𝐋𝐀𝐏 𝟏

109 13 7
                                    

𝐒𝐄𝐁𝐀𝐒𝐓𝐈𝐀𝐍

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

𝐒𝐄𝐁𝐀𝐒𝐓𝐈𝐀𝐍

– Nem lesz baj, Seb. Nem lesz semmi baj.

Úgy ébredek, mint, akit jeges vízzel öntöttek nyakon. Alig kapok levegőt, a hátam borsódzik az undortól, a nyelvemen még érzem a fertőtlenítőt és az orromban a gyógyszerek szagát. Forog a gyomrom és forog velem a szoba is, mint egy véget nem érő körhinta, amiről lehetetlen leszállni. A telefonomért kapok, amit a mellettem lévő éjjeliszekrényen hagytam éjszakára, azonban egyetlen nem fogadott hívás vagy üzenet sem villog a kijelzőn, amikor felpattintom a tetejét.

A szememet dörzsölgetve dőlök hátra az ágyon és közben átkozom az álmaimat, amiért ismét jéghideg izzadtsággal a testemen kellett felkelnem. Nem éppen olyan indítása a napnak, amire vágytam volna.

Miközben a mutatóujjammal megpróbálom kidörzsölni a szememből a csipát a szállodában kapott papucsomba bújtatom a lábam és a fülemhez emelem a telefont. A készülék kicsöng egyszer, kétszer, háromszor, négyszer és amikor már éppen le akarnám rakni hirtelen recseg egyet a vonal és valaki morcosan belemorog.

– De, ha valami baromság miatt keltettél fel, Sebby... – suttogja a vékonyka hang gazdája mire megforgatom a szemem. A számra pedig óriási mosoly kúszik, amiért hallhatom a hangját.

– Már rég a tv előtt kellene ülnöd! Miért vagy még ágyban? – szakítom félbe miközben becsoszogok a fürdőszobába.

– Hajnal hatkor kezdődik a futamod?

– Szolidaritásból kellene előtte ülnöd, tökfej – vágom rá a kérdésre azonnal, miközben fogkrémet teszek a fogkefémre és a számba teszem.

– Szerintem anya még alszik. Kötve hiszem, hogy ki akarna kelni az ágyból, hogy szolidaritást vállaljak veled.

– Beszari.

– Még sokáig tervezek élni, nem örülnék neki, ha anyu idő előtt kitekerné a nyakam – a húgom sóhajt egyet. Jól hallom a hangján, milyen iszonyatosan fáradt, mégis mosolyog. Érdekes, mennyi mindenre rájön az ember, ha az év nagy részében távol van a családjától és csak telefonon tudja velük tartani a kapcsolatot. Már a hanglejtéséből is képes vagyok megítélni, milyen hangulatban van. – Sebby? Sok sikert – suttogja, és a hangját hallva tudom, hogy mindjárt visszaalszik. – Szurkolni fogok neked.

– Kösz, tökfej! – mosolygok fogkrémmel teli szájjal a tükörképemre. – Szeretlek.

– Én is szeretlek.

Azzal a vonal megszakad, a fürdőszobában pedig ismét csend lesz. A telefonom a csaptelep melletti szekrényre rakom és miután kiöblítem a szám elzárom a csapot. A teljes némaság szinte fülsértő. Szinte kilyukasztja a dobhártyám. Ezt a fajta némaságot mindig is gyűlöltem. Sosem tudtam megszokni. Mindig a temetőkre és a kórházakra emlékeztetett. Helyekre, ahova soha sem akartam menni, helyekre, amiktől mindig elkapott a rosszullét.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Sep 10 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Losing Control /Sebastian Vettel/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang