ماری:جۆن ئەرکی دواتر چیە؟؟؟؟؟
جۆن:نونا دەبێت بچین کوڕی پیاوێکی مافیا بکوژی و کەناوی تایلەر.ە و تەمەنی24ساڵە ئەو کوڕە دەستدرێژی دەکاتە سەرکچان و ژنان وە بەناوەی بون بەکەسی بەناو بانگ وایان لێدەکات بۆیە داوا کراوە بیکوژین
ماری:چەند وەردەگرین؟؟؟؟؟
ماک:5 ملیۆن دۆلار
ماری:نایکەم هەریەکی1ملیۆنمان بەرەکەوێت(بەرو دواوە هاتەوە)
جۆنگ:بۆهەریەکێکمان واتا پێنج بۆتۆ و هەریەکی پێنجیش بۆئێمە(ماری وەستا)
ماری:هههـ بۆزوتر واتان نەوت؟؟؟؟(چوەوە دواوە و ئوڕی دایەوە و سەیری ئەوکوڕەی دەکرد و دەڕۆیشت بەڕێدا )
ماک:نونا ئاگاداربە پاسەوانی زۆرە
ماری:همم وایە ئەو دەڕواتە باڕ؟؟؟؟
ماک:ئمم بەڵێ لەکاتژمێر 11شەو دەڕوات
ماری:باشە کەواتە چاوەڕێی دەکەم تا ئەواتە (چوە شوێنێکی دور و چاودێری دەکرد بەقەناسێکەوە قەناسەکە چوە سەر ؟؟؟ و ئەویش سەیری ماری دەکرد)
مارێ:هههـ کیم دادی(بەهۆتی لەگەڵ خۆیا قسەی دەکرد)
ماری:جوانە بەڕێز کیم برینی دەمووچاوتم بەدڵە وای کردوە زیاتر هۆت بویت چاوە سەوزەکانت هەروەکو پێشتر جوانن (لەگەڵ خۆی قسەی دەکرد دواتر چوەوە ماڵەوە جوانتر بڵێم باڵەقانەیەکی 4نهۆمی هە هەریەکەو شتێکی لێیە دوانی سەرەتا وەکو مەغزەنە و دوانەکەی سەرۆ ئەمانی لێن)
ماری:هاتمەوە(بەهاوەرەوە وتی چوە گەرماوەکە و خۆی شۆرد و جلێۆی سێۆسی پۆشی و بۆنێکی سێکسی پۆشی زۆر جوانبوو ڕەنگی ڕەشبوو وایی کردبوو ڕانەکانی و سنگی و ملی و باڵەکانی دەرکەون زۆر سێکسی بوو وە قژی بەردایەوە )
ماک:واهههــ بۆکوێ بەو هەموو جوانیەوە؟؟؟؟
ماری:ئەرک دەی منە ڕۆم(چوە دەرەوە و بەسەیارەیەک چوو گەشت و دابەزی هەموان سەیریان دەکرد چوە باڕەکەوە بەهۆی بۆنە سێکسیەکەیەوە لەلای هەرکێیەکدا تێپەڕیایە ئەو کەسە سەیری دەکرد دواتر چوو پەرداخێک مەی وەرگرد و ئەو تایلەرە هات تا مەی وەرگرێت ماری بەئەنقەست خۆی کێشا بەودا و خواردنەوەکە ڕژا بەجلی ئەودا ئەو سەری بەرز کردەوە ویستی قسەبکات و ێی بات بەڵام وەستا شۆک بو لەجوانی ماری)
ماری:ئایی خوایەە ببورە گەوەرمم بۆتی پاک دەکەمەوە(شتێکی هێنا و بۆی پاکەکردەوە بەڵام تایلەر لەشۆکدابوو بەهۆی جوانی ماریەوە)
تایلەر:ئاساییە من تایلەر(دەستی بۆتەوقە ڕاگرد)
ماری:منیش ماری(لەوقەی کردەوە)
تایلەر:جوانە(کەوتنە قسە دواتر تایلەر ماری بردە ژورێکی باڕەکە ماری هیچی پێنەبوو جگەلە سوراوێک لتایلەر نزیک بوەوە و سوراوەکەی دەرهێنا و یەکسەر بەو سوراوە کوشتی)
نوسەر:هاوڕەیان ئەمە فلم هندی نیە مەبەستم ئەمەیە👇😂
ماری:بای بایی دادی تایلەر(وای وت چوە دەرەوە و چوە ماڵەوە)
هاوڕەیان ئەمە مەیمونەکەمە ناوی ئەبوو.ە زۆر کیوتە 🤍
أنت تقرأ
هەژاندنی لەندەن
Fantasy؟؟:بۆوات کرد؟؟؟؟ ؟؟:حەزم کرد(بەخەندەوە) ؟؟:لەکێ دەکەیت؟؟؟؟ ؟؟:لەباوکم لەساڵی1985کە لەندەنی هەژاند منیش لەسەر ڕێچکەی ئەو لەساڵی2024دوبارە لەندەنم هەژاندەوە(بەلادەری)