3

13 1 8
                                    




~Σάλεμ 1999~
Ο Ωκεανός έβαλε τον πατέρα του σε ίδρυμα καθώς έπρεπε να επιστρέψει στην Ελλάδα για λίγο χρονικό διάστημα να αναλάβει κάποια γραφειοκρατία .
Όταν γύρισε έδωσε στον Μάξιμο κάτι χαρτιά να υπογράψει χωρίς να του πει περί τίνος πρόκειται.

-Πατέρα σε παρακαλώ μπορείς να υπογράψεις αυτά τα χαρτιά;

Είπε καθώς άπλωσε τα χαρτιά πάνω στο γραφείο όσο ο Μάξιμος κατέγραφε τι είχε κάνει σήμερα σε ένα ημερολόγιο. Σήκωσε αργά το βλέμμα του και τον έριξε ένα βλέμμα περιέργειας.

-Ποιος στον διάολο είσαι εσύ; Γιατί με αποκαλείς πατέρα; Εγώ δεν έχω γιο. Μονάχα μία κόρη ,η οποία εξαφανίστηκε μαζί με την γυναίκα μου.

Ο Μάξιμος σηκώθηκε από την καρέκλα και άρχισε να ωρύεται, πέταξε τα χαρτιά στο πάτωμα και ξεκίνησε να ρίχνει μικρές αλλά δυνατές μπουνιές στον Ωκεανό. Οι νοσοκόμες έτρεξαν αμέσως και προσπαθήσαν να ηρεμήσουν τον θυμωμένο άνδρα κάνοντας νόημα στον επισκέπτη να φύγει.

Ο Ωκεανός ηττημένος αποχώρησε. Οι νοσοκόμες καταφέραν να τον ηρεμήσουν. Στην συνέχεια η μία από αυτές τηλεφώνησε στον Ωκεανό.

-Κύριε Δραγάνα, ο πατέρας σας ηρέμησε, καλό θα ήταν για λίγο διάστημα να μην επισκεφτείτε την δομή μας δεδομένου του συγκεκριμένου σημερινού περιστατικού.

-Μου απαγορεύεται να δω τον άρρωστο πατέρα μου , λόγω μίας μικρής υστερίας που είχε ;Αυτό μου λέτε δηλαδή;

-Ναι ,μπορείτε να τον δείτε ξανά σε μία βδομάδα από σήμερα.

-Γιατί τόσο αργά;

- Είναι η πολιτική μας , σε τέτοιες καταστάσεις

-Να την χέσω την πολιτική σας.

-Κύριε καταλαβαίνω ότι θυμώσατε, αλλά σεβαστείτε την λειτουργεία του ιδρύματος μας.

-Αύριο κιόλας θα έρθω νατον πάρω από εκεί μέσα.Καλό σας βράδυ.

Το επόμενο κιόλας πρωί επισκέφτηκε ξανά το ίδρυμα παρά τις αντιδράσεις των νοσοκόμων και των σεκιουριτάδων.Μπούκαρε στο δωμάτιο του πατέρα του ,όπου κοιμόταν και τον τράβηξε από το χέρι.

-Σήκω είπα , πρέπει να φύγουμε από εδώ.
- Δεν θα πάω πουθενά μαζί σου!

Ο Μάξιμος χτύπησε δυνατά το πόδι του στο έδαφος σαν μικρό παιδί ,ήταν πλέον αδύνατος αλλά η δύναμη του δεν είχε χαθεί ακόμα.
-Άκουσε με ,όλοι αυτοί εκεί έξω θέλουν το κακό σου ,ήρθα να σε σώσω από αυτά τα τέρατα.

ΟΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣWhere stories live. Discover now