Okul bitmiş evde oturuyordum. Kenji hâla gelmemişti 😔 Bir anda ablam(Shelly) aradı, Telefonu açar açmaz ablam heyecanlı bir sesten konuştu. Ama gözleri sanki ağlamış gibi kızarıktı.
"Edgar, çabuk diğerlerini yanına çağır! Harika bir haberim var!"
"Tamam? Abla! Abi! Gelin ablam bişey söyleyecek!"
"Ne dicekmiş?"(Fang)
"Bekle geldim!"(Bibi)
Herkes telefona barken ablam gülümsüyordu. Ablam, boğazını temizledikten sonra konuştu.
"Hamileyim!"
"Ne? YAŞASIN! TEYZE OLUYORUM!"
"DAYI OLUYORUM!"
Bibi ile birbirimize sarılıp sevinirken fang şaşkın şaşkın telefona bakıyordu.
"Shelly, nerdesin sen?"
"Colt ile evdeyim abi."
"Edgar, bibi toplanın shelly'lere gidiyoz."
"A-"(edgo)
"E kenji ne olcak fang?"(Bibi)
"Onun anahtarı var hem mesaj atarız."
"Tamam o zaman ben çay koyuyorum!"
"Hayır sen otur oturduğun yerde colt koysun!"
"Ama-"
Ablam sözünü bitirmeden Fang(tastic) telefonu kapattı. Bizde hızlıca hazırlanarak yola çıktık. Bibi'nin motoru geniş olduğu için üçümüz rahatça sığdık. Yolda bir ara durup marketten hediye olarak çikolata aldık. Ablamın zaten tatlıyı baya sevdiğini düşünerek fazlaca tatlı aldık. O-oha... 783 lira ne lan?! Abim hızlıca parayı ödeyip poşetleri alarak tekrar motora bindik ve yolumuza devam ettik.
Ablamın evine varınca ablam bizi sıcak bir yüzle karşıladı. Colt enişte ise hemen ablamın yanındaydı.
"Hoş geldin abi!"
"Hoşbuldum hoşbuldum."
"Sende hoş geldin, kardo! (shelly bibiden söz ediyo)"
"Hoş buldum abla!"
"BENDE BURDAYIM!"
ablalarım birbirine sarılırken kendimi belli etmek adına seslendim. Ablam gülümseyerek başımı okşadı. Bu sırada abim ise colt enişte ile tokalaşıp onu tebrik ediyordu. Bu sırada ise beni abim (Kenji) aradı. Niye herkes beni arıyo la?
"Alo abi?"
"Alo Edgar, siz nerdesiniz lan? ev bomboş!"
"Abi ablam hamileymiş tebrik etmeyhe geldik."
"NEYH?!"
Abim "ne?!" Diye bağırır bağırmaz telefonu yüzüne kapattım. Eminim şuan buraya geliyor...
"o ses neydi edgar?"(Fang)
"Şey... Kenji geliyo-"
Kapı çaldı hassüttür- neden benim korktuğumu sorarsanız ben bölüm dışında bi bok yedim anlatmicam ne bok yediğimi. kesin dayak yicem.
sory-
300 kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'yasak Aşk' [eddraco]
FanficOkulun popüler çocuğu ve zeki çocuğu. Edgar ile Draco birbirlerini seven iki gençti. fakat bir sorun vardı. Edgarın ablaları bibi ve shelly, ağabeyler kenji ve fang draco'yu onaylamıyordu...