FELİX
Hyunjin'in bana itiraf etmesinden bu yana birkaç gün geçti.
Akşamdı ve uyumaya hazır bir şekilde antrenmandan yeni döndüm.
Hyunjin'in resmi olmamızı istemesini bekliyorum, endişeliyim. Bu olmuyor. "Belki de ilk hamleyi ben yapmalıyım..." Odama doğru yürürken kendime sordum.
İşte o zaman gördüm, Hyunjin Jeongin'i yanağından öptü! Kaşlarımı çattım. Biraz incinmiş hissettim. Onu kazıyın..! Kıskanç hissettim.
Gözyaşlarımın yüzümden akmasını engellemeye çalışarak gerisini kaçtım.
HYUNJIN
Felix'in üst kata koştuğunu gördüm. Jeongin'i öptüğümü gördü. Ama tüm üyeleri öpüyorum. Yine de Felix'e koştum, ona yetiştim. Onu arkadan sarıldım.
Sakinleşti. "Üzgünüm, Lix!" Felix'i daha sıkı kavrayarak söyledim. "Seni ve sadece seni seviyorum!" Felix'in boynunu öperek iddia ettim.
Felix benimle yüzleşmek için uzaklaştı. "Biliyorum! Kıskanç olmaktan kendimi alamadım! Bu benim hatam, üzgünüm..." dedi, büyük kahverengi gözleri benimkine bakıyor. "Anlıyorum,"
"Hey, UHM bu gece odamda uyuyabilir misin?" Sordum. Felix başını salladı.
İkimiz de duşlarımızı aldıktan sonra Felix odama geldi. Soluk mavi, iki parçalı, düğmeli pijamalar giyiyor.
Parlak bir şekilde gülümsedi. "Bugün antrenmanda harikaydın!" Dedi, yatağımda yanıma oturarak.
"Sana bir şey sormam gerekiyor!" Doğru zaman olduğunu düşünerek söyledim.
"Tabii ki!" Dedi Lix, her zamanki gibi bana gülümseyerek.
"C-erkek arkadaşım olabilir misin, Lixie!?!"
FELİX
"C-erkek arkadaşım olabilir misin Lixie!?!"
HAFIF OLGUN AN UYARISI (13+)
Kelimeler kafamda yankılandı. Ona doğru eğildim. Onu dudaklarından öpüyor. Beni öptü, kollarını belime sardı, beni daha da yaklaştırdı, öpücüğü daha da derin yaptı.
Nefesimizi almak için parçalandık.
"Bu sorunuza cevap veriyor mu?" Hyunjin'e gülümseyerek sordum. Başını salladı. Kızarma.
Yine öpüştük, bu sefer daha fazla tutkuyla. Hyunjin beni usulca yatağına itti, üstüme çıktı, öpücüğümüzü kırmadı.
Öpücüğü kırdı. Elleri yavaşça düğmeli gömleğime ulaştı ve bir düğmeyi çözdü. Devam etmek için izin isteyerek bana baktı. Biraz kızararak başımı salladım. Beni soydu...
____________________
Hyunjin'in kollarında uyandım. Boksörlerimiz hariç ikimiz de çıplaktık. Dün gece olanları hatırlayarak sertçe kızardım.
"Neden kızarıyorsun, Lix?" Hyunjin'e sordu, kulağıma usulca fısıldayarak. Bu midemde kelebekler bıraktı. "Dün geceyi yeni hatırladım..." Dedim. Hyunjin hafifçe kıkırdadı. "Harikaydı," dedi, bununla daha da kızardım.
Bir süre sarıldık ve sonra biraz kıyafet giymek için yukarı çıktık.
____________________
Ben ve Hyunjin kahvaltıdan yukarı çıkıyorduk. Elini benimkinde sıkıca tuttu (diğer herkes alt katta televizyon izliyordu).
"Bence önemli bir şey hakkında konuşmalıyız..." dedi Hyunjin, odasına güvenli bir şekilde vardığımızda. Ona devam etmesini işaret ederek başını salladım.
"Diğer üyelerimize ilişkimizden bahsetmeliyiz." diye devam etti Hyunjin.
Başımı salladım.
"Kesinlikle haklısın! Ama yine de seninle bu gizli aşkta olmaktan zevk alıyorum..." Hyunjin'le dalga geçerek söyledim. Kızardı. "S-benimle dalga geçmeyi bırak!" "Uh-huh! Benimle dalga geçen kişi diyor ki, beni öpeceğini düşündürüyor!!" Kızgın gibi davranarak söylüyorum. "Awww! Kızma Lixie, o zaman seni çok sevdim... ama seni sevdiğim kadar değil..."
Hyunjin'in dudaklarını gagalayarak kıkırdadım. Alnımı öperek cevap verdi.
"Ama bunun hakkında konuşmaya devam etmeliyiz! Bu ciddi!" Dedi Hyunjin. "Birbirinizle flört etmeye devam etmek mi demek istiyorsun?!? Çünkü bunu bütün gün yapabilirim!" Kafam karışmış gibi davranarak söyledim. "Hadi ama! Neden bahsettiğimi biliyorsun!" Dedi Hyunjin hızla ayağa kalktı.
"Biliyorum, üzgünüm. Şimdi ciddi olacağım." Hyunjin'i oturtarak söyledim. "Peki, onlara ne zaman söylemeliyiz... ve nasıl?" Diye sordu. "Hmm... Bence onlara en kısa sürede söylemeliyiz. Çünkü birbirimizden hoşlanmaya başladığımızdan beri uzun zaman geçtiğini öğrenirlerse kızabilirler... ayrıca Chan diğer üyelere söylememiz için bize baskı yapıyor." Sonunda ciddi olduğumu söyledim.
"Haklısın! Sorunsuz bir şekilde gidelim ve onlara doğru an olduğunda söyleyelim! Ama şimdi, birbirimize odaklanmalıyız."
Hyunjin'in ani çapkın yorumuna kıkırdadım.
🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤🎤
Sonraki bölüm finalllllll🤔🤧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎤Gizli aşk / hyunlix🎤
Romanceİki üye birbirine aşık oldu, ilişkiyi herkesten gizli tutmak zorunda kaldılar.