פרק 3

52 3 2
                                    

נ.ב גאנגקוק

זהו אתה הולך למות היום טאהיונג , ניכנסתי לחדר שהכינו לו וראיתי משרתת שם , " איפה הוא ?", שאלתי אותה ,  "הוא בחדר שלך , אמרתי לו להחליף לך מצעים", היא ענתה לי והלכתי עצבני לחדר שלי וראיתי שם את טאהיונג שניסה לנשים סדין כמו שצריך אבל היה עקום מידי , "שלום לך אדון קים טאהיונג" , אמרתי לו והוא נבהל , "שלום בוס הארוחה הייתה טעימה?" הוא אמר ורציתי לתת לו כאפה יש לו מזל שלא אכלתי ביס גדול מהוופל בלגי הנוראי הזה  ,"דבר ראשון הכנת רק 2 דברים , דבר שני היה להם מראה נורא ושלא נדבר על הטעם ..." , אמרתי לו והוא חייך , " אז אתה צריך להגיד לי תודה שהכנתי רק וופל בלגי וסלט ולא את כל המאכלים שביקשת " , הוא אמר וזהו פה נגמר לי הפטיל , הלכתי לארון והוצאתי חגורה , "תסתובב" , אמרתי לו והוא קם ועשה  סיבוב , " לא ימטומטם הכוונה שתשכב על הבטן ", אמרתי לו והוא התחיל לבכות כמו ילד קטן , " אני לא מטומטם היחיד שהוא מטומטם פה זה אתה , אתה זה שחטפת אותי ", הוא אמר והשכבתי אותו על הבטן והצלפתי לו הישבן והוא צרח , " תרגע הצלפתי לך רק הצלפה אחת , אתה אמור לקבל 20 " , אמרתי לו והוא התחיל להתחנן שאני לא ימשיך עם זה , טוב נו הוא כזה חלש וקטן נוותר לו, "טוב אני מוותר לך הפעם אבל תזהר פעם הבאה להכין לי אוכל " , אמרתי לו והוא הינהן , ירדתי ממנו והוא נתן לי חיבוק ואמר לי תודה שאני ויתרתי לו , רגע למה הוא מחבק העפתי אותו ממני , והוא קם וברח מהחדר , ונשכבתי על המיטה , ושקעתי במחשבות ,  וואו פעם ראשונה שקורבן שלי מחבק אותי , זה דווקא מרגיש לא רע , אני רוצה עוד חיבוק , רגע קוק תתאפס זה לא אתה ! , פתאום  שמעתי דפיקות בדלת , " כן אפשר להיכנס " , אמרתי וצינג צ'ינג העוזרת  נכנסה , "בוס קרה משהו נורא ... טאהיונג התגלגל במדרגות ואיבד הכרה והרבה דם יש סיכוי שהוא מת ..."

----
הכותבת : סליחה שהפרק קצר פשוט יום שישי ואני שומרת 😃

Love you baby Where stories live. Discover now