(Doğa):
Buket yol boyunca konuşmadı. Sadece başını cama yaslayıp dışarıyı seyrediyordu. Onum icin endişeleniyorum, o benim tek dostum,kardesim. İlk okuldan beri birlikteyiz. Babası öldüğünde ise tamamen bağlandık birbirimize. Annesi başka bir adamla evlenip yurt dışına taşındı resmen Buketi bir başına bıraktı. Onunla aynı eve taşınmaya karar verdik ve şimdi Ankaradayız. Küçük çaplı bir moda-magazin dergisi için modellik yapıyoruz. Sinir bozucu sessizliği bozmak için bu konuyu açmaya karar verdim .
-Buket.
İrkilerek bana baktı.
-Efendim?
-Bir sonraki sayı için çekimler ne zaman yapılacak biliyo musun?
-Ben .. emin değilim. Sanırım 2 hafta sonra.
-Buket .. bu halin .. Can yüzünden mi?
-Hayır , alakası yok. Can bir daha bize bulaşamaz. O dersini aldı.
-Ne o zaman ?!! Umut da olamaz parti boyunca icerdeydi. Buket dışarı çıktın ve orda birşey yaşandı ve sen bu hale geldin. Birsey olmadi diye beni gecistiremezsin eninde sonunda öğrenirim.
-Sana birsey sorabilir miyim.
Beni takmıyor gibiydi. Çünkü aklı hep baederim
rdeydi.
-Ne ?! Dedim sertçe.
-Şu cocuk var ya , barın sahibi olan. Bana ondan biraz bahseder misin ?
-Neden soruyorsun?
-Bir nedeni yok sadece nasıl biri olduğunu merak ettim.
-Nasıl biri olduğundan kime ne .
-Doğa anlatacak mısın?
Bir iç çektim ve devam ettim ;
-Pekala , neden öğrenmek istediğini hala anlamis değilim ama ona bulasmamani tavsiye ederim
-Neden ?
Dikkatini banadaha fazla vermis gibi görünüyordu.
-Belalı herifin tekidir. Bu çevrede ona ait birkaç tane bar ve gece kulübü var.
-Sen bütün bunları nerden biliyorsun?
-Burak Atakanı tanimayan mi var.? Senin bilmiyo olmanada şaşırdım doğrusu.
-Herkesin tanıdığı belalı herifleri tanımak zorunda değilim.
Bana dikkatlice baktı.
-Yine ne var ?
-Hic birşey önüne dön kaza yapcağız .
-Tamam bayan ağrıza kaza yapmak istemeyiz.
-Doğa!
-Ne dedim yaa ?
Bu tartışma arasında eve yaklaştığımızı fark ettimve kavşaktan sola döndüm caddeyi ilerleyip evin önünde durdum.
-Buket sen in ben arabayı otoparka çekeyim.
Tamam dedi ve çantasını kavrayıp aşağıya indi.
***********
Eve geldiğimde trenckotumu askıya astım. Buket ile konusmak icin sabırsızlanıyorken, bir taraftanda Atakana neden bu kadar ilgi duyduğunu merak ediyordum. Oturma odasına doğru ilerledim. Buket sinirli bir halde telefonla konuşuyordu. Kendimi yorgun biçimde yatağa bıraktım ve bir süre onu izledim.
-Hayır seni anlamak bile istemiyorum! ... bana bunları anlatmak zorunda değilsin.
Göz göze geldiğimiz bir anda kim dercesine ona baktım ama cevap vermedi.
-Bak kadın, senide o aptal kafalı götü kalkmış Bradi de umursamiyorum.Artık benim hayatimda hiçbir önemin yok anladın mı? Hiç! Onca sey yaşadıktan sonra sana anne dememi mi bekliyorsun?
Annesiyle konuştuğunu anlamıştım.
Gözünden akan yaşı sildikten sonra koltuğa oturdu ve konusmaya devam etti.
-Ne dedin sen ayrilmak mı?
Şaşkın bir yüz ifadesiyle bana baktı.
-Seni zorlamiyorum tamam mi bu hayatı sen sectin. Yeterince konuştuğumuzu düşünüyorum hoşçakal... ne bulusmak mi?
-Buket kabul et.
Eliyle telefonun hoparlörünu kapatti ve telefonu biraz kendinden uzaklaştırdı.
-Ne !?!
-Onunla buluşmayı kabul et.
-Ne sacmaliyorsun sen onun sesini duymak bile midemi kaldırıyor.
-Buket lütfen ona bir şans ver.
-Burda benim annemden söz ediyoruz ??
-Buket kabul et şu lanet teklifi.
Telefonu kulağına götürdü ve ;
-Ben .. bunu düşüncem . dedi ve telefonu kapattı.
-Biraz önce annenin teklifini kabul ettin buket.
-Birincisi o kadın benim annem deil. İkinciside teklifini kabul etmedim düşüneceğimi söyledim.
-Şu düşünücemlerin sonu hep evete çıkıyor biliyorsun deil mi.
-Ya sen benim onunla görüşmemi neden bu kadar çok önemsiyorsun . Herneyse cevabını duymak istemiyorum .
(Buket): Kalktim ve gözyaşlarımı silip odama gitmek için merdivenlere yöneldim. Birkaç basamaktan sonra mesaj titreşimiyle irkildim ve telefonuma baktım.Mesaj bilmedigim bi numaradandı. Açtım ve okumaya başladım.
"Seni bir daha o piçin yanında görürsem yada duyarsam Buket, inan bana o güzel beynini sikerim. Anladın mı beni? İnan bana bunu yaparken zevk alırım.
Seni seviyorum bebeğim. -C"Sikmek?
Bebeğim?
Zevk almak?
-C ???
Siktir ...! Can!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mor Papatya
Teen FictionKitaptaki karakterleri siz belirlersiniz. Aynı şey görünüşleri için de geçerli hikayenin medya kısmında karakterlerin resimleri veya gifleri olmayacak çünkü o kısmı sizn hayal gucunuze bırakıyorum.