נ.ב גאנגקוק
" ... והוא חסר הכרה", היא אמרה וקמתי במהירות מהמיטה וירדתי במדרגות וראיתי את טאהיונג שוכב על הריצפה כולו מדמם , ואמרתי לצי'נג צ'ינג שתזמין אמבולנס , ופינו אותו לבית חולים , אבל משום מה גם הצטרפתי אליהם .
> יום למחרת
קמתי כי הרגשתי מישהו שנוגע בי , פתחתי עיניים וראיתי את טאהיונג משחק לי אם היד של הקעקועים , "אתה אוהב את זה ?" , שאלתי אותו והוא הינהן והמשיך לשחק לי ביד , "טאהיונג איך נפלת ?" , שאלתי אותו והוא הסתכל עלי במבט מוזר , " אח גדול לא נפלתי משום מקום , למה אתה קורא לי טאהיונג ולא טאטא ?", הוא אמר ולא הבנתי ,"אח גדול?" , שאלתי אותו ובדיוק הרופא נכנס , "אווו המטופל שלנו התעורר" , הוא אמר ויגש לעבר טאהיונג , "הרופא נראלי הוא השתגע ... הוא קורא לי אח גדול ", אמרתי לרופא והוא הסתכל על טאהיונג , "טאהיונג" , הוא קרא לו וטאהיונג עזב את היד שלי והסתכל עליו , "מה ?" , הוא שאל בקול חמוד , למה הוא נראה מתוק , "אתה יכול לענות לי על כמה שאלות ?" , הוא שאל וטאהיונג הינהן , וואו הוא נראה כזה מתוק וכבר ציינתי את זה ? , "אוקי טאהיונג אז דבר ראשון , איך קוראים לך " , הרופא שאל , לא הוא דפוק הוא אומר את השם שלו ואז שואל מה השם שלו זה שיא ," בשבילך טאהיונג , בשביל אח גדול טאטא" , הוא אמר בקול תינוקי וחיבק לי את הרגליים , "יש לי עוד שאלה בן כמה אתה טאהיונג ?" , הרופא שוב שאל , נראלי צריך לקחת את הרופא הזה לפסיכולוג מה זה השאלה הזאת מה הגיל שלו ?! , "אני כבר גדול אני בן 4" , הוא אמר וחייך חיוך גדול , " מה זאת אומרת בן ארבע ?!" , צעקתי בבהלה והוא נבהל ועזב לי את הרגליים והתחיל לבכות , אוי הוא עכשיו בוכה מה אני עושה , " אממ אוקי מה אני צריך לעשות איתו ?" , שאלתי את הרופא , הוא יהיה בסדר אתם יכולים לחזור לבית , הוא התאושש בעוד כמה ימים ויחזור לעצמו ", הוא ענה ויצא מהחדר , קמתי מהכיסא שהייתה שם וניגשתי לטאהיונג שעדיין בוכה , התכופפתי עליו , "היי טאהיונג הכל טוב לא התכוונתי לצעוק עליך ", אמרתי לו והוא המשיך לבכות , " כן אז למה אתה קורא לי טאהיונג ולא טאטא , וגם למה אתה בכלל לא מחבק אותי אה ?! זהו אח גדול כבר לא אוהב אותי יותר" , הוא אמר והוא באמת נשמע כמו ילד בן 4 זה כזה חמוד , הרמתי אותו מהמיטה והלכתי להתיישב בכורסא וטאהיונג עדיין עלי , הוא התכרבל בחום גופי ורציתי לטרוף לדבר הזה את הפנים מזה החמידות הזאת , קוק תתאפס אתה לא מתנהג ככה , הפכתי את הפנים שלי לרציניות והוא נרדם עליי, הסתכלתי עליו ולא יכולתי להתאפק ונתתי לו נשיקה בלחי ומיד העליתי בחזרה , אחריי שניה רציתי לנשק אותו שוב , אוף מזה הלחיים האלו , נישקתי אותו עוד נשיקה קטנה במהירות , אבל זה לא הספיק לי , ככה אני מנסה להפסיק לנשק לו את הפרצוף החמוד אבל לא מצליח כי הוא דורש עוד נשיקות , שמעתי דפיקות בדלת וצינג צ'ינג באה והיאה מסמך שאנחנו יכולים לחזור הביתה , הרמתי את טאה והלכנו למכונית שלי , כשהגענו התלבטתי אם לקחת אותו לחדר שלי או לשלו , בסוף לקחתי אותו לשלו , שמתי אותו על המיטה וסגרתי את הדלת , עליתי למעלה להתקלח , ובזמן שאני מקלח לא הפסקתי לחשוב על טאהיונג , אוי הוא כזה חמוד , אחריי שהתקלחתי , יותר נכון חשבתי על טאה במשך שעה יצאתי ונישכבתי במיטה , וניסיתי להירדם , אחריי כמה דקות נירדמתי .
> כמה שעות אחר כך
התעוררתי מהרעמים שהיו , אייש למה יש דווקא רעמים , טוב נו אם אני כבר אני ער אז נלך לראות את טאהיונג , מה אני מכור עליו או מה ? למה אני בכלל דואג לו ככה טוב נו נלך, יצאתי מהחדר והלכתי לחדר של טאהיונג , פתחתי את הדלת וראיתי את טאהיונג יושב מקובץ על הריצפה מקפץ מפחד ברגע ששומר בום , אוי הוא כזה קטני , הוא ראה אותי ורץ אליי וחיבק אותי חזק חיבקתי אותו חזרה , "אח גדול למה השארת אותי פה לבד טאטא כל כך מפחד " , הוא אמר בוכה , " אוי טאטא סליחה לא ידעתי שאתה מפחד , בוא על תדאג אני ישאר איתך פה עד שתלך לישון " , אמרתי לו , "טאטא לא רוצה לישון פה טאטא רוצה לישון עם אח גדול " , הוא אמר , " אין בעיה אבל אתה תצתרך להבין יש כללים אצלי בחדר ", אמרתי לו והוא עשה פרצוף כועס וקפץ עליי והרמתי אותו , אווו הוא כזה קטן , הרמתי אותו לחדר שלי והנחתי אותו על המיטה שלי וכסיתי אותו בשמיכה ושכבתי לידו , הוא חיבק אותי והצמדתי אותו עלי עוד והוא הידק את החיבוק , אוי טאה אתה כל כך חמוד , חשבתי לעצמי ונישקתי אותו שוב בלחי , אבל שוב נתקעתי במלכודת הזאת עכשיו אני כל הלילה ינסה להפסיק לנשק אותו ! , נישקתי אותו עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם , " דיי אח גדול אני לא יכול לישון שאתה מנשק לטאטא את הפנים " , הוא אמר, " מה לעשות שאתה חמוד כזה ?" , אמרתי , רגע מה אמרתי אוי קוק אני לא מאמין עליך , " אז טאטא יביא לך כמה נשיקות וזהו טאטא ואח גדול הולכים לישון " , הוא אמר בחמידות ," אוקי איפה אתה רוצה לנשק אותי ?" , שאלתי אותו והוא הצביע על לחי ימין שלי , ונתן לה נשיקה , אוי זה היה כזה חמוד אני רוצה עוד , " אח גדול טאטא רוצה גם פה " , הוא אמר ונתן לי נשיקה בלחי שמאל , אפשר להתעלף מחמידות של מישהו שאלתי את עצמי ,"עוד" ,אמרתי והוא הצביע על המצח שלי ונישק אותי גם שם , אבל סימנתי לו שימשיך והוא הצביע על השפתיים שלי ועוד לפני שהספקתי להתאפס הוא נישק אותי שם נשיקה קצרה , אוי אני כזה אהבתי את זה הוא בא לנשק לי את האף אבל תפסתי אותו והצמדתי שוב את השפתיים שלנו שוב נישקתי ככה חזק והוא זרם , עליתי עליו ונישקתי לו את הצוואר והרמתי לו קצת את החולצה אבל עצרתי , קוק תפסיק הוא כרגע בן 4 זה יזיק לו , אסור לך !
תסתפק בזה שאתה יכול לנשק אותו חופשי , ירדתי ממנו והוא חיבק אותי וביקש ממני לתת לו לישון ולא לנשק אותו , טוב בסדר אני לא ינשק אותך עד הבוקר אבל בבוקר אני החנך אותך ותיהיה ילד בובה כמו שאני אוהב .-----------------
וואו לא העלתי הרבה זמן פרק 😥
מצטערת אבל זה תחילת שנה וכבר יש לנו מבחנים רק שבוע הבא יש לנו אנגלית , הסטוריה , וחשבון 🤧
אין אני פיזית שונאת את מי שהמציא את המבחנים כאילו מה היה לו משעמם ? לא אני באמת צריכה תשובה לזה !
די נו אני פה פורקת את חיי 🤣😭
קיצער אני ישמח לדעת איך הפרק ואם אתם רוצים כבר את פרק 5 😃
YOU ARE READING
Love you baby
Hororטאהיונג רק נער תמים שלא ציפה למה שהגורל מכין עבורו ברגע שהתעסק עם הראש מאפיה ג'ון ג'ונגקוק .... מאפיה , אהבת בנים , פגיעות עצמאיות ועוד ...