Sorry for the mistakes.Enjoy reading 🫶🏻.
-
*Continue from the last*.
I played "Sharara".
"Lehra ke
Balkha ke
Hmmmm
Lehra ke balkha ke
Balkha ke Lehra ke
Aag laga ke
Dilon ko Jale ke
Kare tu ishara hmm
Sara raa raa Sara raa raa
Sara raa raa
Tu hai ek Sara raa raa"Mujhe pata hai ki lyrics main hai . sharara par meri Sara rara toh Sara hai.I thought as if someone was asking me.
After sometime I reached my girl's place.
Then I checked the time it was 9:50. Accha hua mein 10:00baje se pehle poch gya. Then I went in her home.i rang the doorbell.meri Sara opened the door.In half makeup then I quickly hugged her . I saw Sachin sir staring at us so I nervousy left her .Sara : Aao Shub.
Shub (nervous): Haa bilkul aaraha hoon.
I said then I sat opposite from Sachin sir aka Sasur ji.
Sachin(smiles): Toh beta tumhari papa aur mummy thik hai na.
Shub : haa bilkul thik hai (smiles in relive).
Our conversation continued then Sara arrived looking like an angel. I couldn't take my eyes off her.I stand up admiring her.
Sachin (laughs): Beta baith jao tumhari hi hai.
Anjali (laughs): Kya aap bhi na..
Shub: Hanji uncle.(Embarrassed).
Sara : Abb uncle uncle kya laga rakha hai.Papa ji bolao.
Shub (blushing):Hanji papa ji.
Sara's Outfit
(A/n: She is super pretty!!!asf!!!✨🥹)
We sat in the dinning table for breakfast.
Shub: Arjun kaha hai ?
Sara: Woh apne dosto ke sath international trip mein gaya hai. Australia mein.
Shub : Ohh.Papa ji aap se kuch baat karna tha.
Sachin : Haa Shub bolo.
Shub:woh...m-mein...kah..raha tha ki S-Sara ko Mein International trip mein leke ja sakta hoon.Aur Aditi,Ishan,Abhis aur Tara bhi sath mein chal rahe hain.
Sachin (big smile): Haan bilkul le jao waise bhi tumhari biwi hai koi aur todhi naa.Kab Jaoge tum log ?
Shub(Blush):Hum log 7.09.24 ko jayenge.
Sachin : Ohh tab thik hai.
Sara (screamed in happiness):Yeahh!!!.
Shub and Sachin (laughs so hard):Bacchi!!.
Then we finished our breakfast.She told me to check the time it was 10:50.
Shub: Sara chalo time hogya.
Sara: Haa abhi aayi.Bye mumma.Bye Papa.
Sachin and Anjali: Byee beta.
They said as she left her house and sat in the car.we sat in the car.
Sara : Shub! I am not gonna lie I missed you so much (in childlish tone).
Shub(blushes because she missed him):Aww meri jaan,I missed you too.
Sara blushing was so visible because her cheeks had turned so red more than fresh tomato after hearing "MERI JAAN".
Yeh toh mujhse bhi badi wali likli .
Kal main Sara ko propose kar donga.Shub thought.Sara: Chalo sab se pehle chalte hain "Spark leaf" Mall.
Shub : Haa woh raha mall chalo.
I said then I parked the car in the parking lot of "Spark leaf" Mall.then we went upstairs to select the dress for my Saru.
Sara:Pehle mere liye ek lehenga pasand karte hai.phir tumhare liye ek Sharwani .
Shub: Jaisa aap kahe meri biwi.
Sara blushed hearing My comment.we reached the shop called "Queen' Lehengas and King's Sherwani"(such a random name🥲).
Sara liked a white-green lehenga
Sara : Shub is it too much?Shub: Noo Sara tumhe toh bride hoo toh too much bhi tumhare liye chalta hai meri jaan.
Sara: Jii Mr.Flirt.
Shub:Mr.Flirt?ok then Mrs.Flirt.
Sara laughed 😂.
Then I choosed my Sherwani (desperately matching his colour with her but failed to get the exact same colour).
-
____________________________
I FEEL SO TIRED.BUT HERE IS AN UPDATE FOR YOU GUYS.BYE BYE
Words count -632 words. I know it is so less but Like I said The updates are gonna be smaller .
-Yours Author
Sana⭕
YOU ARE READING
Arranged marriage Or love marriage Ft.Shubsara
RomanceRead it Beautiful. To all the girls who wanted a Understanding Partner.