~4~

8 1 0
                                    

Jsou to jen drobné lži, kterými se bráním.

Kdykoliv si nejsem jistá, jak se cítím.

Zůstávají v mé hlavě, neustále zraňují, zkouší mou víru.

Pokouší k dalším slzám, ale říkáš, že to nevadí.

Být tím, čím se cítíme, zlomí li nás v půli.

Rozvrátí srdce, dráždí mysl, zkresluje vše čím jsme nebo kým bychom mohli být.

A pokud odpovím, že tvé lásce nevěřím, chladně se odvrátíš, je to fér?

Nikdy se nezeptáš proč.... začneš mě nenávidět pro všechnu tu bezcitnost.

Pro těch několik málo ran a zlomené srdce.

V bolesti vzhlédnu....

Není to něco, co bych si přála.

Být takto nestabilní.....

Unavená z věcného mlčení.

Není má vina, že jsem takto odtažitá, protože byl čas kdy mi vytrhli srdce, svým odchodem podlomili kolena.

Ve chvíli, kdy bylo snadnější odejít.....

Není to něco, co bych přála.

Být takto nestabilní.....

V okamžiku kdy mě donutíš uvěřit, že mohu být vším a vzápětí za sebou zavíráš dveře, vím, jak snadné je lámat něčí důvěru.

A pokud odpovím, že tvé lásce nevěřím, chladně se odvrátíš, je to fér?

Nikdy se nezeptáš proč.... začneš mě nenávidět pro všechnu tu bezcitnost.

Neodpovím, nezraním tě, nepokusím se přiblížit, můžeš odejít.

Pro těch několik málo ran a zlomené srdce.

V bolesti vzhlédnu....

Není to něco, co bych si přála.

Být takto nestabilní.....

„Máte pravdu. Nenávidím lidi. Bojím se jich. Bojím se jich prakticky celý život. Lidé, které jsem miloval, lidé, kterým jsem věřil, mi udělali to nejhorší. A dlouho jsem nic jiného neznal..... Ale pak jsou tu ještě někteří lidé... A to se moc nestává. Je to vzácné. Ale odmítají tě nechat, abys je nenáviděl. Vlastně jim na tobě záleží i navzdory tomu. A ti opravdu výjimeční jsou v tom neúnavní. Nezáleží na tom, co jim uděláš. Přijmou to a stejně jim na tobě záleží. Neopustí tě bez ohledu na to, kolik důvodů jim k tomu dáš. Bez ohledu na to, jak moc je prakticky prosíš, aby odešli. A chceš vědět proč? Protože ke mně cítí něco, co já nemůžu. Milují mě. A to mě přes všechnu bolest, kterou jsem prožil, léčí. Možná ne okamžitě. Možná ani ne na dlouho, ale léčí to."

Mr. Robot

~BLUE BUTTERFLY~Kde žijí příběhy. Začni objevovat