8.Bölüm"Ivan, Arkadaş oldunuz dimi?"
"Saf mı akıllı mı anlayamadım ama evet hallettim."
"Mükemmel"
"Arkadaş olduk artık şu idmanı yapında kurtulalım artık."
"Derdimin idman olduğunu mu sanıyorsun?... O eskidendi şimdi sadece sinirimi bozuyor."
"Öyle diyorsan... Yine planların var demek."
"Alex'i bul bana."
"Bende geride kaldım diyip çocukla düzüşmessin umarım... ama düşününce iki omega ben bu fanteziyi dener-"
Victor, Ivan'ın kafasına vurdu.
"Edepsiz."
"Rahibe kılıklı."
"Her neyse bu öğle yemeğini bizimle yiyecek ikna et. Büyük ihtimalle şuan diğer arkadaşlarından bizim hakkımızda bilgi ediniyordur. Eğer benim ona ilk gün yaptığım idman teklifini hatırlıyorsa bugün bana idman teklifi edebilir. Ama reddetmeyi düşünüyorum. Bazıları benim ondan korktuğumu felan düşünecektir ama önemli değil. O çocuk elimde bir kukladan başka bir şey olmayacak."
"Öyle olsun. Alex'i spor eşyalarının oldu-"
"Sizin seviştiğiniz odaya gitmem ben baştan diyim Kütüphanede iyi."
"Tamam be."
"Yada vazgeçtim. Benim odama gelmesini sağla akşam vakti ve Dmitry ile öğle yemeğini ikiniz yiyeceksiniz ben olmayacağım."
"Bak çocuğu odaya atıyorsun, şüphelerim artıyor."
"Bide bugün içinde bu aldatma olayını bütün okulun duymasını istiyorum, senin adın geçmemeli. Sadece Dmitry ve Alex'in adı duyulacak."
"Kahve ve kurabiyede getireyim mi? Oğlum ben 60 yaşındaki amcalar gibiyim, bu kadar entrika bana fazla."
"Dibilon halâ düşmemiş ama entrika fazla ha... Az arkanı toplamadım ben senin hadi koçum."
Ivan bıkkınca ayağa kalkıp sınıftan çıktı ve okullun haberleşme aracı gibi olan o kızın yanına gitti.
~
Dmitry, Victor'un tahmin ettiği gibi onlar hakkında bilgi topluyordu.
" Victor mu?... Okulun en güçlüsü"
"Bir çok alfa'dan teklif aldı ama hepsini reddetti. Bakir olduğuna adım üstüne yemin edebilirim."
"O çok tuhaf, Hem güçlü, hem popüler, hem çalışkan... Bunların hepsini nasıl bir arada götürüyor."
"Bir Meleği andırıyor."
Onun hakkında dedikleri şeyler bunlardı. Victor karmaşık bir karekterdi kesinlikle.
"Playboy'un teki."
"Victor arkasını toplamasa bu okuldan bir çok kez atıkırdı."
"Bir çok omega onu düşünürken kendini parmaklıyordur o denli. Bu okulun Zeus'u gibi."
"Onun hakkında çok dedikodu var ne yaptığı yada ne yapacağı belli olmuyor."
Ivan için denilenler beklediği gibiydi. Ivan'ın dün gece onunla arkadaş olma uğraşları gözünden kaçmamıştı ama art niyetli olup olmadığını anlayamamıştı.
Bütün gün Victor etrafta yoktu onun aksine Ivan kuyruk gibi peşindeydi.
Öğle yemeğini birlikte yemiş ve bu günkü engelli parkuru birlikte tamamlamışlardı.
Akşama doğru gözler nedense onun üstündeydi. Henüz nedenini bilmiyordu. Ivan'ında haberi yok gibiydi ona göre bilmiyordu ki bu gözleri ona dikenin Ivan olduğunu.
~
"Benden ne istiyorsun Victor?"
"Dmitry hakkında ne bikşyorsan bana ötmeni."
Karşısında bacak bacak üstüne atmış rahat rahat oturan Victor, acıkca Alex'i ülpertiyordu.
"Neden böyle bir şey yapayım."
"Bu dedikoduların durmasını istemiyorsun galiba."
"Yani sen yaydın bunu."
"Kim bilir ama durdurabileceğimide... başka bir seviyeye taşıyacağımıda bilmen gerek. Hem şuanki bir dedikodu değil bir gerçek. Dmitry'yi aldattın sonuçta."
Alex dişlerini sıkmıştı. Victor neden olnunla uğraşıyordu.
"Neden benimle uğraşıyorsun?"
"Seninle değil Dmitry ile tatlım."
"Dmitry mi?... Neden?"
"Anlayamadın sanırım burada sorularının cevaplarını alacak tek kişi benim bu yüzden tekrar söylüyorum. Dmitry halkında ne biliyorsan anlatmaya başla çocuk."
"Dedikoduların kesileceğini nereden bileceğim."
"Eğer istediğim bilgileri verirsen bu aldatma mevzusunun yanlış anlaşılma olduğunu söyleyeceğim ve herkesin buna inanmasın sağlayacağım. Yapabileceğimi biliyorsun."
"Ne Duymak istiyorsun?"
"Her şeyi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULUN EN GÜÇLÜSÜ /Omegaverse/
RomanceAskeri okulun en güçlüsü bir Omega... Ancak entrikaları ve hırslarından dolayı sallanan tahtına sahip çıkabilecek mi?