البارت16

35 15 9
                                    

نعمان بغضب عارم:حمدان إلي كان عايز يتجوزها.

ياسين بصدمه: إزاي!

نعمان بشرح: زمان لما أتقدم لامكم كانت فتحيه

متجوزه أخوه وكان ناوي يتقدم لحنان لس انا وحنان كنا بنحب بعض وروحت اتقدمتلها وأبوها وافق عشان عارف إن احنا بنحب بعض وحمدان عرف من اخوه إن انا اتقدمتلها وأبوها وافق فقرر إنه يخطفها وقال لخوه عبدالله ابو مريم وعشق وساعتها جيه قالي كل حاجه وانا روحت قولت لبابها جتدكم خلاني اكتب عليها وساعتها حمدان عرف ومكنش في حد عارف خير عبدالله اخوه اتخانق معاه وكرهو وبعد لما ماتت كرر إنه ينتقم منه في مراته فتحية وعشق ومريم ودلوقتي جاي ينتقم مني في حب عمري حنان.

مريم بدموع: يعني عمو حمدان بيعمل كل ده فينا عشان ينتقم من بابا؟!

مراد بحنيه: ششش متعيطيش مش هيقدر يعملكو حاجه بعد كده.

ياسين: طب احنا لازم نعرف ماما فينا ونجيب خالتو فتحيه نخليها مع بناتها عشان حمدان ممكن يقذيها.

نعمان: انا كنت مدي حنان سلسلة من زمان لاني كنت عارف إن حمدان هيغدر السلسلة فيها جهاز تتبع.

ياسين: يلا يا مراد ويا بابا هنروح علي الجهاز نشوف الموضوع ده.

(الجهاز هو مكان تبع المخابرات)

عند حنان كانت عينها مربوطة حنان بصريخ: انتو عارفين انتو خطفتو مين نعمان لايمكن يسبني هنا انتو مين.

دخل حمدان وبص عليها بنظره حقيره: حتي بعد ما كبرتي لسه جميله زي مانتي.

حنان بصدمه: لا يمكن حمدان!

حمدان شال من علي عيناه القماشه وقال باستفزاز: تؤ تؤ كنت هزعل لو نسيتي صوتي ب انا هخليكي تفتكريني اوي وبداء يقرب منها.

حنان بخوف مصطنعة القوه: مش هتقدر تعملي حاجه نعمان هينقزني... ولم تكمل كلامها لما فعله بها.......

انتظرو البارت القادم قريبا وإن شاء الله هنخلص الروايه الكام يوم دول عشان الدراسه

استودعكم الله

عشق العشقحيث تعيش القصص. اكتشف الآن