נ.ב ג'ונגקוק"בוקר טוב אדוני " , שמעתי קול מחוץ לדלת זה היה של צ'ינג צ'ינג, " את יכולה להכנס " , אמרתי לה והיא נכנסה ושמה לי בגדים על השולחן והביאה לי קפה , התרוממתי לישיבה ושמתי לב שטאה עדיין מחבק אותי , לקחתי את הקפה והסתכלתי על הפנים של צ'ינג צ'ינג היה לה פרצוף כזה לא מובן , " מה יש ?" , שאלתי אותה והיא נבהלה , " אה סליחה אבל חשבתי שטאהיונג הלך לישון בחדר שלו " , היא אמרה , " כן הוא ישן שם אבל הבאתי אותו לפה בלילה בגלל שהוא פוחד לישון לבד שיש רעמים , אה ואגב הוא כרגע בן 4 , כאילו המוח שלו נמצא בגיל 4 , זה אומר שאת מתייחסת עליו כמו לילד ואת לא פוגעת בו , ותגידי את זה לכולם , כי אין לי כוח שהוא יתחיל לבכות " , אמרתי לה וסימנתי לה לצאת והיא יצאה מהחדר וסגרה את הדלת , " מה זה כל הרעש הזה " , שמעתי את טאה לוחש , אוי הוא מתחיל להתעורר , הוא קם והסתכל עליי בעייפות וחיבק אותי והתכרבל עלי שוב , אוקיי זה חמוד נחמד להתחיל ככה את הבוקר ניסיתי לקום אבל טאה לא עזב אותי , " טאה תעזוב אותי אני צריך ללכת ", אמרתי לו , " לאיפה אח גדול צריך ללכת? למה הוא לא יכול לקחת איתו את טאטא?" ,הוא שאל בחמידות , " אני הולך לאכול ארוחת בוקר כי אני עוד שניה טורף אותך ", אמרתי לו והוא נבהל ," אוי לא אח גדול אל תאכל אותי ! " , הוא אמר וירד מהמיטה ורץ למחוץ לחדר , אוי לא טאה אסור לך , קמתי ורציתי אחריו , ולא ראיתי אותו, שיט זה מה שחסר לי שהוא יראה עבריינים ונרקומנים שנמצאים פה , רצתי לחפש אותו בקומה שהייתי בה אבל הוא לא נמצא שם , ירדתי קומה וראיתי את צ'ינג צ'ינג ואמרתי לה לחפש הכי מהר את טאהיונג שלא יקרה לו כלום , ועכשיו הוא גם בן 4 זהו זה הוא לא יוכל להכיל את זה , בדקתי והוא לא היה בקומה הזאת ירדתי עוד קומה ורצתי למטבח וראיתי את טאה יושב על השיש אוכל תותים , ונרגעתי , אוי טאה כל כך הבהלת אותי , הלכתי עליו והסתכלתי עליו בעיניים , והוא הסתכל עלי והוא חייך ," אח גדול תאכל תותים זה טעים !" , הוא אמר והאכיל אותי תות , זהו עבר לי כל הכעס חיבקתי אותו , " טאה אסור לך לברוח שוב ככה מהחדר יש פה אנשים מאוד מסוכנים שיכולים לפגע בך מובן !", אמרתי לו והוא חיבק אותי חזק , "סליחה אח גדול פשוט פחדתי שתטרוף אותי ", הוא אמר וצחקתי , "לא טאה זה ביטוי אני לא יטרוף אותך אני רק רעב ", אמרתי לו והוא הינהן , הרמתי אותו לשולחן אוכל והושבתי אותו על כיסא , והתיישבתי לאכול , אחריי כמה דקות שאני אוכל שמתי לב שטאה לא נוגע באוכל , "מה קרה טאה למה אתה לא אוכל ?", שאלתי אותו , "כי טאטא רוצה שוקו !", הוא אמר בתקיפות , אוי זה כזה חמוד חשבתי לעצמי , קמתי והכנתי לו שוקו , הוא הודה לי ושתה , "יאמי זה טעים ", הוא אמר לי וליטפתי את הלחי שלו , הוא סיים את השוקו שלו וקם לזרוק , שהוא חזר הוא בא להתיישב מולי אבל סימנתי לו לשבת עליי , והוא התיישב עלי , והאכלתי אותו , הוא אכל בצורה כזאת חמודה שרציתי לאכול אותו , נישקתי אותו תוך כדי שהוא אוכל , " דיי אח גדול אתה מציק לטאטא ", הוא אמר בפה מלא , " זה לא אשמתי שטאטא חמוד כזה תגיד לו להפסיק להיות ככה " , אמרתי לו והוא עשה פרצוף כועס , אחרי שגמרנו לאכול קמתי והרמתי אותו לחדר , " טאה אסור לך לצאת מפה עד שאני חוזר טוב ?", אמרתי לו והוא הינהן , ועליתי למשרד שלי .
*אחריי כמה שעות
גמרתי את העבודה וירדתי לחדר שלי חיכיתי לראות את טאה אחרי יום מעייף כזה לא יזיק לי חיבוק שלו , נכנסתי לחדר וטאה לא היה שם , אוי לא טאה אל תעשה לי את זה שוב פעם !!!__ _ _ _ _ _ _ _
הכותבת :
היי חברס 😃🤟
ברצוני להודיע שאני בזוגיות כבר שבוע עם הבייבי שלי שהיא הדבר הכי חמוד בעולםםםםם 😍
וגם הגעתי למסקנה שאני לא יודעת לכתוב בבתים כאלה כמו שכולם עושים בספרים שלהם זה רע ? אני באמת לא יודעת לעשות את זה אז מחלו לי 🙏
וזהו שיהיה לכם יום מקסים ונפלא 🌞🤗
(השעה עכשיו 12 בלילה כן ? 😃)
YOU ARE READING
Love you baby
Horrorטאהיונג רק נער תמים שלא ציפה למה שהגורל מכין עבורו ברגע שהתעסק עם הראש מאפיה ג'ון ג'ונגקוק .... מאפיה , אהבת בנים , פגיעות עצמאיות ועוד ...