Tarihin ilk eddraco kitabı sizde yapacaksanız izin alın lütfen :3
Sabah uyandığımda her zamanki gibi bir gündü. Saat sabah 7'yi gösteriyordu, klasik. Kalkıp mutfağa gittim. Ablam shelly Colt eniste ile evli olduğu için bizimle yaşamıyordu, Kenji abim ise bu gün izinliydi. Zaten diğer ablam Bibi ve diğer abim Fang çalışmıyordu.
Ed: "Günaydın!"
Kenji: "ooo sonunda uykucu bey uyanmış."
Fang: "herkes senin gibi sabahın 5'inde kalkmıyor, abi."
Bibi: "yoo ben kalkıyorum."
Kenji: "neyse ne! Hadi kahvaltı hazır."
Hepimiz sofraya otururken Abim hepimizin önüne pankeklerle dolu olan tabaklardan koydu. Abimin pankekleri cidden çok lezzetli oluyordu.
Kahvaltıdan sonra ben okul için hazırlanırken Bibi de beni okula bırakmak için hazırlanıyordu. Bir yere gidecekmiş, okulum da yol üzerinde olduğu için giderken benide bırakıcakmış. Hazırlandıktan sonra bahceye çıkmamla kapının yanında bekleyen Fang'in kafama bir kask sokması bir oldu.
Fang: Yol boyunca bu kaskı çıkarmayacaksın ona göre, Edgar!
Edgar: Tamam abi...
İç çekip bana kıkırdayan Bibi'nin motorunun arkasına bindim.
Edgar: komik mi ya?!
Bibi: hemde çok!
Edgar: her neyse...
Fang: Hadi sağlam gidin sağlam dönün!
Bibi: Tamam, anne!
Fang: ya bi kes!
Ben bu ikisinin tartışmasına kıkırdarken Bibi motoru çalıştırmıtı bile. Ablam, motoru sürmeye başlayınca bende düşmemek için ona tutundum. Bi 10 dakika sonra varmıştık, yürüyerek gitsem 25 dakika sürerdi...
Bibi: senin durağın burasıydı hadi yallah!
Edgar: sanada görüşürüz abla!
Ablama el sallarken okula girmemle Leon'a çarpmam bir oldu.
Leon: Lan! Edgar önüne baksana!
Edgar: salaak asıl sen önüne bak! Ablama el sallıyom ben!
Leon: ablan? Hangisi?
Edgar: Bibi.
Leon: hee, lan oğlum ongeçende sopasını kafamda kırmıştı ya...
Edgar: Çok komikti ya!
Leon: kes be!
Edgar: neyse hadi sınıfa girelim.
Leon: tamam! Sandy'de en son melek gibi uyuyordu güzelim benim ya!
Edgar: hanımcı.
Leon: kes lan! Hadi yürü sınıfa.
Kıkırdayıp yanımda leon ile sınıfa doğru ilerlemeye başladım. Her zamanki gibi bir ortamdı. Leon direkt sandy'nin yanına giderken bende kendi sırama oturdum. Yan sınıftan Mandy'nin bağırışı duyuluyordu. Chester gene bir şey yapmıştı galiba...
Herkes konuşurken sınıfa Byron hoca girdi. Herkese oturmasını söylerken bu gün diğer sınıflardan birisinin buraya geleceğini söyledi. Ben kim olduğunu düşünürken kapı çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'yasak Aşk' [eddraco]
FanfictionOkulun popüler çocuğu ve zeki çocuğu. Edgar ile Draco birbirlerini seven iki gençti. fakat bir sorun vardı. Edgarın ablaları bibi ve shelly, ağabeyler kenji ve fang draco'yu onaylamıyordu...