Η Σάλεμ ιδρύθηκε από Άγγλους αποίκους το 1626. Ήταν μια αγροτική περιοχή αλλά σύντομα έγινε γνωστή για το λιμάνι της.Το 1692 ξέσπασε μια φήμη από νεαρά κορίτσια ότι σε αυτή την μικρή κοινότητα κάποιες γυναίκες είχαν κάνει συμφωνία με το Διαβόλο και μπορούσαν να κάνουν ξόρκια , οι οποίες καταδικάστηκαν σε βάναυσο θανάτου. Εκεί που κάποτε τις έκαιγαν ,ακριβώς πάνω είχε χτιστεί και το παιχνιδόμαγαζο του Δραγάνα.
Στην πόλη που ξεκίνησαν οι μοιραίες εξαφανίσεις παιδιών ,ανάμεσα στα παιδιά είχε διαδοθεί η φήμη ότι οι ψυχές των μαγισσών κυκλοφορούσαν ελεύθερες και ψάχνουν τους απογόνους αυτών που τις αδίκησαν για να τους εκδικηθούν.
-Τι χαζομάρες είναι αυτά που λες, δεν υπάρχουν φαντάσματα.
Είπε ένα μικρό αγόρι σε ένα συνομήλικό του ,που ήταν καινούργιο στην πόλη της Σάλεμ. Το άλλο αγόρι τον κοίταξε και έκανε δυο βήματα πιο κοντά του.
-Να δούμε αν θα το λες αυτό όταν εξαφανιστείς από τα χέρια τους.
-Δεν θα συμβεί αυτό! Γιατί δεν υπάρχουν φαντάσματα!
Χτύπησε θυμωμένα το πόδι του στο έδαφος και τα υπόλοιπα παιδιά τον αντέγραψαν χλευάζοντας τον. Το ρολόι στην πλατεία έδειχνε οχτώ μισή. Τα παιδιά άρχισαν να τρέχουν και να διασκορπίζονται σε όλες τις μεριές ,το καθένα πήρε διαφορετική πορεία. Το καινούργιο παιδί έμεινε στην μέση της πλατείας να κοιτάει τα παιδιά που χάθηκαν στα στενάκια. Δεν καταλάβαινε γιατί ,έφυγαν έτσι βιαστικά,έξω ήταν ακόμα μέρα ο ήλιος μόλις είχε αρχίσει να δύει.
Το κεφάλι του γυρνούσε και κοιτούσε σε κάθε στενό με προσοχή, ήταν λες και τα είχε καταπιεί η γη. Αποφάσισε να γυρίσει στο σπίτι όταν άκουσε έναν ανατριχιαστικό ήχο, προσπάθησε τρομοκρατημένος να αποχωρήσει αλλά τα πόδια του τον πήγαν πιο κοντά στην πηγή του θορύβου. Κατά βάθος ήταν περίεργος να μάθει τι ήταν αυτό που άκουσε. Ο ήχος ακούστηκε από το παιχνιδόμαγαζο, τα ρολά ήταν κατεβασμένα και τα φώτα κλειστά ,προσπάθησε να ρίξει μια κλέφτη ματιά , δεν κατάφερε να δει τίποτα παρά μόνο να ακούσει τον ήχο από τον τροχό να ηχεί δυνατά στα αυτιά του , απομακρύνθηκε από το παράθυρο ,με την καρδιά του να τρέμει όταν έπεσε πάνω σε κάτι σκληρό. Γύρισε αργά το κεφάλι του για να δει πίσω του.
Μια μαυροφορεμένη γυναίκα , ο μικρός Γκίλμπερτ τσιρίξε με όλη του την δύναμη όταν την είδε καθώς δεν μπορούσε να διακρίνει το πρόσωπο της στον ελάχιστο φωτισμό που υπήρχε.
YOU ARE READING
ΟΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ
HorrorΣε μια επαρχιακή πόλη ,ένας άνδρας με σκοτεινό παρελθόν απαγάγει ανυποψίαστα παιδιά και τα μετατρέπει σε κούκλες για την διαστρεμμένη του συλλογή χωρίς να τον ανακαλύψει κανένας. Μία μέρα ένα από τα θύματα του θα καταφέρει να ξεφύγει από τα χέρια το...