Ömer yerinde sendeledi. Beyninde aynı cümle yankılanmaya başladı:
" Kadın ile çocuk yok.".Bir kaç saniye ne yapacağını bilemedi ama sonra hemen kendisini toparladı. Telefonu tekrar kulağına koydu.
Ö: Hemen polisi ara, gelsinler. İfadeni ver.
T: Tamam.Ömer aramayı kapattıktan sonra telefonunda bir uygulamaya girdi.
Annesi ve Nursema ise polis lafını duyduktan sonra endişelenmişlerdi.
N: Abi ne oldu? Kıvılcım ve çocuğuna bir şey mi olmuş?
Ömer öfke ile onlara döndü.
Ö: Kaçırılmışlar! Sizin işgüzarlığınız yüzünden hemde!
Ömer tekrar telefonuna baktığında gördüğü ile içi biraz olsun rahatladı. Kıvılcım ve Ela'yı evine getirdikten bir gün sonra, Ömer Ela için aldığı bebeğin içine küçük takip cihazı koymuştu, ne olur ne olmaz diye. Uygulamada gördüğü hareket ile hemen evden çıktı. Arabasına binip önce adamı Emre'yi aradı. Durumdan ona bahsedip adamları toplamasını istedi. Sonra arkadaşı Seçkin'i aradı. Bora'nın suç üstü yakalanıp, tutuklanmasını istiyordu çünkü.
Ö: Alo Seçkin.
S: Efendim Ömer.
Ö: Seçkin, Bora şerefsizi Kıvılcım ile Ela'yı kaçırdı.
S: Ne? Emin misin?
Ö: Evet, nereye gittiklerini biliyorum sana konum atacağım, suç üstü yapmamız lazım.
S: Tamam ekiplere haber veriyorum.Ömer aramayı kapattıktan sonra takip cihazının bir yerde durduğunu gördü. Demek ki gittikleri yere varmışlardı. Mesafeye baktığında 40 dakikalık yolu olduğunu gördü. Arabanın hızını artırdı. Seckin'e konumu geç attı çünkü Bora ile ilk kendisi yüzleşmek istiyordu.
Yarım saat sonra Ömer ve ona yetişen adamları bir bağ evinin biraz ilerisinde durdu. Etrafta kimse yoktu. Ömer bu durumdan şüphe duydu. Telefonu çıkarıp adresi tekrar kontrol etti ama cihaz buradan sinyal veriyordu.
Ö: Emre etrafı bir yoklayın.
E: Tamam abi.O sırada Seçkin Ömer'i aradı.
S: Biz varmak üzereyiz Ömer. Sen nerdesin?
Ö: Buradayım.
S: Sakın tek başına hareket etme.Ömer telefonu kapatıp arka cebine soktuktan sonra silahını çıkardı.
E: Abi etraf temiz. Çocuk içerde. İki tanede adam var.
Ö: Allah kahretsin.
Ömer Kıvılcım'ın burada olmadığını anlayınca sinirlendi. Ama bir taraftan da Ela'yı bulduğu için sevindi.
Ö: Hadi girelim.
Ömer önden giderken yanında Emre vardı.
Kapıya geldiklerinde zile basıp yana geçtiler.
İçeriden ses duyuldu.
X: Pizza sipariş vermiştim, o gelmiştir.
Adam kapıyı açıp kimseyi göremeyince bir adım öne çıktı ve kafasına dayanan silahı hissetti.
Ö: Sesini çıkarma, sıkarım.
Adam ellerini teslim olmuş gibi kaldırdı. Ömer o sırada onun belinden silahı çıkarıp Emre'ye verdi.
Ö: İçerdekini cağır.
X: Nadir, bir gelsene.
N: Ne oldu?
İçerdeki, arkadaşının sesini duyunca, çıkışa geldi, kapıdan dışarı çıktığı an Emre onu tuttu.
X: Ne oluyor lan?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Seçim
Romanceİnsanlar kaderleri yüzünden değil, Yanlış Seçimleri yüzünden mutsuz olurlar.