פרק 1

88 4 2
                                    

פרק 1

נ.ב טאהיונג

קמתי מהמיטה מהצעקות של השכנים , והלכתי לחלון וראיתי שמחוץ לבית שלהם יש 3 רכבים שחורים , ירדתי מהר ורצתי לראות מה קורה שם  , " שקט עוד מילה אחת ואני הורג אותכם " ,שמעתי מישהו צורח, מהר לקחתי את הרכב שלי ועשיתי תאונה לאחד הרכבים כדי לגרום להם לצאת החוצה ובזמן הזה השכנים יברחו .
ועליתי מהר לבית שלי ונעלתי את כל הכניסות האפשריות , שמעתי צעדים , התחלתי לרעוד נכנסתי מהר לחדר שלי מתחבא מתחת למיטה , רגע אני יתקשר למשטרה , לקחתי מהר את הטלפון ושמעתי בום , הבנתי שהם פרצו לי לבית הלכתי מהר לארון והתחבאתי שם , " תבדקו בכל הבית " , שמעתי מישהו צועק והתחלתי להילחץ , אמן שלא ימצאו אותי , אחרי עשר דקות שהם הופכים לי את הבית , הם אמרו למישהו שכנראה הוא הבוס שלהם שהם לא מוצאים אותי  , " אין בעיה אם אתם לא מוצאים אני ימצא" , פחדתי כל כך פחדתי ,
הוא נכנס לחדר שלי ועצרתי את הנשימה שלי , הצצתי מפתח הקטן של הארון וראיתי אותו מרים את המיטה שלי בודק אם אני נמצא שם , אסור שהוא ימצא אותי , הוא יהרוג אותי , תראו איזה חזק הוא , הוא הוריד את המיטה ובא לכיווני , ירד לי הלב , רק שלא יפתח את הארון , רק שלא יפתח את הארון , אבל לרוע מזלי הוא פתח את הארון וראה אותי , הוא העיף את ראשי אחורה  ועלה חיוך על פניו , "אז הזה שהרס לי את המכונית ?", הוא שאל והינהנתי , "יש לך אומץ אתה יודע" , הוא אמר ואני הורדתי את הראש ובכיתי , " אל תנסה לשחק אותה חמוד לא יעבוד עלי " , הוא אמר , מה הקשר חמוד אני בוכה מפחד , " צא מהארון " , הוא אמר והסתכלתי עליו במבט של מה אמרת , " מה אתה מסתכל עליי ככה אמרתי לך צא מהארון " , עד שהבנתי שהוא התכוון שאני יצא מתוך הארון שאני מתחבא ולא למשהו אחר , " אה כן סליחה , חשבתי שהתכוונת לצאת מהארון בכוונה אחרת ..." , אמרתי לו מובך והוא חייך חיוך חמוד , עד שהוא קלט שהוא מחייך להוריד את החיוך , וסובב אותי ותפס לי את שתי הידיים  , אייי זה כואב תשחרר , ניסיתי להתפרע אבל לא הצלחתי מול הטנק הזה אז ויתרתי , הוא לקח אותי לריכבו ושם לי מפית על הפה תוך כמה שניות נירדמתי .
*כעבור כמה שעות
הייתי במין מחסן כזה קשור לכיסא , ניסיתי להשתחרר ולא הצלחתי , שמעתי את הדלת נפתחת ושיחקתי אותה ישן , "לא יעבוד עלי קטני אני יודע שאתה ער " , הוא אמר זיהיתי את הקול זה הקול של הרשע ממקודם , פתחתי את עיניי , וראיתי אותו מחייך חיוך ממזרי , "אפשר לשאול מה אני עושה פה ?", שאלתי אותו , " פה ספציפית אני הולך לז**ן לך את הצורה ", הוא אמר בתמימות והתחלתי להיחנק , הוא התחיל להוריד את הבגדים שלו ועצמתי עיניים , " מה הלחץ אתה מילא תיכננתי לעשות את זה בחיים שלך נכון ? אז יופי תשתוק ואל תעשה הצגות , סתם חבל שאני יעניש אותך ולא כדאי לך " , היא אמר ורציתי לבכות זה לא הופר למה זה מגיע לי , הוא שחרר אותי ביידים להסתכל עליי במבט שאני לא יעז לברוח אחר כך גם ברגליים והוא הרים אותי לאיזה מיטה שאין לי מושג מאיפה הוא הקריץ אותה , " רגע הייתה פה מיטה אז למה קשרתם אותי לכיסא , הייתי לפחות יישן ", אמרתי לו והוא הסתכל עלי , " אתה רוצה כאפה ? , פה זה לא בית מלון , אתה צריך להבין שאתה פה שבוי" , הוא אמר ופה כבר בכיתי , הוא לא התייחס ופתח את רגליי , והוא נכנס אלי , הכאבים שהיו לי באותו רגע , צרחתי את נישמתי שם , והוא חייך והתחיל לנשק את גופי , ניגעלתי פשוט ניגעלתי , הוא גמר אחרי כמה דקות שהוא נכנס ויצא ונכנס ויוצא , לא מפסיק להכאיב לי , הוא הסתכל במבט סוטה , " הייתי טוב קטני רק פעם הבאה תגנח דאדי במקום " , הוא אמר , " אני מובן " , הוא אמר והינהנתי , "עכשיו תתכונן לעוד סיבוב " , הוא אמר , "לאאא בבקשה אני לא יכול להכיל את זה " , אמרתי לו בקול מתחנן  , אבל הוא לא היה מרוצה , " אין בעיה אם אתה רוצה שאני לא יכנס עליך את צריך למצוץ לי , הוא אמר ולא הבנתי עד שהוא העלה את הז*ן שלו מול הפרצוף שלי , "מה אתה מעדיף למצוץ או שאני יכנס עליך ?", הוא שאל , וואו איזה אפשרויות , " למצוץ אני חושב כי אני לא מסוגל להכיל עוד כאב כזה ", אמרתי והוא פתח לי את הפה להכניס את הז*ן הענקי שלו לפיו , " קדימה תמצוץ " , הוא אמר והעצמתי עיניים ומצצתי , אוי זה מגעיל , התעלמתי מהגועל ועשיתי את זה , והוא כל שניה גונח כמו טמבל , אחריי שהוא גמר בפה שלי הוא יצא משם , אווו סוף סוף , איפה יש פה מקום לשיטוף את הפה מהגועל הזה , " מה קרה קטני לא נהנת ?", הוא שאל והסתכלתי עליו במבט של אתה רציני , "אני נראה לך נהנה איכשהו ? " , שאלתי אותו , " ברור שכן " , הוא אמר לבש בוקסרים וחייך חיוך ויצא מהחדר , רגע עצור שחכת להתלבש ,  התלבשתי מהר התעלמתי מהכאבים , ולקחתי את הבגדים שלו ויצאתי מהר , עליתי במדרגות עוד שניה התעלפתי מהכאבים ונפלתי על הריצפה , ואז ראיתי אותו יורד במדרגות ומסתכל עליי במבט של מה נסגר איתך ," למה אתה ככה ", הוא שאל , " כי רציתי להביא לך בגדים שלא תסתובב ככה " , אמרתי והוא צחק , " תרגע אתה הולך לראות אותי ככה הרבה אני לא אוהב ללבוש חולצה הכללי " , הוא אמר , מה יש לו זה הוא לא נורמאלי , " לפחות את המכנסיים " ,  אמרתי לו , " אוקי " , הוא אמר ולקח לי  מהידיים ושם על עצמו , " תקום ולך לסלון שם משהי תגיד לך איפה אתה ישן ", הוא אמר , " רגע אני לא הולך הביתה ?", אמרתי והוא צחק , " אתה מצחיק , אתה כרגע הופך לעוזר נקיונות בבית שלי זה אומר שאתה מנקה או מסדר או מבשל וכאלה"
הוא אמר והסתכלתי עליו במבט מפחיד , " אני משרת ?!"

Love you baby Where stories live. Discover now