Selam, biraz hızlı bir giriş olacak ama toparlamaya çalışacağım.. İyi okumalar🦭
~~
Başımı usulca kaldırıp karşımda oturan adama baktım. Elinde viskisi sakin ve derin gözlerle beni izliyordu. "Orda oturup gece boyunca beni mi izleyeceksin?!" dedim sinirli bir tonda.
Özel bir davetten apar topar eve getirmiş, üzerimdeki herşeyi yırtarak bir köşeye fırlatmış ve yatağın her bir köşesinde bulunan kelepçelere beni bağlamıştı. Şimdi ise karşımda oturmuş beni süzerek viskisini yudumluyordu. "Ne yapmamı istersin?" dedi ima dolu sesiyle. Bakışları ile bana meydan okuyordu resmen.
Başımı geriye yaslayıp bacaklarımı ona karşı daha çok açtım. "Beni bayıltana kadar becermen hoş olurdu." dedim sakinliğimi korumaya çalışan sesim ile. Cümlem bittiği gibi hareketlenme sesleri geldi ama hiçbir pozisyonumu bozmadan bekliyordum. Aniden bacaklarımdan bacak arama doğru süzülen soğuk ellerle tüylerimin ürperdiğini hissettim. "Onu zaten yapacağım.." dedi alaycı bir tavırla.
Bir dizini kırmış iki bacağımın arasına koymuştu. Hafif üzerime eğilmiş amcığımı okşuyordu. İçimdeki kıpırtıya karşı gelmeye çalıştıkça dudaklarımı daha çok açarak alanı genişletiyor hareketlerini hızlandırıyordu. "E ne duruyorsun o zaman siksene senin için sulanan amcığımı." dedim büyük bir sakinlikle. Onunla böyle terbiyesiz şekilde konuşmayı seviyordum. Düz bir tempoda oynattığı parmaklarını daha da hızlandırmıştı. Onun hızlanmasına karşılık kalçamı ona doğru iktirmiş daha fazlasını istemiştim. İşaret ve orta parmağını aynı anda içime sokunca irkilmiştim.
İki bacağımı olabildiğince ayırmış bacak arama doğru eğilmişti. Parmaklarını içime hızlı hızlı sokarken inlemeye başlamıştım. "Ahh, hiçbir şey kalın sikinin yerini tutmuyor aşkımm" diyerek onu kışkırtıyordum. Sonumun ne olacağını bildiğim halde onu kışkırtmak hoşuma gidiyordu. "Hadi ama mmhhh aşkım sok o güzel sikini daracık amcığıma ahhh sertçe becer beni sevgilimmm" Hem inliyor hem de kıvrandığım yerden onu azdırıyordum. Boxerının altından belli olan sikini gördükçe ağzımın sulanmasına engel olamıyor, kendimi parmaklarına daha çok iktiriyordum. "Küçük şeytanım benim. Sikimi nasıl kabarttığına bir bak!" dedi sert sesiyle. Dudaklarımı yalayarak gözlerinin içine bakmıştım. "Ağzıma verir misin babacığım burdan net göremiyorumm." dedim sanki şeker isteyen bir kız çocuğu gibi mızmızlanarak.
Parmaklarını içimden çıkarıp ayağa kalktı. Yatağın baş ucuna gelerek bocerını çıkarıp bir köşeye fırlattı. Karşımda sikini avuştururken iştahla onu izliyordum. Parmaklarına bulaşan zevk suyum bile sikinin parlamasına yetmişti. Dudaklarıma doğru iktirerek hareketi ile yalamamı emretmişti. İştahla ucunu ağzıma aldığımda inleyip başını geriye doğru attı. Bu görüntü üzerine daha da azmış hızlı hızlı git gel yapıyordum. Bir süre sonra saçlarımdan tutup mümkünmüş gibi daha da hızlandırmıştı. Gözlerimden yaşlar gelmesine rağmen halimden o kadar memnundum ki.. "Ahh güzel kızım benimmm ne güzel yalıyorsun sikimi ahh sıcacık ağzın dilin mmhhh muhteşemsin bebeğimm."
İnlemesi gittikçe artmış boşalması yakınlaşmıştı. Git gel yapmayı bırakıp sadece emmeye başladığımda bağırışları doldurmuştu odayı. "AHH beni ne hale soktuğuna bir bakmmh! Liseli ergenler gibi bir yalamaya bile boşalıyorum!" dedi kendine kızar gibi. Onu takmayıp dudaklarımın arasına kıstırdığım sikini emzik gibi emiyordum. Bir süre sonra ağzımın içine boşalmıştı. Tamamen boşalmasını beklemiş tüm menilerini yutmuştum. Kelepçelerimi teker teker açıp üzerime doğru uzandı. "O kadar güzelsin ki.. aklımı kaçırıyorum seninle olduğum zaman." dedi öpmeden hemen önce.
Yavaş ve nazik başlayan öpüşleri sert bir hal almaya başlıyordu ve karsılık vermede zorlanıyordum. Sol göğsümü avucunla ezerken bir yandan da kalçamı okşuyordu. Dudağımdan ayrılıp boynumu emmeye ve öpücükler bırakmaya başladı. Dizime çarpan erkekliğini ovuşturmaya başladım. Derin bir inleme bırakıp kalçama bir şaplak attı. "Seni çok fena sikeceğim minik kızım benim." dedi inlemelerinin arasından.
Beni ters çevirip domaltmıştı. Bacaklarımı biraz daha açıp kalçamı ona doğru sallayarak "Tüm deliklerimi doldur babacığımm." dedim. Kapıdan gülme sesi geldiğinde hızla oraya baktık ikimizde. Kapıya yaslanmış çıplak bir şekilde kendini ovuşturan Arel duruyordu. "Bensiz ne yapıyorsunuz bakalım burda?" dedi bize yaklaşırken.
"Hiç, Baran beni sikmek üzereydi." dedim tüm sakinliğimle. Şirince gülümseyip elimi daha da yakınlaşması için uzattım. Baş ucuma geldiğinde sikini kavrayarak onu çekmeye başladım. Kafasını geriye atarak "Bu kız deli ediyor beni!" diyerek hırladı.
"Baran tüm deliklerimi dolduramayacağı için senin de yardım etmen gerekiyor ama babacığımm." dedim penisini ağzıma alırken. Arel yalamaya başladığımda Baran da arkama daha çok yaslanmış sikini amcığıma sokmaya başlamıştı. Bir iki sokmada beni alıştırıp git gellerini hızlandırdı. Arel'i hızlı hızlı yalıyordum. Siki çok uzun olduğu için yetemediğim yerlere de elimle kavrıyordum. "Sevgilimm! Ahh çok iyi sikiyorsun beni. Lütfen.. lütfen daha hızlı." dedim sertçe sikilirken. Baran sözlerimin ardından daha da hızlandı. "Ahhh küçük kızımm. Hoşuna gidiyor mu bebeğim sikimin içinde olması ha? Daracık amcığına bak! Nasıl da kavruyor sikimi." dedi inlemelerinin arasından. Onun sözleriyle daha da azmış ona sanki mümkünmüş gibi daha çok yaslanmaya çalışıyordum. Baran aniden beni çevirerek altıma yatıp beni de üzerine almıştı.
Altımdan bu sefer arkama gitmeye çalışmıştı. "Aşkım! Ahh hayır çok acıyor sonra." dedim kalkmaya çalışırken. Arel beni tutup "Sakin ol sevgilim." dedi ve Baran'ın sikini okşamaya bir parmağını da benim arka girişime sokup çıkarmaya başlamıştı. Arka deliğim parmağına alıştığında bir parmağını daha gönderdi ve deliğimi genişletmeye çalıştı. Daha şimdiden çok acıyordu ama inşemelerime engel olamıyordum. "Arel sok artık şu sikimi dayanamıyorum." dedi Baran altımda inlerken. Arel, Baran'ın sikini deliğime yaslayıp yavasça sokup çıkarmaya başladı. Baran alttan hızlanmaya çalışıyordu fakat Arel izin vermiyordu. "İkinizi de öyle bir sikeceğim ki.. Göreceksiniz siz Ahhh. Şu deliğin güzelliğine bak daracık." dedi Baran kendinden geçmiş bir şekilde inliyordu. Baran içimde hızlanmaya başlamıştı. Kafamı onun boynuna yaslamış deli gibi inliyordum. Arel bacak aramda durup kafasını amcığıma gömdü. Yalamaya başladığında deliye döneceğimi hissettim bir an. O kadar çok sevk alıyordum ki.
"BABACIĞIMM AHH ÇOK GÜZEL BU. LÜTFEN BABACIĞIM AHHH SİK BENİ ÇOK ZEVK ALIYORUM AHHH." diye bağırıyordum sadece. Arel hiç takmadan amcığımı bir süre yalamıştı. Kalkıp sikini girişime dayadığında "Baran durur musun sevgilim?" dedi. Baran isteksiz de olsa durmak zorunda kalmıştı. Arel amcığıma girdiğinde bir ohlama bırakmıştım resmen. İçimde gel gitlerini hızlandırdığında Baran da tekrardan hızlanmıştı. İki adam tarafından şu an deli gibi sikiliyordum. Zevkten gözüm kaymış kendimi Baran'ın omuzuna bırakmıştım. "Babacığım ohh bu bu çok güzel mmmhhh." diyerek bağırıyordum sadece.
"Güzel sevgilim benim. Nasıl bebeğim ahhh zevk alıyor musun ikimiz de sikiyoruz seni." demisti Arel. Kafamı hızlıca sallayıp dudaklarına uzanmıştım. Öpüşmeye başladığımızda ikisi de mümkünmüş gibi daha da hızlanmışlardı. Çığlıklarım Arel'in dudakları arasında yok oluyordu. Baran hızla içimden çıkmış kendini yana doğru atmıştı. Arel, Baran'ın sikini tutup okşamaya başlamıştı. Baran'ın sert kasılmaları, zevkten kabaran damarları.. O kadar güzel bir manzaraydı ki.. Arel bir yandan beni beceriyor bir yandan Baran'ın boşalmasını sağlıyordu. Baran rahatladığında onu kendi halinde bırakıp tüm odağını bana vermişti. Arel beni domaltıp tekrardan içime girmişti. Artık zevkten yatakla bir bütün olmuştum.
"Ahhh çok güzel mmhhh. Daha hızlı ol lütfen Arel!" diye ona yalvarıyordum. İkimizde sona yaklaştığımızda vuruşlarını hızlandırmıştı. Birkaç git gelden sonra sikini içimden çıkarmış belime fışkırmıştı. Ciddi anlamda fışkırmıştı. "Ohh güzel meleğim benim." dedi rahatlayan vücudunu yanıma atarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADEN (+18)
Teen FictionHikaye olabildiğince yetişkin içerik taşımaktadır. Lütfen rahatsız olanlar ve yaşı tutmayanlar okumasın.