nd miss her family).
(FLASHBACK).
rooh/m-roohi izzat se khana khalo phir dawai bhi leni h.
rooh-dil nai krraa meraa or yeh tohh bilkul nai kuch gol gappe layiye,pizza burger...
rooh/m-bas iss sab ki wjh se tumhri tabiyat khrb hoti hai nida bhabhi dekhiye..
nid-rooh khalo na plz.
rooh-nai na plz maine yeh khichdii nai khani 4 din se khila rhein hai ab meri tabiyat thik haina!!
(Hadi nd shadab came there).
Had-acha chlo chodo tumhe kya khana hai ham laa dete hai.
rooh-sachi?
(ROOHI GOT HAPPY).
rooh/m-koi zrurat nai hai tumhe yhi khana hoga bas bhrr ke khane nuksan krenge.
(Roohi made a pout face nd look at her brothers who left from there,atlast roohi had no choice but to eat the khichdi).
(AT NIGHT).
(IT WAS 2 AM ROOHI WAS IN HER ROOM SLEEPING JUST THEN SOMEONE KNOCK THE DOOR,SHE OPEN HER EYES).
rooh-kon h yawr..sou jao na.
(Again she heard a knock,roohi got irritated nd open the door before she could shout her bhabhi keep her hands on her mouth).
zai-chup kro or mere kamre mei chalo.
(she said in a slow voice,roohi frowned nd went with her to her room there she saw sana,rabi,shadab,hadi waiting for her with different kinds of chaats,pizza,shakes).
hadi-surprise.
(Zainab remove her hand nd there roohi was about to scream).
sha-plz rooh ab chillana matt nai tohh hme bhi khichdii khilane lag jayenge.
rooh-yehh apne mere liyee.
hadi-bilkul ab plz awaz mat krna hamari band baj jayegi.
rooh-thank you bhaii.
(ROOHI HUG HER BROTHERS).
san-bas saara credit inka nai hamne bhi help ki gate khola chup kar fir tumhre liye lane gye jntii houu!!
rooh-acha bhai thank u ab mai khaun.
zai-han han.
(EVRYONE SAT DOWN ND STARTED EATING, LAUGHING TOGETHER).
rooh-uff kitna miss kiya mainee meraa gol gappa.
rab-rooh health ka bhi khyl rkhna hai tumhe thik hai..
rooh-ohk mere hone wali bhabhi.
(rabi blushed nd look at shadab who smiledd).
sana-chlo movie dekhtee hai horror.
rooh-nai mujhe dar lgta hai.
san-darpokk.
Rooh-tum..ho..dar..
....
(FLASHBACK ENDED).
(A tear slipped down from her eyes just then riyaz come there she look at him).
ri-bring up the food!(he ordered).
(Three maids enter with different types of foods in their hands there were Chinese,pasta's ,juices,salad, sandwiches, pancakes,shakes, chocolates,chaats roohi look at everything in shock she then look at him).
ri-joh tumhe khana hai khalo if u don't like all this toh kuch or kehdo they will bring it but u have to eat medicine no but no if!!
(HE SAID LOOKING AT HER SHE LOOK DOWN,RIYAZ SIGHED ND TOOK OUT SOME SANDWICHES ND FORWARD IT TO HER,SHE TOOK IT..
rooh-sirf hukum he chalana aata h.
(She said slowly but he heared it).
(TIME SKIP).
(Neha come to rooh nd sat beside her).
rooh-u should not come here ur brother don't like..
neh-but i love ur company bhabhi mai bhai ko smjha lungi or unko kahungi apko aur pareshan na krei.
rooh-woh nai smjhenge neha.
neh-smjh jayenge or mujhe apse sorry krna hai meri wjh se apke saath bhai ne..joh kiya mumma ne mujhe sab bta diya.
(Roohi did not said anything riyaz come there talking on his phn to someone he saw neha sitting beside her he look at roohi who got scared).
ri-i will talk to u later.
(he hang up the call).
neh-mai yahan khudd aayin hun bhabhi ne mujhe nai bulaya unpr chillane ki zrurat nai hai!!
(neha said looking at her brother angrily nd went from there ri look at roohi then went behind neha).
ri-neha stop!
(Neha stop nd look at her brother with tears).
neh-..i can't believe u hurted her bcoz of mee..baat toh barabar he hou gyi na joh bhi laraib ne mere saath kiya..
ri-neha..u don't know anything.
neh-mai sab jnti hun mom ne mujhe sab bta diya ab ap bhi plz bas kar dijiye u were never like this i want u both to stay happy forget everything just like i forget nd move on..plz bhai mat kro ab.
ri-u can forget but i cannot..i've seen ur condition when he left raping you.
(he said angrily nd cupped her sister face Neha's tear slip down she wipe it).
neh-bhai roohi bhabhi bht pyarii haii she is very innocent or takleef matt dohh unhe.
ri-go to ur room.
neh- promise me ap uunhe hurt nai krenge bhai!
ri-fine promise ab jao room mei.
(Neha left from there, riyaz sighed).
ri-DIL TOH MERA BHI NAI KRTA USSE TAKLEEF DENE KI.
(TIME SKIP).
(2 week passed riyaz did not misbehave with roohi nor he shouted on her he was taking good care of her,roohi was so in shock but she did not say anything bcz she was still scared of him his anger otherside riyaz started developing feelings for roohi he was not able to stop his mind thinking aboutt her ONLY HER).
ri/m-roohi. what are u doing in kitchen?
rooh-mai..cake bna rhi thi.
(roohi was mixing the batter).
ri/m-oh.
(Roohi look at his mom).
rooh-ap kahengi toh nai bnaungi.
ri/m-nai plz bnao..par bna kiske liye rhi hou riyaz ke liye?
rooh-nai..mai neha ke liye.
ri/m-tumhe aata hai cake banana.
rooh-nai recipe..kyu yeh shi nai bana.
ri/m-aisa nai hai roohi mai bas puch rhin thi..be comfortable we are like ur family.
(She said,roohi slightly smile).
r/m-riyaz is behaving good with u?
(she nod).
rooh-kuch waqt ke baad woh waps se change ho jayenge.
r/m-i don't think so maybe he started liking you..i've noticed a change in his behaviour.
rooh-its bcoz of neha.
r/m-no it's bcoz of u roohi i know my son he never changes himself for anyone..
(roohi did not said anything).
r/m-give him one more chance roohi ik he hurtt you physically, mentally but i want u to give him one chance.
(She smile nd left,roohi kept thinking about him his changed behaviour the way he take care of her these days).
TIME SKIP
neh-bhabhi this is amazing thank you.
(roohi smile).
rd-hm beta this is great.
(Ri dad look at ri mom she nod nd went to her room she bring a box nd gave it to roohi,she look at her in confusion).
r/d-beta this is a small gift from us as a sorry for u,u are like our daughter nd riyaz's wife..we did not welcome u well bcz of whatever happened.
(Roohi take it nd open it was a beautiful diamond watch).
rooh-thank u uncle.
rm-call us mom nd dad.
(She smile just then riyaz came back home nd his eyes went on roohi).
neh-bhai bhabhi madee cake bht achi h!!
(Neha said happily roohi did not look at him nd sat beside ri dad which mad him pissed off).
ri-i am going to my room.
(He left).
2 HOUR PASSED
ROOHI COME BACK IN THE ROOM ND SAW HER HUSBAND STANDING ANGRILY LOOKING AT HER,ROOHI GOT SCARED ND KEEP THE BOX ON THE DRESSING TABLE SHE SMILE ND TURNED HE WAS STANDING INFRONT OF HER SHE TREMBLED ND STEPP BACK HE TAKE A STEP TOWARDS HER.
ri-neeche kya krri thi.
(He said nd raised his brows she look down).
rooh-mai mom ke pas baithi thi.
(He smile when she said mom to his mother).
ri-aur mere paas aane ka khyl nai aaya tumhe!?
(ROOHI LOOK AT HIM WITH WIDE EYES HE KEEP LOOKING AT HER ND HOLD HER HAND SHE GOT SCARED A LITTLE).
ri-maine kuch pucha hai.
rooh-ap..plz..mujhse dur rhiye.
ri-AB TUMSE DUR HE TOH RAHA NAI JA RHA.
(HE SMILE,HER CHEEKS TURNED INTO CRIMSON RED WHEN HE SAID THAT THEY KEEP LOOKING AT EACH OTHER).
rooh-ap..bhul rhe hai apne mujhse kis wjh se shadi ki or kis liye ki thi.
ri-roohi mai..tumse..
( before riyaz could say anything faiz came running).
fai-khanna's son showed up with his guards.
(RIYAZ CLENCHED HIS JAW ND WENT DOWNSTAIRS,ROOHI WENT BEHIND HIM ND STAND BESIDE RI MOM).
ri-what are u doing here.
(akash look at riyaz angrily).
ri- i heard tumhri factories jal gyi bht log bhi marr gye.
aka-why did u do that!!
ri-bcz u were selling alcohol illegal drugs on my name.
aka-i am here to warn you..
(SUDDENLY RIYAZ SHOOT HIM ON HIS ARMS HE HISSED ND HOLD HIS ARMS ,ROOHI GOT SHOCKED).
ri-NVER TRY TO WARN ME I DON'T LIKE IT.
(BEFORE HIS MEN SHOOT RIYAZ,HE LOOK AT THEM WITH THE MOSTT DEADLY EYES).
ri-don't dare..u guyz will not able to go home i will rip ur hearts nd feed it to the crows.
aka-akd bhtt hai tummee or roohi bhabhi kaise hai riyaz apko tohh axhee se torture krta hoga..shadi krke kaise lg rha hai..buraa tohh mujhe apke liyee bhtt lgrha hai hmri wjh se app phas gyin.
(Roohi hide herself behind ri mom,riyazz tighten his face nd keep looking at akash).
ri-bakwaass bandd kro!
(AKSH SMIRK LOOKING AT RIYAZ).
aka- laraib ne joh teri bhn ke saath rape kiya toh kiya par usse iska idea dene wala kon thaa maiiiiii akash khanna maine he usse neha ke piche lagaya tha..woh bechara toh dar rha tha par mainee usse smjhaya..yhi mokaaa hai..saath meii lagee hatho maine bhi neha ka fayda utha liyaa neha ko btana matt bas.
(RIYAZ MOVE FORWARD ND PUNCHED HIS FACEE DAMNN HARD BLOOD COMES OUT FROM HIS MOUTH AKASH LAUGH).
rooh-tum bhai ko kaise jante the.
aka-mere chote bhai ka dost tha or isse acha moka mujhe milta nai iss riyaz se badla lene ka.
ri-.
aka-teri bhn ka haal tune dekha ab teri biwi ke saath bhi whi hoga..dad nai chodenge tujhe.
fai-bhai kill him right noww.
(RIYAZ PULL HIS TRIGGER ND SHOOT 5 BULLETS ON
HIS CHEST ND HE DIED THERE,ROOHI HOLD HER EARS ND HIDE HER FACE IN RI MOTHER CHEST HIS MEN GOT KILLED BY HIM ONLY).
ri-cut hiss body into pieces nd feed it to the crocodiles
(HE SAID ND WAS ABOUT TO GO).
ri/m-riyaz where are u going?
ri-end khanna's chapter!!
(HE LEFT FROM THERE).
(TIME SKIP).
(ROOHI WAS SITTING ON THE FLOOR REMEMBERING WHATEVER AKASH SAID SHE WIPE HER TEARS ND REMEMBER ABOUT WHAT RIYAZ DID IT TO HER,AFTER 1 HOUR RIYAZ COME BACK COVERED IN BLOOD SHE FEEL HIS PRESENCE BUT DID NOT LOOK AT HIM,HE SAT BESIDE HER ND SIGHED HEAVILY).
ri-i killed his family..ab tumhe koi khatra nai.
rooh-that's what u know only killing people ,hurting people,torturing them like hell!!
(He look at her).
ri-roohi..they deserve it akash pointed his finger on u nd i couldn't tolerate.
rooh-nd what about you..kya kehna hai khud keliye he pointed his finger nd u raised ur hand on me u blamed my family for everything u sent my family to jail my dad was about to die bcz of u..i was happy girl wanted to fulfill my dreams i was so happy with my family but u ruined me my smile, my everything i will never forgive you.
(SHE HIT HIS CHEST TWICE THRICE ND STARTED CRYING BADLY,RIYAZ FELTT BAD ND ANGRY ON HIMSELF).
ri-rooh mai..tumse maafi maangna..chah..
rooh-MAAFI GALTIYON KI YAA PHIR APNE JOH MUJHE TAKLEEF DI HAI USKI.
(THEY BOTH KEEP LOOKING AT EACH OTHER, AFTERSOMETIME SHE AVERTED HER GAZE).
rooh-ap plz chle jayiye.
(RIYAZ LEFT FROM THERE HE WASS FEELING BADD ON HIS ACTIONS WHATEVER HE DID TO ROOHI).
(4 DAYS PASSED EVERYTHING WENT BACK TO NORMAL ROOHI STOPPED TALKING TO THE FAMILY MEMBERS RIYAZ DID NOT SHOW HIMSELF TO HER FROM THAT NIGHT HE WAS LIVING IN HIS STUDY ROOM ATTACHED TO HIS ROOM).
rm-roohi mere saath shopping per chlogi..
rooh-nai mai thik hun ghar mei.
(RIYAZ CAME DOWNSTAIRS ND WAS ABOUT TO GO).
neh-bhai idher aana.
ri-kya hua.
(He said in a stern voice but his eyes soften when he look at roohi who was not looking at her).
neh-zara apna black card toh nikalyega bhabhi hmre saath shopping per jayegi apne toh abhi tak karayi nai.
rooh-mujhe nai jana..ghar par he thik hun.
( HE GOT DISAPPOINTED ND TOOK OUT HIS BLACK CARD ND PUT IT ON THE TABLE NEAR HER).
ri-shopping karni hou toh kar lena yah toh paiso ko aag laga dena!
(He storm out from there).
rm-why is he talking like that roohi?
rooh-pta nai.
(She went back to her room nd sat down angrily tears slip down from her eyes she wipe it quickly).
rooh-mai kyu rounn ab bht takleef dedi inhone ab mai bhi btati hun.
(Roohi got up nd got ready into a beautiful white kurti nd went downstairs).
rooh-mom ham chle shopping per.
rm-par tumne kahan nai isliye maine neha ko kahan woh chli jaye.
rooh-neha kahan h.
neh-mai yhan hun app bhi chalengi shopping per.
(roohi nod,they both went for shopping roohiiii pickk outt each nd evry dress from evry shopp neha was looking at her energy ).
neh-bhabhi ap shopping krrin hain yaa bhai se badlaa..
(roohi did not said anything nd paid the bills guards took the bags nd went behind them).

STAY TUNED
THANK YOU FOR READING 🙏🏻.

Marriage for Vengeance [COMPLETED]Where stories live. Discover now