פרק 2
נ.ב טאהיונג
" אני מנקה ?!" , הסתכלתי עליו במבט של מאיפה הבאת את זה , "כן ותפסיק לעשות הצגות ורד כבר ללמטה ", הוא אמר והלך , אייש איזה בן אדם מעצבן , ירדתי ללמטה וראיתי שם מישהי שנראית בת 50 , "שלום לך חמוד , איך אתה מרגיש , בוא הכנתי לך חדר" , היא אמרה , וואו היא נחמדה , לא ידעתי שיש אנשים נורמלים פה , היא לקחה אותי לחדר שינה והתקלחתי מהר וציחצחתי שיניים חמש פעמים כדי לשטוף את הגועל נפש ממה שפה שלי עבר, וקפצתי למיטה ונירדמתי תוך כמה שניות .יום למחרת
" בוקר טוב ילד , אתה צריך לקום ", שמעתי על שאומר לי ופתחתי את עיניי וראיתי את הזקנה מאתמול , היי טאה זה לא יפה לקרוא לה ככה, חשבתי לעצמי , " בוקר טוב , איך קוראים לך ?" , שאלתי אותו , " קוראים לי צינג צינג ", היא אמרה והמשיכה לסדר את החדר שלא שמתי לב שהוא מבולגן , " בוא טאה צריך להתחיל לעבוד " , היא אמרה ועשיתי פרצוף מבואס , התלבשתי בבגדים שהיא הביאה לי והסתכלתי במראה , אני נראה כמו מלצר בחייאת , יצאתי מהחדר , וירדתי ללמטה , "תכין ארוחת בוקר , כלומר חביטה , פנקייק , לחם שום , וופל בלגי , פסטה ,רביולי, דג סלמון , סלט , וביצים קשות , אה ותשים בקעריות קטנות כל מני גבינות פרוסות , וגם תפרוס את הביצים כדי שיהיה לבוס יותר נוח ", היא אמרה והסתכלתי עליה , "סליחה את חושבת שאני באמת יכין את כל התפריט מסעדות הזה שאמרת עכשיו אז את חיה בסרט ", אמרתי לה והיא גילגלה עיניים , " לא כדאי לך שהבוס יכעס עליך " , היא אמרה , " נכון אז אני יכין רק חצי מהדברים שאמרת , למה הוא אוכל את כל זה או שזה סתם נזרק ?", שאלתי אותה , " הרוב נזרק, אבל עדיין הבוס לא אוהב שולחן שהוא לא מלא בדברים שהוא אוהב , אז בבקשה תתחיל כבר לבשל כי הוא מתעורר עוד שעתיים , ולא כדאי לך להתעסק איתו ... " , היא אמרה והלכה , אוף לעזאזל , אוקי בוא נתחיל להכין , אבל איך מכינים וופל בלגי , לא נורא נשים מה שיש ונכניס את זה למכונה שעושה את הצורה יפה של הוופל בלגי וזהו, חיפשתי קערה ולא מצאתי אז לקחתי את הארגטל שהיה שם רוקנתי אותו , ופתחתי את המקרר והוצאתי חלב ושפכתי לאגרטל , פתחתי מגירות והוצאתי כל מני תבלינים , נניח היה רשום עמבה , או פלפל חריף , ודברים כאלה הוצאתי והתחלתי לשים כמו שף , וחיפשתי את הסוכר ומצאתי , וופל בלגי זה מתוק אז צריך להשים הרבה שפכתי את כל החבילה והרבבתי , והכנסתי את הבלילה הזאת או איך שלא אומרים את זה לתוך הטוסטר ההוא שעושה מורה של הוופל בלגי , והלכתי להכין את הסלט , לקחתי עגבנייה ומלפפון מהמקרר והתחלתי לחתוך , יותר נכון למעוך את המלפפון עם הפטיש הזה של השניצלים כי לא מצאתי את הסכין , וזה יצא מין עיסה כזאת של מלפפונים , נו טוב לא נורא גם ככה זה נראה ככה בקיבה , ולקחתי את הארגטל שהכנתי בו את הבלילה של הוופל ושתפתי אותו וחיפשתי מגבת ולא מצאתי וראיתי שמשהו מנקה את החלון ויש לה מין מגבת אז הלכתי אליה והשאלתי ממנה את את המגבת והלכתי וניגבתי הארגטל , ושפכתי את המלפפון לתוך האגרטל ושקלתי מה לעשות אם העגבניה , כי אני יעשה לה כמו שעשיתי מלפפון אז אני יתלכלך , אז שמתי ככה את העגבניה , אבל זה הרגיש לי ריק מידי אז לקחתי עוד עגבנייה מהמקרר ושמתי , והירבבתי , ואז שמתי לריח שרוף וניזכרתי שהוופל בלגי עדיין בטוסטר , הוצאתי אותו במהירות ורציתי לקשט אותו , צריך למצוא משהו שיראה טוב לקישוט... התחלתי לחפש ומצאתי חבילות שוקולד , אבל רציתי לאכול את השוקולד בעצמי , אז לקחתי אותו ושמתי בכיס , הלכתי למקרר וחיפשתי רוטב לבן רוטב שחור , מצאתי אחד קוראים לו רוטב שום , שמתי כל הוופל בלגי וחיפשתי בצבע שחור , מצאתי חום רוטב טריאקי, מעניין , טוב נו נשים זילפתי יפה ככה , ולקחתי את הסלט שהכנתי ושמתי אותי ליד הוופל בלגי , וביקשתי דף ועט , ורשמתי לבוס פתק , 'בתיאבון הכנתי לך וופל בלגי וסלט , לא מצאתי את הסכ'ום אז תאכל עם היידים , בתאבון השף טאהיונג '.
ושמתי את הפתק על האמצע של הוופל בלגי שיראה יפה , והלכתי לחדר שלי ושכבתי במיטה ואכלתי את השוקולד .נ.ב גאנגקוק
קמתי בבוקר שטפתי את הפנים שלי וציחצחתי שיניים , וירדתי למטה לאכול ארוחת בוקר , הרחתי ריח שרוף מהמטבח , אבל התעלמתי מזה , והלכתי לשולחן האוכל , והופעתי לגלות שמישהו פה כנראה לא מבין מי אני ומה אני עושה לאנשים שלא מקשיבים לי , " מה קרה אדוני תשב לאכו-", צ'ינג צ'ינג שאלה אבל היא שתקה ברגע שראתה את האוכל , "מהמהמה זה ?" , היא שאלה בגימגום , "לא יודע , רשום שם פתק", אמרתי לה והתקדמתי יותר והצלחתי לקרוא , '~בתיאבון הכנתי לך וופל בלגי וסלט , לא מצאתי את הסכ'ום אז תאכל עם היידים , בתאבון השף טאהיונג ~' , הייתי בהלם , " מה זה מה רשום שם שאתה כל כך בהלם ?" , צ'ינג צ'ינג שאלה , " מסתבר שזה וופל בלגי וסלט " , אמרתי לה והיא נחרדה , " אוי ואבוי " , היא אמרה, היא הסתכלה על הפתק , " אולי הוא שף מיוחד כזה שמכין דברים מיוחדים , תטעם אולי תאהב " , היא אמרה , והיא הביאה לי סכין ומזלג , חתכתי חתיכה קטנה והכנסתי לי לפה , תוך פחות משנייה ירקתי את זה על הפנים של צ'ינג צ'ינג, "איכס מזהההה " , צרחתי כמו משוגע והלכתי לשתות מים , אחריי ששתיתי עשר כוסות מים , הלכתי העצבים לחדר של טאהיונג , זהו אתה הולך למות היום !
YOU ARE READING
Love you baby
Horrorטאהיונג רק נער תמים שלא ציפה למה שהגורל מכין עבורו ברגע שהתעסק עם הראש מאפיה ג'ון ג'ונגקוק .... מאפיה , אהבת בנים , פגיעות עצמאיות ועוד ...