خ.جیۆن:سڵاو بەڕێز کیم (بەڕێز جیۆن و خاتو جیۆن تەوقەیان لەگەڵ تای کرد)
تای:سڵاو لەتۆش سڵاو جۆنگمین زۆر گەورەبووی هههـ (کچێکی لەگەڵبوو)
جۆنگ:بەڵێ بەڕێز کیم (بەساردی)
؟؟؟:جۆنگی(بەدەنگە خانمانەکەیەوە وای وت هەمووئاهەنگەکە چاوی لەسەری بوو تای و خۆشەویستەکەی و خ.جیۆن و ب.جیۆن و جۆنگمین ئاوڕیان بۆی دایەوە تایشۆکبوو جۆنگ بەتاندی لەباوەشی گرد و کچەکەش دهستی لەملی کرد جۆنگبەرزی کردەوە و وای کرد کچەکە پێی لەسەر زەوی نەمێنێت)
جۆنگ:نوناااا زۆرم بیرەکردیی(بەدڵخۆشی)
ماری:هههههـ منیش بیرمەکردی هیۆنگەبچوکەکەم(بەپێکەنینەوە جۆنگ هێنایەخوارەوە)
جۆنگ:وای وای زۆر جوان دەرکەوتوی ئۆنی(دەستی لەقژی دەدا)
ماری:دەزانم ئەما(چوە باوەشی خ.جیۆن)
خ.جیۆن:بیرمەکردی کچەبچوکەکەم(ماچی ڕومەتی کرد)
ماری:ئەمااا من تەنها بۆ 2حەفتەلات نەبووم وە من ئێستا 22ساڵم چیتر بچوک نیم من کچەبەهێزەکەی تۆم (سەرەتا بەبۆڵەوە دواتر بەپۆزەوە)
ب.جیۆن:ماریی منیش لێرەم(بەبۆڵەوە)
ماری:ببورە مامە تۆم بیرنەبوو(چوەباوەشی)
جۆنگ:ئەرێێێ لاچن لای نوناکەم(ماری هێنایە باوەشی خۆش)
تای:سڵاو خاتو دریپ(بەساردی ماری سەیری کرد بەفیزەوە)
ماری:ئۆوو بەڕێز کیم سڵاو لەتۆش
کچ:سڵاو من جیا لەهەمان زانکۆی تۆبووم وەتۆم بینیوە
ماری:بیرمە خۆشەویستەکۆنەکەی تۆ داوای ژوانی لێکردم ناوی چی بوو ماکس بوو بەڵێ خکشحاڵبووم منیش ماری دریپ(بەپێکەنینەوە)
جیا:من زیاتر(ئیرەی بەماری دەبرد)
جۆنگ:ئۆنی ناوێکی تازەم بۆتۆ دۆزیوەتەوە
ماری:چیە ؟؟؟؟
جۆنگ:ماریۆشیی ناوێکی زۆر کیوتە وەکو خۆت(ماچی ڕومەتە خڕەکانی ماری کرد)
ماری:ئحم وابزانم دەزانی من کیوت نیم بیری جۆنم کردوە یان ماک و باک حەفتەیەکە نەم دیون(بەبۆڵەوە)
جۆن:سڵاو کچی جوان دەبینم بیرت کردوم(ماک و باک و جۆن لەدواوە باوەشیان لەماری دا)
أنت تقرأ
هەژاندنی لەندەن
Fantasy؟؟:بۆوات کرد؟؟؟؟ ؟؟:حەزم کرد(بەخەندەوە) ؟؟:لەکێ دەکەیت؟؟؟؟ ؟؟:لەباوکم لەساڵی1985کە لەندەنی هەژاند منیش لەسەر ڕێچکەی ئەو لەساڵی2024دوبارە لەندەنم هەژاندەوە(بەلادەری)