Bu bölümü slow bir şarkıyla okuyun derim. Kısa zamanda büyümek istiyorum bol bol vote ve yorumlarinizi bekliyorum . Öpüldünüs (Medya Buket.)
(D):
Hamburgerimden bir ısırık daha aldım . Aklım hala Buketdeydi. Kavgadan sonra Burak onunla konuşmak istediğini soyleyip yan kampuse götürmüştü. 2. Derste de gelmediğinde defalarca kez arayıp mesaj attim ama açmadı.
Endişelenmeme neden olan kötü düşünceleri bi kenara fırlatıp kafeteryaya göz gezdirdim ve elinde tepsisiyle masama doğru gelen Kaanı gördüm. Gülümsedim. O da sıcak bir gülümsemeye yanima geldi.-Selam doğa.
-Selam
-Buket yokmu?
-Şeyy.. Buket s-sınıfta .
-İkimizinde programında matematik vardı ama sınıfta yoktu?
-Şeyy... Etüt sınıfında.
-Etüt sınıfı ve Buket ciddi mi bu ?
-Evet biyoloji dersinden etüt alıyor.
-Vay canına Buket sınırlarını çok aşmış. dedi gülerek .Bende sahtesiyle karşılık verdim.
-Ee hazır mısınız kızlar ?
-Neye?
-Bugünkü maça.
-...
-Doğa unuttum deme sakın.Ah ! Tam bir salağım. Voleybol maçını nasil unutursun Doğa.?!!
-Doğa?
-E-efendim?Bu soruyu tereddütle sorduğunu biliyorum. Ama onu hayal kırıklığına uğratamazdım. Özellikle de Melisa ve Serenayin takımıyla karşı karşıya olduğumuz için.! Yalan söylemek zorunda kaldım. "Evet Kaan" dedim. "Maça tamamen hazırız."
(B):
-Burak gördün evimi hadi artık okula dönelim.
-Evini görmek icin gelemdim ki.
-Oof!!
Umursamaz tavırları sinirimi bozuyodu. Gözlerimi devirip mutfak masasında duran telefonumu aldım ve kiliti açtım. 18 cevapsız arama ve 7 mesaj mı.?!? Kimin aradığında baktım.Doğa. Mesajlarida o göndermişti .Nerde oldugumu merak etmiiş . Dersi kaçırmışımm.. Kaan beni sormuş.. Falan filan.
En son gönderilen mesaja baktım
Maça geç kalmışım.. Nee !! Maç mı??!!Takvime baktım ; 19 Haziran perşembe.
Lanet olsun maçı nasıl unuturum!-Burak!
-Ne var , diyerek mutfağa geldi.
-Hemen okula dönmemiz lazım lütfen.
-Birsey mi oldu?
-Bugün voleybol maçı vardı . Kaan çok kızacak.
-Kaan kim?
-Arkadasim.
-O kim oluyor da sana kızabiliyor?
-Sen kim oluyorsunda bana kizabiliyorsun?
-...
-Burak gelmiyosan gidiyorum.
-Tamam.
-Ne?
-Tamam dedim sen gidebilirsin.
-P-peki.Kararsızlık içinde kapıya yöneldim. Hala mesaj atmaya devam eden Doğaya cevap yazdım.
Daha sonra kapıyı açtım.. Dur bi dakika . Burak bütün gün benim evimde yalnız mi kalacak .Bütün gün? Ah ne kadar apatalim !Oturma odasında ve mutfakta yoktu. Işık hızıyla benim odama gittim ve evet ordaydi.
Benim birden iceri girmeme aldırmamış bir şekilde elindeki çerçeveyi gösterdi.-Bu kim ?
-Şeyy.. Erkek arkadaşım .
-Söylesene Buket hayatında kaç erkek var senin?
-Abartma burak! Kaan benim kardeşim sayılır. Deniz de 2 yıldır sevgilim tamam mi. Ayrica sen kimsin ya ben sana açıklama yapıyorum? Sen buna karışamazsın.
-Ama Kaan karışır öyle değil mi?
-...
-Buket bana cevap ver!
- Ne var Kaan ne var! Beni tanıyalı 5 gün anca olmuştur ama sen sevgilimmis gibi davraniyosun nesin sen ya? Dağda mi yasiyoruz evime girip çıkmıyorsun. Beni rahat bırak ve peşindeki onlarca kıza siktir olup git!-Gidemem Buket , gidemem !
-Neden?! Nerdeyse tanıdığın her kızla ilişkiye giriyorsun, sonra siktir edip unutuyorsun. Sen kızları sadece istek ve arzuların için kullanıyorsun Burak. Farkına var artik. Herseyi yapabileceğini sanıyorsun ama yapamıyorsun. Aşık olamıyorsun ve olamayacaksin!Uzun bir sessizlik boyunca öylece gözlerime baktı. Daha sonra bakışlarını yeniden fotograf çerçevesine çevirmişti. Söylediklerim onu üzmüş müydü?
Ah , Buket sacmalama . Onun yaptiklarindan sonra bu laflar hiçbirşey. Gözlerimde biriken yaşları sildim. Güçlü olmalıydım. Gözleri tekrar benimkilere buluştuğunda içimi garip bir hissin kapladığını fark ettim. Öylece baktım. Mavi gozleri buğulaniyordu. Ne !! Koskoca yenilemez Burak Atakan ağlayacak mıydı?
Derin bir nefes verdi ve odadan çıktı. Merdivenlerden yankılanan seslerin dışında duyduğum tek şey kapının kapanışı oldu.
Cok kisa oldu ve benim içime hiç sinmedi averiyorveriyorum bir dahaki bölümde dehşet uzun olacak ❤ Yorumlarinizi bekliyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mor Papatya
Teen FictionKitaptaki karakterleri siz belirlersiniz. Aynı şey görünüşleri için de geçerli hikayenin medya kısmında karakterlerin resimleri veya gifleri olmayacak çünkü o kısmı sizn hayal gucunuze bırakıyorum.