ماری:چیە؟؟؟؟(تای بەدوایەوتی)
تای:هیچ نیە خۆشەویستم(بەسۆزەوە)
ماری:مەرگی ئەندامانی خێزانەکەت دەبینی دەبێت سەری هەموویان لەپێشت دانێم (بەئاسای)
تای:خۆشبێت تۆ بکوژی ئەوان بیت بەڵام ئەوانم خۆشەوێت کێشەش نیە بمرن)
ماری:باشە خۆت ویستت(چوە ماڵەکەی 2ڕۆژ دەبێت ئانا مردوە وە ماریش بەردەوامە لەکاری کوشتنەکانی تائێستا8کەسی کوشتوە)
تای:چاوەڕێمم(بەهاوارەوە)
ماری پۆڤ
خۆمم شۆرد وو جلێکی ماڵەوەم پۆشی وە قژم داهێنا و بەستم کۆمپیتەرەکەم دەرهێنا و ماڵەکەی تایهۆنگم هاک کردوە واتا کامێرا و شتەکانیم هاک کردوە وە چاودێری دایک و خوشکەکەی دەکەم و لەهەلێکی بچوک دەوانی ئەو دنیایان دەکەم کچێکی جوانە ئەو دەڕواتە ژورەکەی هههـ بەک*یری ساختە خۆی ئاسودەدەکات گەمژە بۆکۆتاجار خۆت ئاسوودەکە جوان کیلە بیاینم باوک و براکەی تای ئێستا هاتنەوە ئێستا کاتێکی باشە بۆمبەکانم چالاک کرد سێ خزمەتکار و هەرچواریانم کوشت هههـ من ناوازەم 15کەسم کوشتوە لەدوو حەفتەدا هههـ ناوازەم بەڵـــێ
ئاههـ برسیمە بچمە ماڕکێت و هەواڵی خۆشتر لەڕێیە ئێستا هەموان دەزانن لە دووحەفتەدا 15کەس مردوە ههه هەواڵەکان گەشتن کە 7کەسی تر کوژراون چوومە ماڕکێتەکە و پێدایستی شیرینی و شتم کڕی و خواردن و شتیشم هێنا هاتمەوە پیتزام ئامادەکرد وابۆ ئێوارە دەڕوات لەفڕنەکەم کرد و دەنگی دەرگا هات چووم کردمەوەتای:ئهی ئهی د.دەت.وانم ب.بێم.ە.ژر.ەوە؟؟؟(بەگریان و هەنسکەوە)
ماری:وەرە(بەئاسای هێنایە ژورەوە تای هەر دەگریا بۆخێزانەکەی چووە هۆڵەکە ماری تیڤیەکەی هەڵکرد و پیتزاکەی هێنا سەیری هەواڵەکانی دەکرد)
پێشکەشکار:7کەسی تر کوژراون و قوربانی دەستی کچی بکوژن وە دەرکەوتوە ئەو کەسانەی وا ئیمڕۆ کوژراون لە دووپیاو و پێنج ئافرەت پێک هاتوە سێ لەکچەکان خزمەتکاربونە و و دوانیان خاوەن ماڵ وەپیاوەکانیش خاوەن ماڵبونە وە بکۆژەکە کاری تری لەژێر دەستە وە ئەمەش گرینگ ترین هەواڵەکانە وە ....(ماری کەناڵەکەی گۆڕی و کردیە فلمێکی کوشتن و بڕین و خواردنی دەخوارد و تایش بخۆی تەعزێی دەگێڕا)
أنت تقرأ
هەژاندنی لەندەن
Fantasy؟؟:بۆوات کرد؟؟؟؟ ؟؟:حەزم کرد(بەخەندەوە) ؟؟:لەکێ دەکەیت؟؟؟؟ ؟؟:لەباوکم لەساڵی1985کە لەندەنی هەژاند منیش لەسەر ڕێچکەی ئەو لەساڵی2024دوبارە لەندەنم هەژاندەوە(بەلادەری)