البارت 3

77 25 10
                                    


وفجأة صوت جهاز القلب والدكتور بيجري علي جوه وعشق بانهيار:اعاااااااا مريم مريم مراد مريم بتموت بتمو....واغمي عليها.

(شالها مراد وراح بيها علي الاوضه ورجع علي الطوارئ)

مراد بقلق: خير يا دكتور .

الدكتور بتعب : الحمد لله انقاذنها ادعو إن 24 ساعه يعدو علي خير.

مراد : تمام يادكتور اتفضل.

مران بيكلم حنان في التليفون: ايوه يا ماما.

حنان: الو يا مراد فين عشق يا بني؟

  مريم في المستشفى حمدان ضربها بنار وعشق اغمي عليها ومتهمه في قتلها ياريت تيجي عشان عايز اروح الشركه ابنك هيقتلني لو اتأخرت.

حنان: ماشي يا حبيبي روح أنته.

في شركه الجراحي شركه من اكبر الشركات في العالم شركه الوحش في مكتب  كله من الازاز يشوف من جوه وميشوفشي من بره نعم انه مكتب الوحش ياسين الجراحي  طق طق علي الباب

ياسين: أدخل.

مراد بجديه: السلام عليكم ازيك يا باشا حمد لله علي السلامه.

ياسين بضحك: هههه تعالي يا مراد تعالي في حضني وحشتني يا راجل.

مراد وهو بيحضنه :وحشتك اه بأمارة الخمس سنين بره مصر.

ياسين: كان لازم امشي عشان اقدر أكمل بس قولي ايه اخبارك وأخبار ماما وبابا والبت زهره ؟

مراد : كويسن معرفش يعني كان لازم تيجي علي الشركه كنت روحت علي الفيلا عشان ترتاح.

ياسين بحزم : طب يلا نروح بس متتعودش من بكره الصبح الاقيك في الشركه.

مراد : اوك.

وخرجو والموظفين بيتفرجو عليهم نظارات اعجاب و نظارات حقد ونظارات خوف من الوحش انه رجع تاني.

استوووووب تعالو بقي نعرف الابطال

نعمان الجارحي 66 سنه شغال في المخابرات راجل شديد علي الكل ايلا حنان مش بيقدر يزعلها وإلي يزعلها يزعله اتجوز وهو عنده 32 سنه  عن حب خلف ياسين بعد سنه  بعدين مراد بعدين زهره .

حنان : ست كيوت وعسل عندها55 سنه اتجوزت نعمان وهي عندها 21  ربه منزل بتحب ولادها اوي  وبتزعل من اقل حاجه.

زهره الجارحي 21 سنه فتاه جميله جدا فعلا زهره عنيها لون البحر  دلوعه العائله كلهم بيخافو عليها اوي لانها ليها ماضي هنعرفو قدام مع الروايه.

مراد الجارحي 25 سنه أعزب شغال في الشرطه ومع ياسين في شركات الجارحي شعره اسود عيناه بني جسمه رياضي  دونجوان العيله.

ياسين الجارحي 33 سنه اعزب عنده مجموعه شركات الجارحي  سافر إيطاليا خمس سنين  شديد لكن مع عائلته بيتعامل عادي كان في الاول بهزر ويضحك لكن حصله حاجه في الماضي خلته ميضحكشي تاني بيكره الستات شايفهم سلعه رخيصه .

عشق ومريم عرفناهم قبل كده بس ممكن اقول انهم ملاكين من السماء جملهم غير عادي و محجبات . 

يلا بقا شاو اشوفكو بعدين.....


عشق العشقحيث تعيش القصص. اكتشف الآن